luigi 46 Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Hallo allemaal,Ik overweeg om in mijn land rover defender full led koplampen te plaatsen.Nu zijn deze koplampen een pak goedkoper als ik ze in Amerika koop. De koplampen worden in Taiwan gemaakt, degene voor de Europese markt krijgen een ECE keur (dus normaal toegelaten op de keuring), degene voor de Amerikaanse markt krijgen een SAE keurmerk. Als ik de amerikaanse versie koop geraak ik er misschien niet mee door te keuring, maar dat is niet echt een probleem voor mij. Ik wil alleen de tegenliggers op onze Belgische wegen niet te veel verblinden. Iemand die weet of er een verschil is tussen het lichtpatroon van een koplamp voor de Amerikaanse markt en één voor de Europese markt? Beide koplampen zijn wel voor landen waar aan de linkerkant gereden wordt. Het gaat hem om volgend product:http://www.noldengmbh.de/en/company/...-led-headlight Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tech 1 Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Koplampen voor de amerikaanse markt hebben een brandpunt, maw de lichtbundel wordt naar het midden geleid. ece hebben een tekening LED heeft een totaal ander projectietekening en die kunnen nu op de technische controle nog niet gecontroleerd worden 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luigi 46 Geplaatst: 5 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Merci voor de info! Ik kan wel uw afbeelding niet zien. Zou dat amerikaans lichtpatroon dan hinder geven voor de andere weggebruikers hier? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carlito 5.715 Geplaatst: 5 oktober 2013 Delen Geplaatst: 5 oktober 2013 Koplampen voor de amerikaanse markt hebben een brandpunt, maw de lichtbundel wordt naar het midden geleid. ece hebben een tekening LED heeft een totaal ander projectietekening en die kunnen nu op de technische controle nog niet gecontroleerd worden ? Niet gecontroleerd? Bij stilstand is het lichtbeeld van een LED koplamp op de tester net hetzelfde als een halogeen of Xenon. Anders mogen ze niet in het verkeer gebracht worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.