Ga naar inhoud

Rally Nieuws

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hij lijkt zowaar een beetje volwassener te rijden.

Geplaatst:
10 uur geleden zei Maxime S:

Maar wat is er aan de hand bij Citroën? Waar is het dreamteam van weleer gebleven??

Manken word met de dag erger .:)

Geplaatst:
10 uur geleden zei Maxime S:

Knap werk van Neuville. De domper in Ieper lijkt geen sporen te hebben nagelaten!

Maar wat is er aan de hand bij Citroën? Waar is het dreamteam van weleer gebleven??

ogier een bijzonder lucratief contract onder de neus duwen voor seizoen 2018 en ze zijn terug vertrokken.

Geplaatst:

Ze missen daar inderdaad een echte (Franse) kopman heb ik de indruk.

Met Loeb konden ze net altijd dat ietsje meer dan de ander. Nu hebben ze die schwung duidelijk verloren...

Zou nochtans leuk zijn indien ze zich in het gevecht kunnen mengen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 uur geleden zei Maxime S:

Ze missen daar inderdaad een echte (Franse) kopman heb ik de indruk.

Met Loeb konden ze net altijd dat ietsje meer dan de ander. Nu hebben ze die schwung duidelijk verloren...

Zou nochtans leuk zijn indien ze zich in het gevecht kunnen mengen!

meeke is bloedsnel, maar te onregelmatig. lefebvre en breen te onervaren. weet niet zo goed wat te denken van mikkelsen.

ogier heeft al aangegeven om volgend jaar terug bij een fabrieksteam te willen rijden.

Geplaatst:

Citroen is momenteel veel te traag , hun piloten moeten de grens teveel overschreiden om een deftige tijd te klokken.

Geplaatst:

C3 werd maar door één rijder ontwikkeld en daar ligt hem de zwakte. 

Meeke had bovendien niet de ervaring die Loeb en co hadden en dus zit je met een halfbakken ding.

Hopelijk kunnen ze de wagen doorontwikkelen. Misschien enkele ouwe rotten als Sainz en co inschakelen. De Polo werd uiteindelijk ook door Sainz en Grönholm medeontwikkeld. En dat de Toyota het zo goed doet, zal wel te maken hebben dat Latvala en Mäkinen wel es aan zijn stuur draaien.

Geplaatst:

Ze zijn aan het testen in Finland

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eindelijk eens vlug de tijd genomen om een videootje van de rally van Kortrijk online te zwieren. 

KP Bevergem, maar ik weet niet meer de hoeveelste lus dit was. Ik vermoed de derde. 

Auto = Ford Fiesta R2T.

Warm momentje op 2.50 :D 

Intussen ook ingeschreven voor de rally van Staden op 15 augustus. 't Begon serieus te kietelen! :D 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Mooi Maxime! Hemmen we wieder nen achtertrekker?

Geplaatst:

Nee, die 325i is verkocht en vond niet meteen een ander alternatief in verhuur. 

't zal met een Fiesta R2 zijn. 

Geplaatst:

Jouw co stelt die vraag over de Fiesta he. 

Geplaatst:

Ben niet mee vrees ik?

Geplaatst:

Awel... in het filmpje.. na je schuiver... stelt hij de vraag... 

Geplaatst:
17 minuten geleden zei utah:

Awel... in het filmpje.. na je schuiver... stelt hij de vraag... 

Damn... 't is just! :lolz: 
Had het totaal niet door :lolz: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vond dat een schitterende opmerking! 

Geplaatst:

Inderdaad! :lolz: Van buitenaf zag het er zo uit: (7.10)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was inderdaad een heet moment. Beetje verder en game over.

Geplaatst:

Och, van buitenaf ging het wel. Ge kon nog doen alsof het de bedoeling was :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd, normale bocht voor een WRC :D 

Geplaatst:

Maar had toch het gevoel dat hij met meer gas gemakkellijker zou recht gekomen zijn.

Dienen 32 zou ik niet met mijnen otto laten rijden. Maar nu ik eraan denk, wie eigenlijk wel...

Geplaatst:
20 minuten geleden zei Le Capri Mauve:

Maar had toch het gevoel dat hij met meer gas gemakkellijker zou recht gekomen zijn.

Dienen 32 zou ik niet met mijnen otto laten rijden. Maar nu ik eraan denk, wie eigenlijk wel...

Achteraf ook gedacht, maar 't moment zelf gaat dat ZO snel... Was mijn natuurlijke reflex, geen tijd gehad om te denken op dat moment!

Geplaatst:
16 minuten geleden zei Maxime S:

Achteraf ook gedacht, maar 't moment zelf gaat dat ZO snel... Was mijn natuurlijke reflex, geen tijd gehad om te denken op dat moment!

Natuurlijke achtertrekker reflex :)

Geplaatst:
On 7/19/2017 at 10:30 AM, Maxime S said:

Eindelijk eens vlug de tijd genomen om een videootje van de rally van Kortrijk online te zwieren. 

KP Bevergem, maar ik weet niet meer de hoeveelste lus dit was. Ik vermoed de derde. 

Auto = Ford Fiesta R2T.

Warm momentje op 2.50 :D 

Intussen ook ingeschreven voor de rally van Staden op 15 augustus. 't Begon serieus te kietelen! :D 

Bijna letterlijk aan m'n achterdeur.

Geplaatst:
Auto = Ford Fiesta R2T.
Warm momentje op 2.50 [emoji3] 

Intussen ook ingeschreven voor de rally van Staden op 15 augustus. 't Begon serieus te kietelen! [emoji3] 

Tof filmke met leuk momentje daar :-)
Ze kunnen behoorlijk tricky zijn als je net gecoupeerd hebt, nog wat in de (gladde) geul zit en dan efkes links moet bijremmen.
Maar sterk gerecupereerd en goed gereden (Y)
Ook wel leuk om ook eens Olivier ah werk te horen. Herhaalt duidelijk nog meer dan z'n broer :-)

Ik kom alvast supporteren ;-)
Opnieuw floral?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid