Ga naar inhoud

GSM in de auto...


Dower

Aanbevolen berichten

Beste @@Dower, het lijkt dat al de topics die je opent alleen maar tot doel hebben promotie te maken voor je eigen site.

Als je voor de rest een normaal actief lid bent en af en toe je eigen site aan haalt dan heeft niemand daar problemen mee maar enkel posten om reclame te maken hebben we toch liever niet. de volgende keer gaat het topic direct in de prullenmand. ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Los daarvan, sms-en lezen doe ik al wel eens, sturen normaal nooit.

Al de rest gaat via BT over de radio.

Als je stuurt met je benen kan je nochtans makkelijk smssen ze.:ph34r:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het serieus op mijn zenuwen als ik een pokketrage auto rechts moet inhalen omdat die constant links hangt en op de koop toe dan nog aan het telefoneren is. WTF  :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

@@wooter zal je wellicht meer info kunnen geven over het correct gebruik van Siri. :D

 

Ik ben waarschijnlijk één van de weinige mensen hier die nooit berichten verstuurt of leest als hij aan het rijden is. Telefoontjes (over Bluetooth) hou ik ook liefst zo kort mogelijk. Hoe je het ook draait of keert, je aandacht is even weg. Als het echt dringend is zet ik me liever aan de kant. Ik probeer niet heiliger te zijn dan de paus maar ik ken mezelf: ik kan echt niet met volle aandacht bij de baan blijven als ik iets anders moet doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik probeer niet heiliger te zijn dan de paus

dat is anders niet zo moeilijk in de tegenwoordige tijd :)

 

Betrap me helaas zelf ook af en toe op toch snel een sms te sturen of toch de telefoon aan te nemen (terwijl er wel BT in de wagen zit) in de auto. Is wel sterk verminderd nadat ik in NL al eens mocht afrekenen bij meneer agent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, werkt echt wel handig. Enige wat me een beetje stoort is dat je Engels moet babbelen tegen het ding, en dat je niet telefoonnummers kan inspreken. Maar wel vrolijk facebook statussen aanpassen op het linkervak van de E40 enzo...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid