Ga naar inhoud

F1 GP van India


walter

Aanbevolen berichten

Eindelijk nog eens een race op BBC :-)

 

Ah ja, vul de winnaar voor 2013 ook al maar in, dan hoef je dat achteraf niet meer aan te vullen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan echtheid van dit niet verifieren, maar als het waar, gaan we misschien toch nog een toffe race hebben. (5 plaatsen droppen voor dit toch?)

XWcfNnn.jpg

 

Indien dit klopt, dan graag wachten tot na de race met een sanctie, vanop een 6é startplek zie ik hem nog steeds winnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond ik leuk. :)

 

Verdiend wereldkampioen, toch. 't Is m'n favoriet niet (allerminst), maar respect voor z'n toewijding en skills. Vier op een rij = nice!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond ik leuk. :)

 

Verdiend wereldkampioen, toch. 't Is m'n favoriet niet (allerminst), maar respect voor z'n toewijding en skills. Vier op een rij = nice!

 

Mee eens, behalve dat wat mij betreft die (allerminst) nog weg mag.

German efficiency B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn 4e? En de rest?

 

1992

1993

1996

1997 (Newey was toen al bij McLaren maar algemeen wordt de FW19 nog als Newey design gezien)

1998

1999

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat aan Vettel, niet de grootste fan maar hij kan rijden als een grote meneer. En 4 titels haal je niet alleen op Newey zijn kap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel heeft een boete gekregen van 25.000€ voor zijn donuts.

Niettemin was dat cool gedaan, tevens ook leuk dat die juist in India voor zijn stier gaat knielen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vettel heeft een boete gekregen van 25.000€ voor zijn donuts.

Niettemin was dat cool gedaan, tevens ook leuk dat die juist in India voor zijn stier gaat knielen....

Peanuts.

En Red Bull zal dat met plezier voor hem betalen, gezien de publiciteitswaarde van de beelden waar hij op die wagen staat na de donuts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.facebook.com/LotusF1Team?fref=ts

Precies veel fans verloren vandaag.

 

Dat rommelt daar serieus binnen het team sinds Kimi zijn vertrek heeft aangekondigd.

Grosjean is wel geweldig bezig de laatste races maar die radioboodschap vandaag was helemaal niet nodig en erg onprofessioneel.

 

Raikkonen heeft Renault terug naar de top gebracht maar krijgt blijkbaar nu stank voor dank.

In 2011 haalde het voormalige Renault slechts 73 punten op het einde van het seizoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was te verwachten maar om nu te zeggen dat Raikonnen Lotus terug naar de top heeft gebracht? Dat schrijf ik em toch niet toe... 2011 als vergelijk?

  1. Kubica is niet aan de start verschenen, had het jaar er voor wel 136 punten 
  2. Beide rijders voor 2011 (Petrov en Heidfeld) blonken toch niet uit hoewel goede start van het seizoen, Vitaly scoorde in 2010 slechts een marginaal aantal van de punten van Petrov en bij BMW was Kubica toch de betere van Heidfeld (Heidfeld wel consistenter). Verder is Heidfeld last minute moeten instappen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zover had ik nog niet gekeken (ben in feite pas sinds 2012 terug beginnen volgen), maar de jaren voor 2012 was het zo te zien toch nooit echt veel soeps bij Renault.

 

Raikkonen heeft Lotus F1 zoveel gegeven maar nu lijkt dat plots irrelevant binnen het team.

Je rijder even uitschelden over de boordradio, wtf. :lol: Zijn repliek was dan weer heerlijk droog.

Anyway, benieuwd voor volgend jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.facebook.com/LotusF1Team?fref=ts

Precies veel fans verloren vandaag.

 

Dat rommelt daar serieus binnen het team sinds Kimi zijn vertrek heeft aangekondigd.

Grosjean is wel geweldig bezig de laatste races maar die radioboodschap vandaag was helemaal niet nodig en erg onprofessioneel.

 

Raikkonen heeft Renault terug naar de top gebracht maar krijgt blijkbaar nu stank voor dank.

In 2011 haalde het voormalige Renault slechts 73 punten op het einde van het seizoen.

 

Er is veel te lezen over de manier waarop er een switch geweest is de laatste paar races...  het doet een beetje denken aan Hamilton-Alonso in 2007

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is er over, dat is waar. Maar Raikonnen moet opletten dat hij niet te veel geloofwaardigheid verliest, ook in 2009 heeft de F1 hem al eens uitgespuugd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat rommelt daar serieus binnen het team sinds Kimi zijn vertrek heeft aangekondigd.

Grosjean is wel geweldig bezig de laatste races maar die radioboodschap vandaag was helemaal niet nodig en erg onprofessioneel.

 

Raikkonen heeft Renault terug naar de top gebracht maar krijgt blijkbaar nu stank voor dank.

In 2011 haalde het voormalige Renault slechts 73 punten op het einde van het seizoen.

 

Je rijder even uitschelden over de boordradio, wtf. :lol: Zijn repliek was dan weer heerlijk droog.

 

Ik zou hetzelfde gedaan hebben, zeker in de heat of the moment, je teamgenoot in de problemen brengen terwijl je zelf in een hopeloze situatie zit... En het is niet alsof hij niet wist dat Grosjean aankomt.

En ook niet of Raikkonen altijd de vriendelijkheid zelve is over de radio.

Ik denk dat je zoekt achter dingen die er niet zijn, ja binnen Lotus komt de overstap naar Ferrari hard aan, maar ze gaan Raikkonen daarvoor niet minderwaardig behandelen. (Ze zoeken bv nog steeds naar betere setups voor Raikkonen, getuige al die vrijdag spins)

Raikkonen heeft Lotus veel gegeven, idd, en omgekeerd ook, want die wagen is geen stuk stront en Kimi heeft die afaik niet ontworpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.facebook.com/LotusF1Team?fref=ts

Precies veel fans verloren vandaag.

 

Dat rommelt daar serieus binnen het team sinds Kimi zijn vertrek heeft aangekondigd.

Grosjean is wel geweldig bezig de laatste races maar die radioboodschap vandaag was helemaal niet nodig en erg onprofessioneel.

 

Raikkonen heeft Renault terug naar de top gebracht maar krijgt blijkbaar nu stank voor dank.

In 2011 haalde het voormalige Renault slechts 73 punten op het einde van het seizoen.

 

En dan vandaag: "With hindsight, this radio message could have been sent in a less emotional way. There was a lot of tension, a lot of potential technical problems and some of the words that flew around were simply not appropriate. I know that many people were surprised and I can only apologise for that on behalf of the team. It won’t happen again." Eric Boullier, Team Principal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lotus heeft doorgaans toch veel humor als team. Als ik hen was geweest dan had ik "Romain..is...faster...than...you" gezegd over de boordradio.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid