Ga naar inhoud

Nieuw kleurke


The Swede

Aanbevolen berichten

Zoals elders reeds geschreven, heb ik eindelijk een 4x4 werkpaard gekocht om in Finland te gebruiken.

 

Hij heeft wel enkele "battlescars", wat geen probleem is gezien mijn beste maat in Oulu zich na zijn uren graag met wat carosseriewerk bezig houdt.

 

Het idee is eigenlijk de wagen een geheel nieuw kleurke te geven ipv het "donker spinazie-diarhee groen" (metallic) van de moment (met zilverkleurige plastic beschermerplastics).

 

Ik wil iets in de genre van blauwzwart metaal, top to bottom.

 

En als we voor een nieuw kleurke gaan, kunnen we eigenlijk gelijk wat kiezen van gelijk welk merk.

 

Bij deze een vraag naar suggesties.

 

Laat uw verbeelding de vrije loop. Op een kist van enkele duizend euros, mogen we wat gek doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Donkerbruin, bijna zwart. Alleen in volle zonlicht een bruine schijn zichtbaar.

 

 

OK, direct ter info, ik HAAT bruin en groen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom heb je dat fakking ding dat gekocht? :)

 

Eerste vereiste is betrouwbaarheid en kost. Op zich, als hij donkergroen blijft, kan mij dat niet schelen.

 

't Is gewoon dat we er toch enkele panelen gaan moeten aan spuiten, dus dan kunnen we direct het kleurke veranderen in iets sexy terwijl we er toch zijn.

 

 

Plasti dippen in matgrijs. En als je het beu bent trek je dat er gewoon terug af.

 

Plasti dippen in matgrijs. En als je het beu bent trek je dat er gewoon terug af.

 

Platidippen is helemaal een nono: 1. ik ben geen maroef of kleuter-Johnny die een auto nodig heeft om zijn gebrek aan persoonlijkheid te compenseren; 2. gezien het gebruik van de wagen, zie ik dat niet bijster goed aflopen. 3. dat wordt een stuk duurder dan zelf spuiten.

 

 

Blauwzwart it is! 

 

Ja, maar welk blauwzwart? Welk merk heeft een wat levendig blauwzwart dat we zouden kunnen copieren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En natuurlijk zijn er op het Mitsiforum weer gasten mij aan het uitdagen om er een rode van te maken met Ralliart stickers :oops:

 

 

07dakar_china_01.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar welk blauwzwart? Welk merk heeft een wat levendig blauwzwart dat we zouden kunnen copieren?

 

Buckingham Blue van Land Rover? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Buckingham Blue van Land Rover? 

 

Niet slecht.

 

Hebben BMW of Audi niet zo een redelijk diep blauwzwart?

 

Weet er iemand eigenlijk of je aan de verf meer metaalpartikels kan toevoegen wanneer je hem mixt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, direct ter info, ik HAAT bruin en groen.

 

Donkerbordeaux.

 

f_327544088-4163976139.jpeg

 

Bordeaux reserve metallic red van Ford USA

 

Om toch maar iets anders te zeggen dan blauwzwart :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

gall241.jpg

 

FCUK ! Da's knap.

 

Donker bordeaux heb ik ook al zitten denken. Is redelijk stijlvol.

 

Idem voor Estoril blauw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks aan doen.

 

Wel, de blutsen moeten eruit, dus moeten ong elke vleugel en de bumpers al herspoten worden... Als ge dan toch bezig zijt ;)

 

Voor wat ik hiervoor betaald heb, kunnen we ons eens wat amuseren. Mijn andere kisten ga ik nu niet direct gaan herspuiten.

 

Ik ben trouwens dat AXje in originele staat aan het zetten, dus moet ik wat compenseren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook is iets meer blauwachtig dan Carbonzwart

attachment.php?attachmentid=650459&stc=1

Dit had ik IDD in gedachte. Onze BMW is Carbonzwart (denk ik) en da's wat te saai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid