Ga naar inhoud

MINI Spacebox


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

 

 

Here is the first pictures of the 6dr MINI Spacebox. This MINI is slightly larger than a countryman.

How is this significant?

Well this is the MINI equivalent of the forthcoming BMW 2er Active Tourer and as you can see there is significant differences between each model , especially in design , segment and concept.

Further proof of how BMW and MINI will be able to co-exist in the same segment. 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?p=14980625#post14980625

attachment.php?attachmentid=940842&stc=1

Link naar reactie
Delen op andere sites

mini is toch wel een groot succes hoor als ge ziet dat die van niks begonnen zijn en nu een volwaardig merk zijn

ik vind dit ook één van hun normalere modellen, is gewoon een golf concurrent als ik het goed heb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af waar ze daar in hemelsnaam mee bezig zijn, maar bon, verkopen zal het wel...

 

Inderdaad, verkopen zal het wel doen.

Enkel de gewone Mini zou ik nog kopen, alle andere varianten vind ik niet mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vind dat het een kans moet krijgen. Al ben ik precies niet al te zeker over die lichtblokken vanachter... Lijken op die misbaksels van de Paceman *kuch* gedrocht *kuch* :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef het zeker ook een kans, stiekem denk ik zelfs dat het een dikke kar wordt. Wat langer en eventueel gestroomlijnder dan de clubman en dan zie ik het zelfs als kanshebber voor een volgende. Alleen vrees ik wat @@Tiep aanhaalt inzake die achterlichten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid