Ga naar inhoud

Ik heb wel iets beters te doen dan na te denken over mijn spelling!


Riskitalltowin

Aanbevolen berichten

Moet jij je anushaar niet gaan epileren of zo, in plaats van zo'n topics te openen?

 

Wij noemen dat gewoon "gathaar".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook geen zin om na te denken over spellingsregels. Daarom heb ik ervoor gezorgd dat ze voor mij evidentie geworden zijn.

hear hear

 

een kleine moeite, maar een bijzonder waardevolle investering

 

ik ben ervan overtuigd dat, als men zichzelf toestaat er soms (bv op een forum) niet op te letten, op den duur ook fouten maakt op momenten dat het niet kan

 

(verschoning voor de afwezigheid van hoofdletters en leestekens; er is een valabele reden voor)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hear hear

 

een kleine moeite, maar een bijzonder waardevolle investering

 

ik ben ervan overtuigd dat, als men zichzelf toestaat er soms (bv op een forum) niet op te letten, op den duur ook fouten maakt op momenten dat het niet kan

 

(verschoning voor de afwezigheid van hoofdletters en leestekens; er is een valabele reden voor)

 

Akkoord mee. Denk dat mijn percentage fouten op het forum hetzelfde is als in 't echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hear hear

 

een kleine moeite, maar een bijzonder waardevolle investering

 

ik ben ervan overtuigd dat, als men zichzelf toestaat er soms (bv op een forum) niet op te letten, op den duur ook fouten maakt op momenten dat het niet kan

 

(verschoning voor de afwezigheid van hoofdletters en leestekens; er is een valabele reden voor)

 

Dat denk ik ook en noem dat nonchalance.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werk af-en-toe nog, de dochter is momenteel ziek en thuis, ik kook. Zoals reeds gezegd

 

Spelling is datgene wat andere voor mij verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onwil en desinteresse is er niet direct, gewoon non-chalant. Met mijn achtergrond (ASO en technisch redactiewerk) zou ik echt wel zonder fouten moeten kunnen schrijven. Enkel als ik hier iets zet, ga ik niet eerst alles nalezen voor op de knop "plaats" te drukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid