Bleet 9 Geplaatst: 6 december 2013 Delen Geplaatst: 6 december 2013 Nieuwe WRX is in lijn met de nieuwe look doorheen de modellen. Ook het vermelden waard , het zorgenkindje 2.5L motor -> 2L http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/Subaru-WRX-2014-first-official-pictures/ Subaru WRX of BRZ kiezen ? http://www.digitaltrends.com/cars/subaru-brz-wrx-different-performance-nearly-price/#/11 http://www.groenlicht.be/2013/11/28/video-2014-subaru-wrx/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polygoon 12.355 Geplaatst: 6 december 2013 Delen Geplaatst: 6 december 2013 Geef mij de WRX maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
-krikke- 1.425 Geplaatst: 6 december 2013 Delen Geplaatst: 6 december 2013 Indien het een tweede wagen is: zeker en vast de BRZ (design) Indien het m'n enige wagen zou zijn: dan de WRX (praktischer) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 Appel of banaan? Ik zou graag nog eens een moderne 4wd rijdersauto willen. Niet te zwaar. Kom je direct bij de jappen uit. Heb graag hoe de nieuwe WRX er redelijk discreet uit ziet, dat kan goed aangekleed worden. En de nieuwe motor en de nieuwe stijve koets zijn goede voortekens. Maar alles hangt ervanaf hoe goed dat spel rijdt. Tot dan, content met de tweelingszus van de BRZ, een echt sportkarretje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
The Swede 5.787 Geplaatst: 11 december 2013 Delen Geplaatst: 11 december 2013 WRX, ANY time. BRZ is voor posers. En nu die WRX weer de rally inkrijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bleet 9 Geplaatst: 17 december 2013 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2013 En de eerste first drive indrukken zijn binnen Blijkbaar zit er de AYC-alike mitsu gizmo op.... Enkele voorbeelden : http://www.digitaltrends.com/car-reviews/2015-subaru-wrx-review/#/21 met als highlight "Think about it this way: The 2015 WRX outperforms – by Subaru’s own admission – its BRZ sports coupe in almost every way: handling, acceleration, you name it. Plus, the WRX has four doors and a useable trunk." http://www.autoblog.com/2013/12/16/2015-subaru-wrx-review-first-drive/ (donkergrijs) http://reviews.cnet.com/sedan/2015-subaru-impreza-wrx/4505-10865_7-35832651.html De designkoper krijgt van Subaru duidelijk een FU in the face Die moet maar ergens anders gaan shoppen . Hij kan mij in elk geval bekoren ! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Ok. Als een BRZ een posermobiel is, dan zijn de meeste sportieve wagens dat. De BRZ is nooit geconcipieerd voor maximale prestaties, maar voor maximaal plezier. De prestaties zijn minder, maar ze zijn toegankelijker, en daarmee is er meer kans dat je volop van de aanwezige prestaties kan genieten. Op die manier is het minder poseren dan men denkt. De vormfactor geeft ook een ander rijgevoel, je zit laag en je hebt goed kontakt met heel de auto. Dat heb ik ondertussen ook geleerd. Ik zit op meerdere BRZ/GT86 fora en daar zijn er een behoorlijk aandeel van die komen van een, vaak deftige getunede, WRX/STI/EVO. Allemaal zeggen ze hetzelfde. De BRZ is verre van even snel, maar veel toegankelijker, intiemer en daarom veel plezanter op dagelijkse basis. Nu als de WRX beter is geworden dan zal dat verschil wat minder groot geworden zijn, maar het zijn gewoon verschillende concepten. Zoals ik reeds schreef, appel of banaan? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bouncing Bullet 2.883 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Ok. Als een BRZ een posermobiel is, dan zijn de meeste sportieve wagens dat. De BRZ is nooit geconcipieerd voor maximale prestaties, maar voor maximaal plezier. De prestaties zijn minder, maar ze zijn toegankelijker, en daarmee is er meer kans dat je volop van de aanwezige prestaties kan genieten. Op die manier is het minder poseren dan men denkt. De vormfactor geeft ook een ander rijgevoel, je zit laag en je hebt goed kontakt met heel de auto. Dat heb ik ondertussen ook geleerd. Ik zit op meerdere BRZ/GT86 fora en daar zijn er een behoorlijk aandeel van die komen van een, vaak deftige getunede, WRX/STI/EVO. Allemaal zeggen ze hetzelfde. De BRZ is verre van even snel, maar veel toegankelijker, intiemer en daarom veel plezanter op dagelijkse basis. Nu als de WRX beter is geworden dan zal dat verschil wat minder groot geworden zijn, maar het zijn gewoon verschillende concepten. Zoals ik reeds schreef, appel of banaan? Alle gekheid op een stokje, ik heb de Gt86 gereden en persoonlijk zie ik die kar als een goede leerschool voor rwd. Zeker als je jong bent en een kleine portemonnee hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gert-Jan 416 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Hij neemt een beetje de fakkel over van de MX-5, maar dan zonder dat je met een zak over je hoofd moet rondrijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Hij neemt een beetje de fakkel over van de MX-5, maar dan zonder dat je met een zak over je hoofd moet rondrijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Als een WRX praktischer is dan een BRZ, dan is BRZ nog weer een stuk praktischer dan een MX-5. En een stuk scherper. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gewoon ik 6.738 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 jamaar open dak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 17 december 2013 Delen Geplaatst: 17 december 2013 Iemand een WRX cabriolet? Dacht, hoop, van niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 januari 2014 Delen Geplaatst: 22 januari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 februari 2014 Delen Geplaatst: 10 februari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 18 februari 2014 Delen Geplaatst: 18 februari 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 9 april 2014 Delen Geplaatst: 9 april 2014 Hej dat zijn mijn wegen Knap ding hoor, en leuk met de hydraulische stuurbekrachtiging. Jammer dat de WRX met zijn modernere motor die niet krijgt (misschien ook daarom)... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 18 juni 2014 Delen Geplaatst: 18 juni 2014 http://youtu.be/CkWyyY718AM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Onehp 16 Geplaatst: 14 juli 2014 Delen Geplaatst: 14 juli 2014 Minder... http://www.autocar.co.uk/car-review/subaru/wrx-sti/verdict Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.