Ga naar inhoud

2014 F1


Riskitalltowin

  

2 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie heeft er zin?

    • Ja
      2
    • Neen
      0
  2. 2. Welke GP

    • Spa
      2
    • Silverstone
      1
    • Hockenheim
      1
    • Boedapest
      1


Aanbevolen berichten

Het is in 2014 10 jaar geleden dat ik nog live een F1 Grand Prix bezocht. Hoog tijd om daar verandering in te brengen. Echter ik heb geen vrienden die massaal veel geld in een weekend pompen om wat opgefokte koekedozen te zien rijden. Hier op het forum zijn er echter meer die in F1 geinteresseerd zijn.

 

Daarom mijn vraag:

* Wie heeft er zin

 

Welke race:

* Spa: 22-24 augustus http://www.spagrandprix.com/

* Hockenheim: 18-20 juli https://www.eventimsports.de/ols/hockenheim/de/formel1/channel/shop/areaplan/venue/event/37171

* Silverstone: 4-6 juli http://www.silverstone.co.uk/events/2014-Formula-1-Santander-British-Grand-Prix/?tab=Book-now&ticketType=52097#ticket

* Hongaroring: 25-27 juli http://www.hungaroinfo.com/formel1/tickets_tri_de.htm

 

We zien wel hoe het verder verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge "Nee" wil stemmen op de eerste vraag zit je met een probleem voor de 2e vraag. :D

 

Omdat een F1 race zo kort is, vrees ik dat ik het teveel geld & hassle ga vinden om er live naar te gaan zien. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ge "Nee" wil stemmen op de eerste vraag zit je met een probleem voor de 2e vraag. :D

 

Omdat een F1 race zo kort is, vrees ik dat ik het teveel geld & hassle ga vinden om er live naar te gaan zien. :oops:

Volledig weekend gaan hé, meerprijs tov enkel de race valt meestal goed mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso is het niet enkel de F1 die je gaat bekijken. Er is ook een voor programma. Toen ik op de Nürburgring ben gaan kijken was er bijvoorbeeld de Porsche Supercup en nog enkele races op voorhand. Best de moeite. Maar ik vond het niet leuk genoeg om er een heel weekend rond te hangen. Na een uur of 6 op de zondag was ik uitgekeken. Dus wat mij betreft niet voor herhaling vatbaar. Dan ga ik liever eens naar een locale race op Zolder of Spa met toegang tot het gehele circuit, bijvoorbeeld om de Jokke te supporteren (is er nog niet van gekomen helaas)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, maybe. Welke races worden er dan nog gereden? Porsche Cup, maar wat nog?

 

Wisselt per circuit en per jaar :-) Maar reken gewoon op enkele uren actie voorafgaand aan de F1 race :-)

 

Voorbeelden: Renault Formules (2.0 of 3.5 of Clio cup), Porsche Supercup, wellicht een lokale toeringcar race, misschien GP2, etc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, maybe. Welke races worden er dan nog gereden? Porsche Cup, maar wat nog?

Op Spa dit jaar: Porsche supercup, GP2 en de F1 uiteraard. Niet dat ik 't jaarlijks zou doen maar je moet het wel eens gezien hebben. Goodwood is wel een pak beter om 'ns te doen (ondertussen al 4 keer na elkaar :oops:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben in 2013 geweest en eerlijk...... Ik vond dat eigenlijk maar niks. Vrij ontgoocheld eigenlijk. Ga liever naar de 24uur of de 25u VW Fun cup kijken. Als live toeschouwer vind ik dat een stuk spectaculairder en kan je rustig het circuit rondlopen en dus verschillende plaatsen bekijken tijdens 1 race, bovendien altijd actie.

Een F1 race kan je beter op TV volgen daar het een en al strategie is en een groot stuk van de race zich in de pit afspeelt.

En voor de beleving er rond moet je het ook niet doen dat is 1 groot vip en andere pasjes gedoe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid