Ga naar inhoud

2de wagen


TCT

Aanbevolen berichten

Het vrouwtje gaat volgende week eindelijk haar rijbewijs hebben, als ze slaagt tenminste.

Dus ga ik eventueel eens kijken naar een 2de wagen. Het moet dienen voor mijn woon verkeer, dus in havengebied rondbollen.

Vereisten:

Benzine

Inschrijven en direct zonder problemen bollen

Goedkoop in taksen

Goedkoop in onderhoud en foolproof voor een paar jaar.

Mag sportief, maar liever comfort/luxe, een rijdende boot scoort dus extra punten.

Proper interieur, exterieur maakt niet al teveel uit, zolang die maar toonbaar is

Oldtimer is pluspunt.

Budget, zo goedkoop mogelijk, ik denk dat 2000-2500 wel moet lukken.

Ik denk merkgetrouw in de richting van een senator/monza/omega.

Graag hoor ik nog wat andere opties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het vrouwtje gaat volgende week eindelijk haar rijbewijs hebben, als ze slaagt tenminste.

Dus ga ik beginnen zoeken naar een 2de wagen. Het moet dienen voor mijn woon verkeer, dus in havengebied rondbollen.

 

Jij gaat iemand die pas een rijbewijs heeft op pad sturen met de goede, nieuwe gezinswagen en dan zelf de wagen nemen waarbij een extra schrammetje niet zo'n groot probleem is? Ik weet wel dat je met de 3 kindjes zit, maar toch... Dan zou het bij mij toch zo zijn dat mijn vriendin de goedkope extra auto kreeg totdat ze een tijdje ervaring opgedaan had hoor. Zelfs in een Corsa kan Axel vooraan zitten en de tweeling achteraan hé, dat kan geen probleem vormen.

Inschrijven en direct zonder problemen bollen

Goedkoop in onderhoud en foolproof voor een paar jaar.

 

 

Oldtimer is pluspunt.

Je twee eerste punten matchen maar zelden met je laatste punt hoor...

Corsa C of Vectra B / C zijn mijn inziens betere alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij gaat iemand die pas een rijbewijs heeft op pad sturen met de goede, nieuwe gezinswagen en dan zelf de wagen nemen waarbij een extra schrammetje niet zo'n groot probleem is? Ik weet wel dat je met de 3 kindjes zit, maar toch... Dan zou het bij mij toch zo zijn dat mijn vriendin de goedkope extra auto kreeg totdat ze een tijdje ervaring opgedaan had hoor.

Mja ik heb graag dat zij en de kinderen in de veilige nieuwe gezinswagen zit ja, als ze een prutske voorheeft lossen we dat wel op... En als ik thuis ben, neemt zij de 2de wagen he... En de haven is echt vort vuil en de wegdekken zijn erbarmelijk, dus daar sowieso liever de 2de wagen dan de nieuwe...
Link naar reactie
Delen op andere sites

En de haven is echt vort vuil en de wegdekken zijn erbarmelijk, dus daar sowieso liever de 2de wagen dan de nieuwe...

 

Daar ga je dan rondbrakken met een leuke oldtimer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Monza waar ik je toen foto's van heb gestuurd, mocht mss wel weg..

Als ik thuis ben, bezie ik die nog eens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 En de haven is echt vort vuil en de wegdekken zijn erbarmelijk..

Dan heb je twee mogelijkheden:

 

-Opel Frontera : als je niet wil merken hoe slecht de wegen wel zijn

-Opel Astra F 2.0 16v GSi : als je dagelijks rally wil rijden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid