Ga naar inhoud

Audi A1 Facelift & S1


Bouncing Bullet

Aanbevolen berichten

Zonde. Is overdone op zo'n wagentje naar mijn mening. Moet verder wel erg leuk rijden, veel vermogen in zo'n klein dingetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Based on the upcoming A1 facelift

A prototype of the 2014 Audi S1 hit a snowbank while conducting winter testing in Scandinavia and the incident was grabbed on camera by our spy photographers.

According to our sources, the woman behind the Audi S1 prototype was speeding and lost control of the vehicle at a junction and ended up colliding with a snowbank. The accident was minor as only one of the extra front lights was twisted while the test driver escaped without any injuries.

During the period in which the car was stuck in snow, our spy photographers noticed all four wheels were spinning which confirms the S1 will come with Audi's quattro all-wheel drive system.

The model will likely be based on the upcoming A1 facelift and will come with a quad exhaust system which seems a bit exaggerated for such a small car. It will also wear a slightly more aggressive body kit while under the hood there should be a 4-cylinder, 2.0-liter turbocharged engine with around 220 HP (161 kW) sent to both axles through manual and automatic gearboxes.

The 2014 Audi A1 facelift / S1 could be shown as early as March at the Geneva Motor Show.

 

http://www.worldcarfans.com/114012269096/2014-audi-s1-prototype-driven-by-swedish-woman-test-driver

 

18060773161145304332.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Deze (S1) zou 't schijnt in Brussel gebouwd worden.

Ik dacht dat alle S/RS-modellen in Ingolstadt of daar in de buurt werden gebouwd, zoals M-München (Garching)?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze (S1) zou 't schijnt in Brussel gebouwd worden.

Ik dacht dat alle S/RS-modellen in Ingolstadt of daar in de buurt werden gebouwd, zoals M-München (Garching)?

Quattro is normaal neckarsulm niet echt in de buurt zou ik zeggen. ;-) rs4 in Ingolstadt, s1 inderdaad in bx.

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar sta je dan met je A1 Quattro

Talking of... Drie weken terug was ik bij een maat in Basel. Bleek zijn buurman twee A1 Quattros te hebben :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

is voor de goeie koop. :D

porsche doet/deed dat ook

 

I know, is intern een relletje geweest naar het schijnt. Maar het gebeurt frequenter dan men denk, meestal wel met minder uitgesproken effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid