Ga naar inhoud

Welke 2 zitter cabrio/targa voor +-20K €


fille001

Welke 2 zitter cabrio/Targa  

24 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke zou je kiezen



Aanbevolen berichten

Na bijna een jaartje met Saab 93 cabrio (diesel) gereden te hebben terug zin in iets sportievers.

Wagen dient als enige wagen.

Gemiddeld 15.000-20.000km jaar.

Welke zou je kiezen.

Voorwaarden cabrio of Targa. Liefst 2 zitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Z4M Roadster komt binnenkort vrij  :ninja:

 

Van dit model heb ik vroeger de 2.0i en 2.5i gehad en zeer tevreden van geweest. Een Z4M Roadster is natuurlijk nog helemaal iets anders natuurlijk :P Al zou t een moeilijke keuze zijn voor mij Z4M of huidige 35i.

 

S2000.

 

TC.

 

 

Facelift S2000, al ben ik natuurlijk lichtjes bevooroordeeld :D

S2000 heb k vroeger eens overwogen , maar vond deze (+-1.85m lengte) persoonlijk te klein om achter het stuur plaats te nemen. Daarmee heb k toen voor de Nissan 350Z Roadster gegaan ipv S2K. Heb er eens co-ritje meegedaan met Nls van t forum en was onder de indruk van de prestaties/fungehalte van deze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opel, es iets anders :)

 

Opel GT zou een grote kanshebber zijn. Ook al rijd deze iets minder leuk dan bv Nissan 370 / BMW Z4 35i , maar is in aankoop ook 10k € goedkoper dan deze en taks/BIV komen ook veel voordeliger uit.

 

Nissan, veel rijplezier en veel pk's voor weinig geld

2 jaar een Nissan 350Z Roadster gehad en is de leukste wagen die k heb gehad. Maar ooit komt er wel terug een Nissan (maar dan in 370Z versie) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Andere:

 

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=238845185&asrc=st|sr

 

Heb ook op de Opel GT gestemd, blijft een prachtige auto. Heb ook op de SLK gestemd omdat die laatste modellen echt wel knap zijn en de auto op zich zou ook volwassener zijn geworden. De Boxster is toch nog een categorie apart vind ik, 1ste generatie is lelijk en voor de 2de generatie is 20.000€ wat krap denk ik om een zuiver exemplaar te vinden. De TT blijft ook wel mooi natuurlijk, met die potente 2.0 TFSI

De Z4 en 370Z spreken me niet meer zo aan, zijn wat gedateerd imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Saab word een van deze te koop gezet en indien ik er een goede prijs voor krijg ga k zeker eens voor de Opel GT kijken. Anders is het beetje (verder) sparen voor iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

S2000 heb k vroeger eens overwogen , maar vond deze (+-1.85m lengte) persoonlijk te klein om achter het stuur plaats te nemen. Daarmee heb k toen voor de Nissan 350Z Roadster gegaan ipv S2K. Heb er eens co-ritje meegedaan met Nls van t forum en was onder de indruk van de prestaties/fungehalte van deze.

 

@@Avantus is ook ongeveer 1m90 (by the looks of it) en rijdt S2K zonder problemen. 

Meer bang for your buck kan je echt niet vinden. Als je leest wat er allemaal fout ging aan @@DRIVER-W zijn Z4.. Toch niet te vergelijken met Japanse nauwgezetheid. En de prestaties liegen er ook niet om, en dat voor slechts tweelitertaks. 

 

Audi TT is een softe roadster in mijn ogen. Meer om te cruisen dan wat anders. 

 

SLK kan ik me niet over uitspreken. Ik vind de eerste generatie (zeker in het zwart) echt nog knap, maar ken absoluut niemand die eentje heeft. Weet dus ook niet hoe dat rijdt, of dat wat vooruit gaat, of dat vaak kapot gaat etc.. 

Boxster moet je al voor nieuwere generatie gaan imo, en ik denk niet dat je met 20K gaat toekomen voor een degelijk exemplaar. 

Opel GT is maar een flauwe opvolger voor de Speedster, zou ik niet overwegen mocht ik jou zijn.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn er hier wel 2 met wat problemen, wat ook niet echt de betrouwbaarheid ten goede komt.

 

Hoezo twee? 

Honda's zijn erg betrouwbaar als je ze met wat respect behandelt :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid