Ga naar inhoud

dashboard camera blackvue dr550gw-2ch 32gb


Stijn Seijnhaeve

Aanbevolen berichten

All,

ik bied mijn dashboard camera systeem te koop aan. Het gaat daarbij om het topmodel van blackvue, een van de beste camerasystemen op de markt, de blackvue dr550gw-2CH uitgerust met een 32gb geheugenkaart. 

Het toestel is nu ongeveer 3 maanden oud meen ik, aangekocht bij de webshop van een forumlid. Toestel is in perfecte werkende staat en ben er zeer tevreden van. Moet op zich dan ook niet de deur uit alleen gebruik ik het toestel nu plots veel minder (ik deed voordien >5000km/maand maar ga nu met het openbaar vervoer werken -> nog slechts een 100km/maand). 

Nog meer als 1.5j garantie dus (ik schat nog 21m)
Wi Fi
Full HD front camera @30 fps, echt subliem beeld
HD achterste camera, zeker een meerwaarde bij bv ritsen


Het toestel word verkocht met een power magic pro twv 45€. Dit toestel zorgt ervoor dat je kan blijven opnemen wanneer het voertuig uit staat zonder dat je batterij te plat loopt dat je niet meer kan starten. 

alle info: BlackVue - Full HD 1080p Dash Cameras with GPS
voorbeeld beelden op youtube te vinden

Het toestel zit momenteel nog in mijn wagen, bij een overeenkomst demonteer ik het. Komt met de factuur en de bevestigingsklemmen. De bevestiging op de ruit is gebruikt, daarvoor heb je wss dus lijm nodig. Voor de rest is alles dan ook nog in nieuwstaat.

Meeneemprijs: 330€

Alle biedingen zijn excl eventuele verzendkosten
Ik behoud het recht om af te zeggen zolang er geen geld is overgemaakt.

 

Gezien ik nieuw ben op dit forum toch even wat vertrouwen wekken dat dit geen scam is:

http://www.autoforum.be/showthread.php?66927-dashboard-camera-blackvue-dr550gw-2ch-32gb

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid