Ga naar inhoud

Mercedes S-klasse Coupé


Gast

Aanbevolen berichten

Erg vet maar echt mooi vind ik hem niet (1:14, lijkt op een Aziaat) al zal dat in het echt wel wat anders overkomen.

 

Achterkant/lichten lijken te hard op een E-klasse. Voorkant vind ik ook erg jong ogen. CL klasse moet een auto zijn zoals de S-klasse qua grandeur en dat mis ik hier. Deze voorkant had je net zo goed op een E-klasse coupé kunnen zetten. 

 

S500 recht onder het Benz logo is wel cool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had iets meer op de S klasse gebaseerd mogen zijn van mij. De achterkant zit niet helemaal goed, en de voorkant is een iets grotere CLA. De type aanduiding in het midden ziet er niet uit, imo :)

 

Ik blijf wel zwaar fan van de S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...

Vind ik ook. En die S-klasse coupé is dat ook. Z'n neus is z'n zwakke kant (net als bij de Renault, ook), maar de rest: miljaar. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kar je ook kiest (als je jonger bent dan 60 jaar): je lijkt op een pimp of dealer als je met zo'n kar rijdt. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind 'm subliem. Mooier zonder AMG Pack dan met. Dan is 'ie nog wat statiger, minder in the face. Siert 'm wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Mercedes/AMG veel te johnny geworden. Het richt zich duidelijk op een jonger publiek. De CL klasse/S coupé moet een statige auto zijn dat old money uitstraalt en uitademt. Dit is duidelijk een auto voor de nouveau riche, patsers, drugsdealers en andere jongens die willen opvallen. 

 

Dit zie je ook terug hoe het interieur wordt aangekleed bij bv. de CLA (AMG). 

 

Die AMG versie zoals Stancke post vind ik er erg dik uit zien maar doet me eerder denken aan een directe concurrent voor een 6-serie van BMW terwijl de CL/S dat nooit was. Een CL/S (AMG) staat een paar traper hoger dan een M6 of gewone 6 serie. 

 

 

Probeer dit maar eens te overklassen. Wat een klassieker.

 

2005-mercedes-benz-cl65-amg-2-dr-turbo-c

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wel maar de auto ziet er wel heel volwassen uit. Een oude Cl500 met gewone velgen is een beter voorbeeld. Geldt ook voor de vorige CL500. 

 

Hoezo is de CLA niet representatief? Die stijl van interieur wordt toch ook in andere modellen gebruikt? 

 

E

2014-Mercedes-Benz-E-Class-Coupe-Interio

 

c-klasse

 

2015-Mercedes-Benz-C-class-interior-plac

 

 

GLA

 

7e26e8c20a0a0065001ba49db2225085.jpg

 

 

B-klasse

 

mercedes-benz-b-class-interior.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

'Het richt zich duidelijk op jonger publiek - zie interieur CLA' -- logisch denk ik dan, die hele auto richt zich ook écht tot jonger publiek. Zie ook B, A, GLA. Van de C en alles erboven kan je dat moeilijk zeggen. Vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Heerlijk mooie auto, en al die bling erop past 'm ergens wel.

Wel vreselijke lakkwaliteit, orange peel spat van 't scherm af. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid