Ga naar inhoud

Velgen herstellen


Ice_Ken

Aanbevolen berichten

Niets in Geraardsbergen maar wel in Ham, 1u30m rijden (we zitten op een autoforum dus van een eindje rijden mag je niet vies zijn :D), bij banden Ronnie en zoon (sommige forummers gaan hier ook). Heb woensdag een setje AMG-velgen binnen gedaan om te herstellen en te laten poederlakken. Zal me €250 kosten, wat best meevalt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat vind ik wel duur. Ik denk dat ik er mij zelf zal aan wagen, tis niet het eerste setje dat ik zal doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niets in Geraardsbergen maar wel in Ham, 1u30m rijden (we zitten op een autoforum dus van een eindje rijden mag je niet vies zijn :D), bij banden Ronnie en zoon (sommige forummers gaan hier ook). Heb woensdag een setje AMG-velgen binnen gedaan om te herstellen en te laten poederlakken. Zal me €250 kosten, wat best meevalt.

 

.nl, Limburg,... Waarom moeten we het steeds buiten Limburg zoeken?

 

Hier in het industriegebied in Vorst zit er eentje die radiators en velgen herdoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid