Ga naar inhoud

Xenonkit H7 4300k met ballasten


B3noît

Aanbevolen berichten

Bij deze wat opkuis aan het houden en deze set terug gevonden.

Betreft een xenonlamp kit H7 mrt 4300K kleurtemperatuur, inclusief de ballasten.

Hebben efkes in m'n oude golf 4 GTI gezeten, doch liggen nu al anderhalf jaar in de doos aan de kant.

gy7ezera.jpg

mysu4e7e.jpg

a5ygy6e4.jpg

20€ of goed bod

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet onmiddellijk eigenlijk, maar normaal zie ik scoobysteve zaterdag morgen die van daar is, misschien dat ik ze kan meegeven?

Zoniet ben ik zondag normaal ook aanwezig op de BB meeting in Kortrijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Gio ze niet neemt, ik ben kandidaat! Zit met een kapotte koplamp en was van zin nog ergens een setje te halen om er dit weekend in te steken :)

 

Zaterdag zit ik in Oost-Vlaanderen, nog niet helemaal bij de deur...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan hou ik ze sowieso voor dit forum.

Moet wel zeggen dat ik reeds een koper heb vanop BB die ook aanwezig zal zijn zondag. 
First come first served, dus als ze voor zondag niet verkocht zijn en hij ze wil geef ik ze met hem mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan hou ik ze sowieso voor dit forum.

Moet wel zeggen dat ik reeds een koper heb vanop BB die ook aanwezig zal zijn zondag. 

First come first served, dus als ze voor zondag niet verkocht zijn en hij ze wil geef ik ze met hem mee

Geef maar aan Scoobysteve! Ik regel dat wel met hem op een of andere manier :D

Dan schrijf ik dat geld over ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef maar aan Scoobysteve! Ik regel dat wel met hem op een of andere manier :D

Dan schrijf ik dat geld over ;)

 

@@fiddy en @DéGioke

 

Dilemma; Fiddy had me al aangesproken en zal er normaal morgen om komen.

Komen jullie overeen aan wie ik deze uiteindelijk meegeef?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen delen, elk 1 kant? :D

Ik probeer negertje te bellen maar ie pakt niet op...ik passeer sowieso straks bij jou in de buurt, anders krijg ik het aan't stok met dr grootmoeder, die rekent er al op...zal het voordien nog proberen met Gio er over te hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als 't juist een H7 lamp is dat @@fiddy nodig heeft, kan ik hem ook verder helpen;)

Helaas, zoek ook een volledige kit! En bij voorkeur nog voor woensdag, weinig zin om met 1 koplamp in het donker naar Oostenrijk te trekken. Maar anders wordt het wel eentje uit de winkel, uiteraard :)

Die van Benoit zou ideaal zijn, aangezien het zaterdag sleutelmeeting is, kan ik ze direct monteren. Maar 't is geen ramp om zonder xenon rond te bollen...voor looks-is-alles-Gio valt dat misschien zwaarder :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid