Ga naar inhoud

Snelle stationwagen


Kartfreak

  

36 leden hebben gestemd

  1. 1. Snelle stationwagen

    • MB CLS63 AMG 4Matic shooting brake
    • Audi RS6 Avant


Aanbevolen berichten

Ik las onlangs een interessant vergelijking in één of ander automagazine, er werd daar vergeleken tussen de CLS63 AMG, RS6 en een Cayenne GTS. Die GTS paste voor mij niet meteen in het rijtje. Dus deze heb ik weggelaten uit mijn vergelijk. Welke zou jouw voorkeur hebben en waarom? (fictieve poll voor alle duidelijkheid :) )

 

MB CLS63 AMG 4Matic shooting brake

558PK (410kw) - 720Nm - V8

3,8s naar 100

128.502 euro

 

cls-63-amg-shooting-brake---02-opt-13486

 

Audi RS6 Avant

560PK (412kw) - 700Nm - V8

3,9s naar 100

111.400 euro

 

2013-Audi-RS6-Avant-2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij de RS6 graag...

 

De CLS shooting break kan mij niet echt volledig overtuigen... De RS6 vind ik jonger, sportiever, maar vooral veel bruter

Link naar reactie
Delen op andere sites

goh ik zou voor de CLS gaan vermoed ik. hij kost wel een gezinswagen meer, maar zijn looks zijn zo abstract dat hij wel cool is.

je toont hem natuurlijk van zijn lelijkste hoek. (dan zet je beter de RS6 met zijn quattromuil ertegenover :D)

 

Mercedes-Benz-CLS-Shooting-Brake.jpg

CLS_SHooting_Brake_%2811241600434%29.jpg

 

zo staat hij al veel beter op foto in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

RS6 voor mij. Blijft in mijn ogen de referentie in deze klasse. Perfecte totaalpakket en ook de looks verkies ik hier boven deze van de CLS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij familiewagen denk ik aan een auto die zowel door mij als vriendin gebruikt wordt, dus dan geef ik haar liever de RS6 mee met zijn quattro.

 

De CLS SB is stijlvol en knap, de RS6 is bruut. Momenteel heb ik nog de leeftijd om dat brute boven het stijlvolle te kiezen, de RS6 dus :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Audi. Zeker en vast

Reden 4.0 tegen 6.2 scheelt een deel in tax en verzekering

Restwaarde van de Audi

Afwerking staat ook een stuk hoger

En het is een Quattro wat voor dagelijks gebruik , en als de vrouw des huizes er mee rijd een veel veiligere. Wagen is

De Mercedes is dat ook wel maar als ik alles samen tel , komt de Audi er zeker en vast als winnaar uit voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Audi. Zeker en vast

Reden 4.0 tegen 6.2 scheelt een deel in tax en verzekering

Restwaarde van de Audi

Afwerking staat ook een stuk hoger

En het is een Quattro wat voor dagelijks gebruik , en als de vrouw des huizes er mee rijd een veel veiligere. Wagen is

 

Zo is dat, maar de x63 AMG's zijn ondertussen al gekrompen naar 5.5 liter (met 2 turbo's) tov een atmo 6.2 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

RS6 graag! Er rijden er hier 2 van zo'n sleepers in de wijk en die kunnen helemaal niet tippen aan zo'n CLS kwa looks.

2 zwarte, maar ééntje volledig debatched en full black, de andere met van die grijze zijspiegels en badgekes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

CLS, CLA etc., dat zijn van die Benzen die me absoluut niet liggen qua looks. Interieur van een CLS is weliswaar schitterend, maar aan die carrosserie ga ik nooit kunnen wennen.

 

 

In dit geval dus onmiddellijk de RS6. Zet er een E 63 AMG S-model tegenover en ik zal al langer moeten nadenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rs6 please.

Vind de shooting break verre van lelijk maar tov van de Audi kies ik toch resoluut daarvoor. Gister nog een op luxemburgse platen hier zien rondrijden, blijft toch imponerende verschijning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid