Ga naar inhoud

2015 Mercedes C-klasse in verschillende vormen


Tiep

Aanbevolen berichten

Lijkt me ook allerminst officieel te zijn, en dus voer voor het topic in het proto/spypic-gedeelte en niet voor een topic hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me ook allerminst officieel te zijn, en dus voer voor het topic in het proto/spypic-gedeelte en niet voor een topic hier.

 

Zoals Mercedes nu bezig is zie ik ze zeker en vast in staat een cabrio te produceren en die LWB kan bv. exclusief China zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de estate waren er toch al foto's opgedoken, maar daar zag de achterkant er wel veel anders (lelijker) uit dan op deze foto. Dus misschien toch fotosoepje?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had me vergist, de foto die ik gezien had was een fotoshop. 

Die nieuwe modellen zien er eigenlijk echt goed uit.

Alleen dat ik de eerste foto verwarde met de s klasse coupé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van de estate waren er toch al foto's opgedoken, maar daar zag de achterkant er wel veel anders (lelijker) uit dan op deze foto. Dus misschien toch fotosoepje?

 

De Estate zou idd lichtjes anders kunnen zijn langs achter als ik naar spy shots kijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn idd. gewoon renders/photoshops, nog niets officieel aan. Zou ook vrij gek zijn moest Mercedes van de hele line-up in één keer officiële foto's de wereld insturen ;) Hoort dus nog niet in dit subforum thuis.

 

En los daarvan: ik hoop alvast dat de achterkant van de C break er niet exact zo gaat uitzien. Interieur vind ik schitterend, ik zie me daar later ooit nog wel in zitten... maar die achterkant slaat me op het eerste zicht behoorlijk tegen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid