Parsifal 4.592 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Een liefdesbaby tussen een Suzuki Jimny en een Daihatsu Rocky Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Die is nog niet officieel voorgesteld. Sterker nog, er is vanuit Chrysler nog met geen woord gerept over de Renegade. Misschien naar scoops/concepts verplaatsen? @@Jupke, make it happen. Nu, los daarvan: heb je iets van specs? Quote
Gast Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Auto's worden altijd gelekt voor ze officieel voorgesteld worden. Dit ziet er mij definitief genoeg uit om er vanuit te gaan dat hij binnenkort wel voorgesteld wordt. Ik zou het dus hier laten staan, het is zo zinloos om het te verplaatsen, te kijken hoe er twee keer gepost wordt in dit topic, om dan een nieuwe te beginnen met exact dezelfde auto. Maar doe maar wat jullie best vinden. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Dit ziet er mij definitief genoeg uit om er vanuit te gaan dat hij binnenkort wel voorgesteld wordt. De onderverdeling scoops vs nieuwe auto's mag er dus uit volgens jou? Je kan een topic eventueel prefixen met "[sCOOP]" en "[DEFINITIEF]" of zo. Ik zou het dus hier laten staan, het is zo zinloos om het te verplaatsen, te kijken hoe er twee keer gepost wordt in dit topic, om dan een nieuwe te beginnen met exact dezelfde auto. Daar heb je een punt. Daarom zou ik het eerder verplaatsen: geen twee topics, maar eentje bij scoops. Maar doe maar wat jullie best vinden. Kijk, dat vind ik ook. Ik ga er dus niet meer over doorbomen. Voor welke markt is deze bestemd? Quote
Gast Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 de Jeep Renegade is een co-ontwikkeling met de Fiat 500X, een cross-over op basis van de 500. Fiat-Chrysler gaat beide auto's in Italië bouwen. Daartoe heeft het concern 1,3 miljard dollar geïnvesteerd in de fabriek in Melfi.Welke techniek de Jeep krijgt, is momenteel nog onduidelijk. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ik had 't ondertussen ook al gelezen, toch bedankt! bron: autoweek Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Automatisch bericht: Dit topic werd verplaatst van "Nieuwe auto's" naar "Scoops & Prototypes". Quote
Parsifal 4.592 Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Geplaatst: 3 maart 2014 Die is nog niet officieel voorgesteld. Sterker nog, er is vanuit Chrysler nog met geen woord gerept over de Renegade. Misschien naar scoops/concepts verplaatsen? @@Jupke, make it happen. Nu, los daarvan: heb je iets van specs? Zijn officiële foto's hoor :-) Wagen staat op het platform van de 500L (B-segementers van de FIAT group) Motorisaties zijn Benzine: 0.9 twinair + 1.4 multiair Diesel: 1.6jtd met 100 of 120 pk Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ik heb het verplaatst, als het definitief wordt kunenn we het altijd nog opnieuw verzetten. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ja lap. Nu is 'm daar. 't Zijn blijkbaar toch al officiële foto's. Mijn fout was dat ik in eerste instantie enkel naar officiële info had gezocht. Als ik het goed begrijp wordt hij in Genève voorgesteld. Bedankt voor de aanvulling, @@Parsifal. Quote
Jupke 11.099 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ale, zal ik het terug verzetten dan? Quote
Vicious 3.886 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ah, een Fiat Doblo op hoge poten! Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Waar is de tijd van de Jeep Wrangler "Renegade" Die had tenminste nog uitstraling Quote
Parsifal 4.592 Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Geplaatst: 3 maart 2014 Het enige wat überhaupt positief is, is dat die kar trail-rated is... Quote
Gast Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 In 2004 Jeep started using a special “Trail Rated” badge on certain Jeep vehicles to mark that vehicle trail worthy according to Jeep’s specifications. The vehicles holding a Trail Rated status are Wrangler, Liberty, and Grand Cherokee. Jeep has established a base line of qualities that dictates what makes a vehicle trail worthy. Quote
tuscani 11.816 Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 die zone op de toerenteller, dat wilt zeggen dat hij dan ontploft ofzo? Quote
Gast Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 In dat filmpje vind ik hem nog meevallen, blijft een schijtbak, maar beter dan de rest in zijn klasse. Quote
STA911 5.739 Geplaatst: 30 augustus 2014 Geplaatst: 30 augustus 2014 Een goede vriendin/collega van mij met 2 kinderen wilt er zo eentje kopen. Komt van een Mini Clubman maar wordt te klein. Ze vroeg m'n gedacht. Ik heb gezegd dat 't "ne speciale auto" was en "een tof karreke, ofzo". Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.