Ga naar inhoud

Jeep Renegade

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een liefdesbaby tussen een Suzuki Jimny en een Daihatsu Rocky

m1myhu1bfm7e.jpg

m1myhu1bd97f.jpg

m1myhu1bb97g.jpg

m1myhtfbhh84.jpg

m1myhtfbfe85.jpg

Geplaatst:
Geplaatst:

renegade3_zpsac128f0e.jpg

image.jpg

renegade6_zpsd9c2ad8a.jpg

renegade7_zps44c90b5f.jpg

trailhawk3_zps4811b01b.jpg

intlatitude_zps2b574b5e.jpg

intlimited3_zpsa7520049.jpg

intlimited_zps4ed116f6.jpg

inttrailhawk1_zpsbd49933f.jpg

Geplaatst:

Die is nog niet officieel voorgesteld. Sterker nog, er is vanuit Chrysler nog met geen woord gerept over de Renegade. Misschien naar scoops/concepts verplaatsen? @@Jupke, make it happen.

Nu, los daarvan: heb je iets van specs?

Geplaatst:

Auto's worden altijd gelekt voor ze officieel voorgesteld worden. Dit ziet er mij definitief genoeg uit om er vanuit te gaan dat hij binnenkort wel voorgesteld wordt.

Ik zou het dus hier laten staan, het is zo zinloos om het te verplaatsen, te kijken hoe er twee keer gepost wordt in dit topic, om dan een nieuwe te beginnen met exact dezelfde auto.

Maar doe maar wat jullie best vinden.

Geplaatst:

Dit ziet er mij definitief genoeg uit om er vanuit te gaan dat hij binnenkort wel voorgesteld wordt.

De onderverdeling scoops vs nieuwe auto's mag er dus uit volgens jou? Je kan een topic eventueel prefixen met "[sCOOP]" en "[DEFINITIEF]" of zo.

Ik zou het dus hier laten staan, het is zo zinloos om het te verplaatsen, te kijken hoe er twee keer gepost wordt in dit topic, om dan een nieuwe te beginnen met exact dezelfde auto.

Daar heb je een punt. Daarom zou ik het eerder verplaatsen: geen twee topics, maar eentje bij scoops.

Maar doe maar wat jullie best vinden.

Kijk, dat vind ik ook. Ik ga er dus niet meer over doorbomen.

Voor welke markt is deze bestemd?

Geplaatst:

de Jeep Renegade is een co-ontwikkeling met de Fiat 500X, een cross-over op basis van de 500. Fiat-Chrysler gaat beide auto's in Italië bouwen. Daartoe heeft het concern 1,3 miljard dollar geïnvesteerd in de fabriek in Melfi.

Welke techniek de Jeep krijgt, is momenteel nog onduidelijk.

2013-fiat-500x-peek.jpg

Geplaatst:

Ik had 't ondertussen ook al gelezen, toch bedankt!

bron: autoweek

Geplaatst:

Die is nog niet officieel voorgesteld. Sterker nog, er is vanuit Chrysler nog met geen woord gerept over de Renegade. Misschien naar scoops/concepts verplaatsen? @@Jupke, make it happen.

Nu, los daarvan: heb je iets van specs?

Zijn officiële foto's hoor :-)

Wagen staat op het platform van de 500L (B-segementers van de FIAT group)

Motorisaties zijn

Benzine: 0.9 twinair + 1.4 multiair

Diesel: 1.6jtd met 100 of 120 pk

Geplaatst:

Ik heb het verplaatst, als het definitief wordt kunenn we het altijd nog opnieuw verzetten. ;)

Geplaatst:

Ja lap. Nu is 'm daar. 't Zijn blijkbaar toch al officiële foto's. Mijn fout was dat ik in eerste instantie enkel naar officiële info had gezocht. Als ik het goed begrijp wordt hij in Genève voorgesteld.

Bedankt voor de aanvulling, @@Parsifal.

Geplaatst:

Ale, zal ik het terug verzetten dan? :lol:

Geplaatst:

Wat is me dat voor een gedrocht... 

Geplaatst:

Waar is de tijd van de Jeep Wrangler "Renegade"

Die had tenminste nog uitstraling

Geplaatst:

Het enige wat überhaupt positief is, is dat die kar trail-rated is...

Geplaatst:

In 2004 Jeep started using a special “Trail Rated” badge on certain Jeep vehicles to mark that vehicle trail worthy according to Jeep’s specifications. The vehicles holding a Trail Rated status are Wrangler, Liberty, and Grand Cherokee. Jeep has established a base line of qualities that dictates what makes a vehicle trail worthy.

• 5 maanden later...
Geplaatst:

die zone op de toerenteller, dat wilt zeggen dat hij dan ontploft ofzo?

Geplaatst:

In dat filmpje vind ik hem nog meevallen, blijft een schijtbak, maar beter dan de rest in zijn klasse.

Geplaatst:

Een goede vriendin/collega van mij met 2 kinderen wilt er zo eentje kopen. Komt van een Mini Clubman maar wordt te klein.

Ze vroeg m'n gedacht. Ik heb gezegd dat 't "ne speciale auto" was en "een tof karreke, ofzo". 

:wacko:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in