Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Op 8-1-2017 om 23:34 zei ir_fuel:

Net KAPAZA-4 tegengekomen op eoa Ford SUV

Nog een geluk dat hij die FORD niet aangekocht heeft via Autoscout24

Geplaatst:

GAINTIME op een Macan. Hij was in elk geval gehaast...

Geplaatst:

MONIQUE op een witte SLK, of hoe heet da tegenwoordig

Geplaatst:

ROOIGEM op een Mercedes Sprinter.

Geplaatst:
Op 23-1-2017 om 18:01 zei 3000:

MONIQUE op een witte SLK, of hoe heet da tegenwoordig

Een SLK heet nog steeds zo.

Een SLC heet SLC

Geplaatst:

KICK-ASS op een RR Sport.

BOMPIE op een 6 coupe -> wtf.

Sinds de nieuwe regels voor gepersonaliseerde nummerplaten in maart 2014 van kracht werden, blijken de nummerplaten vooral in Vlaanderen te zijn aangevraagd. Van de 12.956 gepersonaliseerde platen die sindsdien werden aangevraagd, gebeurde dat in 9.513 gevallen in het noorden van het land. Dat blijkt uit cijfers die Kamerlid Daphné Dumery (N-VA) opvroeg bij Mobiliteitsminister François Bellot (MR).

Vooral in de provincie Antwerpen werden 2.877 nummerplaten aangevraagd. Oost-Vlaanderen volgt met 1.918 gepersonaliseerde platen op de twee plaats. Ter vergelijking: in Wallonië werden ondertussen amper 2.159 gepersonaliseerde nummerplaten aangevraagd. De voorbije maanden is er een dalende trend merkbaar in het aantal aanvragen. Mogelijk speelt de verdubbeling van de retributie die intussen plaatsvond daarbij een rol.

De opbrengst van de verkoop van de gepersonaliseerde nummerplaat leverde de Directie Inschrijvingen van Voertuigen volgens Dumery reeds 15,3 miljoen euro op.

Geplaatst:

15.3 miljoen vrijwillige belasting.

Ik wacht op een regeling dat je 160km/u mag rijden op de snelweg en 90km/u buiten de bebouwde kom voor 1 a 2 k per jaar :inlove: 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
3 minuten geleden zei RRD:

Ik wacht op een regeling dat je 160km/u mag rijden op de snelweg en 90km/u buiten de bebouwde kom voor 1 a 2 k per jaar :inlove: 

Als je een gekke combinatie hebt/had is dat toch al :)

Geplaatst:
2 minuten geleden zei RRD:

En in de supermarkt een kassa die 20% duurder is voor zij die niet willen wachten. Is iets voor te zeggen - maar vloekt ook wat door het 'rijke mensen mogen meer' gehalte.

Geplaatst:
1 minuut geleden zei Le Capri Mauve:

En in de supermarkt een kassa die 20% duurder is voor zij die niet willen wachten. Is iets voor te zeggen - maar vloekt ook wat door het 'rijke mensen mogen meer' gehalte.

Collect&Go

Geplaatst:
30 minuten geleden zei RRD:

Hoe przchtig zou dat zijn :inlove: 

Geplaatst:

En voor 3k mag je onbegrensd knallen [emoji14]
Geplaatst:
2 uur geleden zei RRD:

160 na marge kost 200 euro, dat wil zeggen dat jij 5 a 10 keer per jaar gepakt wordt :o

You slut :inlove:

Geplaatst:

De +40km/u regeling geldt dan ook he. Rijbewijs pas kwijt aan 200 :inlove: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ga het niet gauw zeggen, maar: geef die neerlander een portefeuille en een kabinet !!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
8 uur geleden zei RRD:

De +40km/u regeling geldt dan ook he. Rijbewijs pas kwijt aan 200 :inlove: 

Voor welke partij kom je uit? :D

Geplaatst:
8 minutes ago, PJH said:

Voor welke partij kom je uit? :D

PVDAM

• Vind ik leuk 2
  • 4 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

media_xll_9555090.jpg

ok dan...

hoe het wel moet:

c514015072011224426_3.jpg

aangepast door Stabilo Boss
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

toevallig net gelezen dat dat blijkbaar een psychiater is. :lol:

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in