Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1.000 teveel geld? Lijkt me net van niet. Dik gemiste kans van onze regering, want au fond is 't 'm toch om 't geld te doen.

1. Overdraagbaarheid --> dikke dikke FAIL. Dat wordt een handeltje, sowieso.
2. Als je ziet wat voor 'n compleet idiote zaken er verschijnen, en dan nog vaak op wat voor auto's --> die platen hadden een pak duurder moeten zijn. 1.000 euro voor een vrij gekozen combinatie van de standaard-layout. 1.000 euro extra voor enkel letters, 1.000 euro extra voor elke digit meer of minder dan 6 digits.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Compleet belachelijk met die vrije combinaties, en het misterie rond de plaat is weg. Of is het de miserie? 

Mysterie

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

1 perso aanvragen = 1 Range gratis?

Van ver leek het DEFRANS. Zou leuker geweest zijn.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Mysterie

Weet het , maar misterie en miserie kwamen beter uit. Jobs zijn spel hier had er me ook al op gewezen, maar aangezien hij toch dood is, heeft hij er geen last meer van als ik zijn raad negeer.
Geplaatst:

@@RRD , hoe zit het met de uitlijning van je brommobielplaat? :D:lol:

Geplaatst:

Dit weekend een A5 gezien met een 'oude' nummerplaat op nieuw formaat. Was iets van B-349-K of zo. Super vet, andere platen vallen echt in het niets bij dat.

Geplaatst:

Wanneer zien we de eerste "haatplaten" verschijnen? FCKYU, MINE, DVRCD,IWON heb ik in de States al gezien. Zal wellicht niet lang meer duren eer zo iets hier opduikt. Compleet belachelijk met die vrije combinaties, en het misterie rond de plaat is weg. Of is het de miserie?

DVRCD haatplaat? Of 'MINE'?

NIG is al jarenlang mogelijk, België. :inlove:

Geplaatst:

Net een A6 met "stig" gezien, ik ben er nog geen al te grote fan van, maar die is best vet

Geplaatst:

Net een A6 met "stig" gezien, ik ben er nog geen al te grote fan van, maar die is best vet

Waarom?

Geplaatst:

SMILE is nog tof, ideale plaat voor een rondrit

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:

SMILE is nog tof, ideale plaat voor een rondrit

Sta je dan in de file, hangt er nog een plaat met 'SMILE' voor je. Ik zou het nog meer op mijn heupen krijgen.

Geplaatst:

Ik blijf die BMW met F nog wel vet vinden, ondanks geen centratie.

Geplaatst:

Die SMILE, HIHIHI en HAHAHA vind ik echt goed  :D

Zoals velen al aanhaalden rij ik ook liever anoniem rond  :ninja:

Geplaatst:

Die SMILE, HIHIHI en HAHAHA vind ik echt goed :D

Zoals velen al aanhaalden rij ik ook liever anoniem rond :ninja:

Of er nu een perso plaat of niet op mijn auto hangt, ik ben toch altijd gezien.
Geplaatst:

OO-00-OO

Is hier al enkele keren gepost, maar vrees dat het niet zo mooi zal zijn IRL  :D

Geplaatst:

MILLEURO

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in