Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enkel als je momenteel één hebt met 9- en graag één zonder wil denk ik. Maar het is niet dat @@RRD volgend jaar plots zijn Tim-plaat gratis mag inruilen voor een Timmie-plaat.

Inderdaad, vrees dat het idd telkens 1000 euri's kost bij wijziging 

Het aanvragen van een duplicaat van een gestolen of verloren gepersonaliseerde kentekenplaat is niet toegelaten. Het voertuig in kwestie moet dus heringeschreven worden onder een nieuwe “gewone” kentekenplaat of onder een nieuw gepersonaliseerd opschrift (tarief: 1000 euro). 

RRD zal zijn naam de komende jaren niet veranderen, maar als je bijvoorbeeld CLIO-RS neemt ben je eraan gejost als je een paar later verandert..  :huh: Terwijl ik het type van de auto juist één van de betere platen vind ( beter dan je naam erop ). Ik verander ook nog graag eens van auto dus 1000 euro daarvoor vind ik wel te veel  :(

Geplaatst:

What the...

Brian heeft ne carrera gt gekocht :D

Heeft ook een ford gt, slr, turbo s, kerel is 24 ofzo :D

ubataqej.jpg

Is het geen ode aan  Paul Walker (Brian O'conner in de Fast&Furious, carrera GT crash etc)?

Geplaatst:

Stond met mij aan te schuiven bij de DIV. Jonge, chille gast.

Hoe jong?

Geplaatst:

Hier stoort de uitlijning niet omdat het streepje toch sowieso niet in het midden staat. Best vet, ja. Zelf aan het twijfelen om A-45-AMG te nemen :oops:

Ik zou er A45 - AMG van maken, als dat gaat. Streepje tussen de A en de 45 is maar lellek.

Geplaatst:

Dat kan hij niet weglaten. Tussen cijfers en letters hoort steeds een streepje.

Geplaatst:

Ik blijf bij TIEP. Kans is heel klein dat iemand dat voor mij pakt.

Nu, ik heb op dit moment geen zin om 1k uit te geven aan een persoplaat. En ik vind m'n huidige plaat nog best leuk.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Ik denk niet dat ik het ga doen. Zal zo al aandacht genoeg trekken denk ik dan ..

Geplaatst:

Dat kan hij niet weglaten. Tussen cijfers en letters hoort steeds een streepje.

Bummer  :mellow:

Geplaatst:

Vervang A-45-AMG door PCKT RCKT  :P

Geplaatst:

Alpina is al bezet, en de link naar de database staat een paar pagina's terug.

Dan heb ik al een ander idee, voor de liefhebber een doordenker B)

Ik dacht dat @@Phil me op het idee had gebracht!

Geplaatst:

Dan heb ik al een ander idee, voor de liefhebber een doordenker B)

Ik dacht dat @@Phil me op het idee had gebracht!

Dat zou vet zijn. :inlove:

Of *Ostallgäu* streepje *geboortejaar* lijkt me ook niet slecht. @@Vicious

Gast caoimhin
Geplaatst:

Vervang A-45-AMG door PCKT RCKT  :P

Spaties gaan niet! PCKTRCKT dan? Auto is toch pas voor in juli, dus tegen dan zijn 8 letters mogelijk.

Geplaatst:

Verdomde spaties. PCKTRCKT is wel leuk maar is dan weer niet zo mooi zonder spatie  :(

Geplaatst:

ZAKRAKET dan.

Met dat blasé Engels altijd.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is het geen ode aan Paul Walker (Brian O'conner in de Fast&Furious, carrera GT crash etc)?

Nope, hij heet echt Brian :)
Gast caoimhin
Geplaatst:

FRONTEER -> werkgerelateerd, al ben ik natuurlijk meer dan een front-end developer.

TRYCATCH -> autogerelateerd en werkgerelateerd, al gaat niemand dat laatste vermoeden :lol:

Geplaatst:

IMAJEDI

ACHMED en MUSTAFA zullen komen vragen of je familie bent

Geplaatst:

Dat zou vet zijn. :inlove:

Of *Ostallgäu* streepje *geboortejaar* lijkt me ook niet slecht. @@Vicious

Mijn eigen geboortejaar? Interesseert me absoluut niet.

Geboortejaar van de desbetreffende auto? Ik wil een polyvalente plaat die ik ook op andere Alpina's kan hangen.

Ostallgäu zou cool zijn maar heeft te veel lettertjes, zonde! Umlaut zou denk ik ook onmogelijk zijn, wat het karakter van de plaat al direct vermindert met 7000punten!

Geplaatst:

FRONTEER -> werkgerelateerd, al ben ik natuurlijk meer dan een front-end developer.

TRYCATCH -> autogerelateerd en werkgerelateerd, al gaat niemand dat laatste vermoeden :lol:

AGILE?

Geplaatst:

Vraag dan SCHEEF.

Dan ben je zeker.

Dat op een Aston Martin die regelmatig in Knokke te zien is en de copyright op mijn nickname is geschonden.

Ik blijf die BMW met F nog wel vet vinden, ondanks geen centratie.

Een beetje concentrering op de woordenschat.

wat is die auto waard, 200 euro? 

Toch geen probleem als die platen voor het leven zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

ACHMED en MUSTAFA zullen komen vragen of je familie bent

en dan er naast gaan staan met

AUMOEDER

Geplaatst:

Mijn eigen geboortejaar? Interesseert me absoluut niet.

Geboortejaar van de desbetreffende auto? Ik wil een polyvalente plaat die ik ook op andere Alpina's kan hangen.

Ostallgäu zou cool zijn maar heeft te veel lettertjes, zonde! Umlaut zou denk ik ook onmogelijk zijn, wat het karakter van de plaat al direct vermindert met 7000punten!

Niet Ostallgäu... OAL. :D En geboortejaar zodat je het ook op andere Alpina's kunt hangen, niet rechtstreeks verbonden aan de auto zelf.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in