Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die alfa is dik. Precies alsof hij zijn tanden toont. En probeer het aantal streepjes maar te tellen tijdens een achtervolging...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik blijf die BMW met F nog wel vet vinden, ondanks geen centratie.

F-01 moet dat zijn :(

Geplaatst:

Wie wil er TTTNZT?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

wat is die auto waard, 200 euro? 

op een doorroeste sprinter al een 9-xxx-xxx plaat zien hangen. Ik dacht dat @yacub daar eens een foto van getrokken had ook.

Waarom is de vraag die bij mij opkomt. Maar elk doet met zijn geld wat hij wil : uitgeven aan een nummerplaat, horloge, gsm, eten, ... maakt mij niet uit. Wel vind ik dat die platen te goedkoop verkocht worden. Het gat in de begroting was met personummerplaat snel gevuld.

Geplaatst:

Sta je dan in de file, hangt er nog een plaat met 'SMILE' voor je. Ik zou het nog meer op mijn heupen krijgen.

Ik vind dat net goed. Ik sta zo veel in de file dat ik er het beste van maak, en dan zit ik ook altijd mee te zingen of virtuele drum aan 't slaan, of virtueel dirigeren, ... en dan zie je sommige zure mensen echt onbegrijpend kijken. Ik zou die mens een dikke thumbs up geven :)

op een doorroeste sprinter al een 9-xxx-xxx plaat zien hangen. Ik dacht dat @yacub daar eens een foto van getrokken had ook.

Waarom is de vraag die bij mij opkomt. Maar elk doet met zijn geld wat hij wil : uitgeven aan een nummerplaat, horloge, gsm, eten, ... maakt mij niet uit. Wel vind ik dat die platen te goedkoop verkocht worden. Het gat in de begroting was met personummerplaat snel gevuld.

Niet doorroest, maar in Oostende zijn er een paar 9-FAG-nnn-Sprinters van de firma FAG. Mooie reclame toch?

Geplaatst:

neen, geen FAG, in Gent : een witte roestbruine met roestbruine witte plekken.

Geplaatst:

die volvo is cool.

WIMOPTIEK heb ik ook over gedacht, maar het zijn 9 letters en heb al zitten denken aan welke er weg zou kunnen, maar kom precies niets mooi uit

en diene opel zal waarschijnlijk een jong gastje met zijn eerste wagen zijn. hij neemt zijn plaat gewoon mee op zijn latere wagens.

Geplaatst:

BRILWIM? WIMBRIL?

Geplaatst:

OPTIEKER

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Kun je online de beschikbaarheid van een nummerplaat controleren?

Geplaatst:

Wat langere woorden vind ik meestal redelijk geslaagd, enkele letters en cijfers niet.

Geplaatst:

En probeer het aantal streepjes maar te tellen tijdens een achtervolging...

Even in de databank IIIIII, IIIIIII en IIIIIIII opzoeken en wanneer je een Alfa tegenkomt heb je hem. Zo moeilijk lijkt me dat niet.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Peugeot logo's ophangen, flikken zijn dom genoeg :D

Geplaatst:

Net een A6 met "stig" gezien, ik ben er nog geen al te grote fan van, maar die is best vet

e2a6eged.jpg

Geplaatst:

No way dat the Stig zo'n ondersturend hok zou rijden.:D

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

No way dat the Stig zo'n ondersturend hok zou rijden. :D

Blomqvist heeft inderdaad nooit in een audi gereden B)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@B3noit daar op 75 meter van gespot ;) 

Geplaatst:

die volvo is cool.

WIMOPTIEK heb ik ook over gedacht, maar het zijn 9 letters en heb al zitten denken aan welke er weg zou kunnen, maar kom precies niets mooi uit

en diene opel zal waarschijnlijk een jong gastje met zijn eerste wagen zijn. hij neemt zijn plaat gewoon mee op zijn latere wagens.

WIMOPTIC

Geplaatst:

WIMOPTIC

Tfou gast!

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in