Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Banshee op een Viper GTS zou ook wel vet zijn. Duidelijke knipoog naar de GTA fans

edit: er zijn zoveel coole dingen.... BERTONE of BATTISTA is ook rete vet als je weet waarover dat gaat :)

Geplaatst:

Dat is een sjonnie gebeuren aan het worden van het kan niet meer..... Gisteren nog een rode Audi break met 15graden camber en betonnen veren gespot met nr plaat : ROBBY . Voor de flikken ben je volgens mij ook een target met zulke platen....

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

NTK-SND voor @@Alexis

Te weinig geslapen om deze te snappen.

Dat is een sjonnie gebeuren aan het worden van het kan niet meer..... Gisteren nog een rode Audi break met 15graden camber en betonnen veren gespot met nr plaat : ROBBY . Voor de flikken ben je volgens mij ook een target met zulke platen....

Ma echt he. Eerst vond ik het best cool. now, not so much...

Geplaatst:

Te weinig geslapen om deze te snappen.

Dafuck, intake sound aja :D

Geplaatst:

De prijs is gewoon te laag. Moest ik geen leaseslet hebben, ik had er ook al ééntje gaan halen. 

Schroef die prijs op naar 5K ofzo

Geplaatst:

Nou...

Hoe gaat het met de uitlijning van uw plaat? :D

Geplaatst:

De prijs is gewoon te laag. Moest ik geen leaseslet hebben, ik had er ook al ééntje gaan halen. 

Schroef die prijs op naar 5K ofzo

Wat is dat nu voor zever...

Als dutsen een belachelijke plaat bestellen is dat toch hun probleem. En 't is niet dat veel geld gelijk staat aan goede smaak, laat staan een originele nummerplaat.

Bv.

10250133_233286373535447_922224371185978

Mochten ze goedkoper zijn, genre 500EUR, zou'k er mij misschien ook een bestellen. Die wel de max is, nu ze 1000piek zijn bedenk ik liever welke go-faster parts ik wil. :P

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wat is dat nu voor zever...

Als dutsen een belachelijke plaat bestellen is dat toch hun probleem. En 't is niet dat veel geld gelijk staat aan goede smaak, laat staan een originele nummerplaat.

Ik maak me er ook niet druk over, ze doen maar, maar moesten die platen hier getoond worden op een Lambo ofzo, zouden velen ze wel vet blijven vinden vermoed ik.

Nu is het een beetje jammer dat het op de meest duffe auto's hangt, terwijl zoiets toch iets speciaals is imo. 

Geplaatst:

LUX plaat gezien met "FL1234"

Geen idee als je daar ook zo'n perso geval kan bestellen

Geplaatst:

Hoe gaat het met de uitlijning van uw plaat? :D

Geen idee, heb ze nog niet :D.

Maar ik lig daar allemaal echt niet zo wakker van.

Geplaatst:

Kan je wel of het moet toevallig zijn dat een klant van ons een L plaat heeft met zijn initialen en geboortejaar. :P

Geplaatst:

Tuurlijk wel. Duitsland ook.

Geplaatst:

In Duitsland zelfs gratis of heel goedkoop dacht ik.

Geplaatst:

no bugatti op een aeromax

no ferrari op een rode lotus

no porsch op een macan

no boxter op een boxster

gayman op een cayman (foutje v/d div)

veel biv op een corvette/aston/...

veel tax op idem

55pro100 voor de premier (cfr OESO cijfers over belastings% in de wereld, Belgie ruimschoots aan de leiding)

porsche/mclaren/250gto/250swb/corvette: allemaal nog vrij!!

Ik ga PORSCHE op mijn remorque hangen :P

Geplaatst:

Gisteren Herwig - Bentley Continental zien staan in 's-Gravenwezel. Ziet er zo fout uit. 

Geplaatst:

Laatst nog met een Duitse fotograaf daarover gesproken omdat ik benieuwd was hoeveel dat kostte. Iets van een 15 euro blijkbaar.. :lol:

Geplaatst:

en daar kom je geen rambo's, freddy's of batman tegen?

rare jongens die duitsers.

:D

Geplaatst:

Toevallig, net voor de deur staat een Duitse 430 Scuderia met nummerplaat A*C 430. Gek dat je dat daar zo weinig tegenkomt als het daar zo goedkoop is.

Geplaatst:

Laatst nog met een Duitse fotograaf daarover gesproken omdat ik benieuwd was hoeveel dat kostte. Iets van een 15 euro blijkbaar.. :lol:

Klopt maar de eerste letter(s) kan je niet kiezen, bvb de K als je van Keulen bent of B van Berlijn die moet er staan en in de rest ben je vrij.

@TomT: het valt minder op daar omdat je ook beperkt in aantal characters en je dus niet echt lange woorden kan maken.

Geplaatst:

Bvb deze KUS kan je niet kiezen die krijg je sowieso maar de ME en 80 kan je wel kiezen:

dyn003_original_394_295_pjpeg_2616433_b7

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in