Ga naar inhoud

De nieuwe perso-platen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

67EC48FE-47D7-473C-93C1-A38A453351F4.jpeg

• Grappig 1
Geplaatst:

Ik zie er niet veel beest in ma bon:

IMG_8423.JPEG.6d1c426e519fc4b1ba535b30ac1599c6.JPEG

• Grappig 1
Geplaatst:

Ne beest lelijke auto daarentegen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 1/4/2025 om 15:30, Fastflupke zei:

55EC4A36-53D0-44E6-9A46-0545DCD069DF.jpeg

Nog een tevreden klant van PC Mechelen

• Grappig 1
Geplaatst:

SPEEDYKE op een nieuwe Duster.

ONS BIE op een X1.

Geplaatst:
11 uren geleden, Goesting zei:

SPEEDYKE op een nieuwe Duster.

ONS BIE op een X1.

Klasse.

Geplaatst:

5-CLNDR op een RS3

Geplaatst:

PRIVATE op een XM

Geplaatst:

Trouwens de eerste keer dat ik een XM knap vind. 

• Vind ik leuk 2
  • Whut?! 1
Geplaatst:

Ik heb allerlei trucs met mijn ogen geprobeerd, maar die XM knap vinden is mij niet gelukt.

• Vind ik leuk 3
  • Grappig 3
Geplaatst:
11 uren geleden, Bjorno zei:

PRIVATE op een XM

Niet langer

IMG_5938.jpeg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
7 uren geleden, Alexanderr zei:

Niet langer

IMG_5938.jpeg

Ah grappig. Iemand die snel van auto's wisseld dan. Of door heeft dat de XM maar iet lelijk is. 

Geplaatst:
Op 29/4/2025 om 20:17, Roger zei:

Ik heb allerlei trucs met mijn ogen geprobeerd, maar die XM knap vinden is mij niet gelukt.

Als je op Google foto’s zoekt van een mooie XM moet je er Citroën voorschrijven 

• Vind ik leuk 5
  • Grappig 2
Geplaatst:

CUTIEPIE op een rode Bentley droptop

Geplaatst:

ROLOSAN is voor de wrap gegaan i.p.v. de 360 camera 🙂

image.thumb.jpeg.da56b95bd6b7bf50a10522519ddf0600.jpegimage.thumb.jpeg.e0fe05c343623762fde6eada9ede8b7b.jpeg

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 4
Geplaatst:

Van een originele plaat gesproken, op een rondrit ene leren kennen die volgende wil: POTJENAF

Kerel heeft 25 jaar geleden bij een werkongeval zijn linkerbeen kwijtgeraakt... Vandaar de keuze, hij is alleen wat bang van de mogelijks russische connotatie bij de plaat :D 

Hilarische vent om zo in het leven te staan met zijn ding. Bijvoorbeeld zijn grootste probleem met drinken is pas de volgende morgen, als hij met zijn kater opstaat en vergeet zijn kunstbeen aan te doen, dan kletst hij op de grond. En die zijn vrouw reageert dan al lachend dat ze hem in dat geval al niet meer recht helpt... 

Geplaatst:
2 uren geleden, Naish zei:

Van een originele plaat gesproken, op een rondrit ene leren kennen die volgende wil: POTJENAF

Kerel heeft 25 jaar geleden bij een werkongeval zijn linkerbeen kwijtgeraakt... Vandaar de keuze, hij is alleen wat bang van de mogelijks russische connotatie bij de plaat :D 

Hilarische vent om zo in het leven te staan met zijn ding. Bijvoorbeeld zijn grootste probleem met drinken is pas de volgende morgen, als hij met zijn kater opstaat en vergeet zijn kunstbeen aan te doen, dan kletst hij op de grond. En die zijn vrouw reageert dan al lachend dat ze hem in dat geval al niet meer recht helpt... 

ook niet evident, zo blijkt

• Grappig 1
Geplaatst:

Er waren hier al bedenkingen toen de plaat op mijn A45 hing, dat zal er nu niet beter op worden 😅

IMG_4422.jpeg

Geplaatst:
12 minuten geleden, Roger zei:

Er waren hier al bedenkingen toen de plaat op mijn A45 hing, dat zal er nu niet beter op worden 😅

IMG_4422.jpeg

Jij bent caoimhin?
Weer iets bijgeleerd, was blijkbaar al bekend sinds 2021.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Inderdaad.

Wat de plaat betreft heb ik getwijfeld om ze te behouden, omdat ze indertijd gekozen was omwille van de auto. Maar ondertussen word vooral ik met die plaat geassocieerd in mijn omgeving dus gaat ze blijven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in