Ga naar inhoud

[TK] Dodge Ram SRT 10, facelift model, 09/2006


JDPorsche

Aanbevolen berichten

Wegens aankoop andere auto verkoop ik mijn Dodge Ram SRT 10

 

Het gaat om een facelift model van september 2006.

 

De wagen heeft momenteel 49700 miles op de teller staan.

 

Uiteraard heeft deze Belgische inschrijving, dus alle stappen van homologatie zijn in het verleden reeds gebeurd.

 

Kleur: zwart

 

Voorzien van o.a. airco, verwarmde zetels, elektrisch verstelbare zetels, Infinity sound system, enz...

 

De wagen werd ook voorzien van een kwalitatieve LPG installatie van het merk Prins.  De gastank heeft een inhoud van 230 liter.

 

Zeer interessante auto voor degene die wil rijden met een wagen die beschikt over de nodige pk's maar toch niet de bijhorende taksen wil betalen.

 

Aangezien het een lichte vracht is betaal je slechts 148 euro verkeersbelasting per jaar, geen BIV te betalen en geen LPG taks.  GEEN V.A.A.

 

Verzekering is een beetje afhankelijk van bestuurder/leeftijd/enz. maar ik betaal bijv. 760 euro per jaar B.A.

 

Het is een wagen die ingeschreven staat op de zaak, dus de BTW is voor 100% aftrekbaar indien je ook een BTW nummer hebt en de auto dus op de zaak koopt.

 

Prijs: 20620 euro + BTW

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's?

 

Single cab, dual cab?

 

Heerlijke kisten :inlove:. Iets voor @@Bompa

 

Zou niet binnen kunnen in de ondergrondse garage op het werk :D

 

Maar ergens sluimert de droom nog altijd, al is de goeste al redelijk over z'n top hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf je een wagen gebruikt voor privé-kilometers moet je VAA betalen. Er is een andere regeling dan bij gewone personenwagens waardoor dit in de meeste gevallen voordeliger uitkomt, maar VAA moet steeds betaald worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen andere auto hebt privé (bijv. auto van de vrouw) dan zal je inderdaad VAA moeten betalen.  Maar als je kan aantonen dat je de privé kilometers met de andere auto doet dan is het geen probleem, geloof me maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen andere auto hebt privé (bijv. auto van de vrouw) dan zal je inderdaad VAA moeten betalen.  Maar als je kan aantonen dat je de privé kilometers met de andere auto doet dan is het geen probleem, geloof me maar.

Klopt, tot er eens een foto verschijnt op autogespot aan de zee of ze je zien staan op de parking van Ikea op zondag om maar een voorbeeld te geven... Maar goed, dat is een andere discussie. Ik wilde even reageren op de post van Toere om hem de info te geven.

 

Veel succes met de verkoop in ieder geval, tof machien!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, tot er eens een foto verschijnt op autogespot aan de zee of ze je zien staan op de parking van Ikea op zondag om maar een voorbeeld te geven... Maar goed, dat is een andere discussie. Ik wilde even reageren op de post van Toere om hem de info te geven.

 

Veel succes met de verkoop in ieder geval, tof machien!

En thx voor de info.

Link naar reactie
Delen op andere sites

TomT heeft gelijk mbt VAA.

En btw 100% aftrekbaar: enkel in het geval dat er alleen beroepskm worden gereden (en dat kan enkel kloppen als er geen VAA gerekend wordt).

Dus voor zij die het willen proberen: zorg dat je verhaal klopt, want anders: btw-herziening van 15% (van het btw-bedrag) aan je been (en dat voor GANS je LV-park) + boete en aanslag 309% voor niet gerapporteerd VAA als de controle in grote vorm is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid