dragonfly 14.973 Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Inschrijving + alle informatie op http://www.kiwanisjuventa.be/heuvellandrit-bbq-31082014/ Kiwanis Juventa Brugge wil jong en oud samen brengen voor een rondrit in het zuiden van West-Vlaanderen. Schrijf je in en doe mee aan onze rondrit op zondag 31 augustus 2014. Iedereen kent Ieper van de Menenpoort en van de eerste Wereldoorlog maar er is nog veel meer. De rit van 110km brengt u langs het prachtige Heuvelland, de rode- en zwarteberg, het authentieke Frans-Vlaanderen, de Adbij van West-Vleteren met zijn wereldbekende trappist en het indrukwekkende Tyne Cot Cemetery met zijn 12.000 graven. We sluiten deze mooie dag af met een luxe-BBQ à volonté. RONDRIT De rit duurt ongeveer 3,5 uur maar iedereen kan deze op zijn eigen tempo afwerken. Onderweg zijn er een paar stops gepland waar u kan genieten van een drankje. De rit vindt plaats op de openbare weg en als organisatie moeten we u dus meedelen dat iedereen zich aan de wegcode moet houden. De rondrit wordt gereden via het gekende “bolletje-pijltje” systeem, de co-rijder geeft dus instructies aan de bestuurder aan de hand van symbolen en afstanden. Indien dit nieuw is voor u kunnen we u de dag zelf wel een korte uitleg geven. U zal er snel mee weg zijn. PRIJS De kostprijs bedraagt 40 EURO per persoon en de opbrengst van deze rit gaat naar het “Fonds Alexine Clarysse“. Voor deze prijs krijgt u een afgedrukte roadbook, een flesje water, een drankje aan de tussenstop (aangeboden door Immobiliën Welvaert & Partners), een luxe BBQ (vlees/vis) à volonté met 3 drankjes en uiteraard een leuke dag met mooie bezienswaardigheden. Het bedrag moet gestort worden voor 16/08/2014. De inschrijvingen zijn beperkt tot 80 personen. Rekeningnummer: IBAN BE40 0017 2433 6563 (BIC: GEBA BEBB) Mededeling: “HVR2014 – <naam> <voonaam>” Begunstigde: Kiwanis Juventa Brugge Bedrag: 40 EURO per persoon LUXE BBQ À VOLONTÉ De BBQ wordt verzorgd door een traitteur en voor het eten heeft u de keuze tussen vlees en vis, u mag zoveel eten als u zelf wil. Daarbovenop krijgt u een assortiment van 5 soorten verse groenten, 3 koude sausen, pastasalade, brood en aardappelen in veldkleed met kruidenboter. Voor de vegetariërs is er een aparte menu voorzien, gelieve dit dan ook mee te delen wanneer u inschrijft. Barbecueworst Gemarineerde ribbetjes Kippe-filet Côte-à-l’os Witte vis in papillotte Rode zalm in spek STARTPLAATS We spreken om 13u af aan de parking van de Lidl en Colruyt (Rijselsepoort 10, 8900 Ieper). Mensen die vroeger naar Ieper gaan kunnen eventueel een bezoek brengen aan het Flanders Field Museum die open is vanaf 10u. ”De nieuwe museumindeling geeft je aan de hand van nieuwe invalshoeken en persoonlijke verhalen een inleiding op het verhaal van de Eerste Wereldoorlog. De belforttoren maakt een verbinding tussen het binnen- en buitenverhaal. Als bezoeker ontdek je bovenop de toren het landschap als laatste getuige van de oorlog. Het In Flanders Fields Museum vormt een ideale aanloop voor een bezoek aan de frontstreek!” ZOEKTOCHT We hebben ook een zoektocht georganiseerd voor de mensen die dit wensen, onderweg kan u een 10-tal vragen oplossen en de top 3 van deze wedstrijd krijgt een mooie prijs. Deelname aan deze wedstrijd is uiteraard vrijblijvend, indien u gewoon wil rijden en genieten van het uitzicht kan dat ook. FONDS ALEXINE CLARYSSE Kiwanis Juventa Brugge zet zich in voor kinderen en de opbrengst van deze dag gaat naar het “Fonds Alexine Claerysse“. Het Fonds werd opgericht op initiatief van Alexine Clarysse. Op 24 november 2010 werd bij Alexine een agressieve vorm van acute leukemie vastgesteld. Zij was toen amper 6 jaar oud. Dit was het begin van een zware strijd tegen een levensbedreigende ziekte. Voor meer informatie verwijzen we u graag door naar haar website. SPONSORPAKKETTEN Alle steun voor Alexine is welkom en daarom hebben we 2 sponsorpakketten voorzien waarmee uw bedrijf gepromoot wordt en u meteen Alexine een extra duwtje in de rug geeft. Als u wenst gebruik te maken van één van deze pakketten volstaat het om dit tijdens de inschrijving in te vullen bij ‘Bericht’. Wij nemen dan contact op en u krijgt hier uiteraard een betalingsbewijs van voor uw boekhouding. 1) Uit sympathie voor Alexine U betaalt 30 EURO en wij plaatsen uw logo in kleur in het roadbookmapje alsook op onze facebookpagina & website. Dit is ideaal voor mensen die Alexine willen steunen maar zelf niet kunnen deelnemen aan de rondrit. 2) Drive for Alexine U betaalt 65 EURO wat u recht geeft op deelname aan de rondrit + BBQ voor 1 persoon en wij plaatsen uw logo in kleur in het roadbookmapje alsook op onze facebookpagina & website. INSCHRIJVING Inschrijven kan door het formulier onderaan op de website in te vullen: http://www.kiwanisjuventa.be/heuvellandrit-bbq-31082014/ 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Ik wil zelf zo 30 euro sponsoren, zonder logo of betalingsbewijs. De rit zelf kan ik niet, weet ik nu al. 1 Quote
Gast caoimhin Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Even het topic kicken, veel te weinig animo hier! Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Indien ik vrij kan maken, graag aanwezig. Leuk dat het in m'n streek is Enig idee hoe lang de rondrit is? 1 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ik wil wel meedoen, lijkt me een hele mooie route en het is voor het goede doel! En voor een keer dat er een rondrit in mijn achtertuin wordt georganiseerd Indien ik vrij kan maken, graag aanwezig. Leuk dat het in m'n streek is Enig idee hoe lang de rondrit is? 110 km 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Ik wil zelf zo 30 euro sponsoren, zonder logo of betalingsbewijs. De rit zelf kan ik niet, weet ik nu al. @@caoimhin : dat is alvast heel mooi van je!! Maar je mag dit van je BVBA betalen hoor, als je dan je je gegevens in een PM doorstuurt bezorg ik je wel een betalingsbewijs rekeningnummer: IBAN BE40 0017 2433 6563 Even het topic kicken, veel te weinig animo hier! Is uiteraard nog eventjes maar alle reacties zijn welkom Indien ik vrij kan maken, graag aanwezig. Leuk dat het in m'n streek is Enig idee hoe lang de rondrit is? Ik wil wel meedoen, lijkt me een hele mooie route en het is voor het goede doel! En voor een keer dat er een rondrit in mijn achtertuin wordt georganiseerd 110 km De rit ligt nog niet helemaal vast, momenteel idd 110km en 3,5u maar kans dat er nog 10-20km bijkomt. De route is heel mooi en er zitten een paar stukken in van de ypres rally. Er zijn ook genoeg stops voorzien voor de mensen die het rustig aan willen doen. Als je niet wil stoppen rijd je gewoon door Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Hebben jullie flyers? Dan steek ik er bij de roadbooks van mijn rondritten. Voor een goed doel wil ik altijd wel steun bieden 2 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Hebben jullie flyers? Dan steek ik er bij de roadbooks van mijn rondritten. Voor een goed doel wil ik altijd wel steun bieden Das mooi Neen, ik wilde nog iets moois maken maar door m'n eigen issues ben ik daar zelf niet meer geraakt om passende foto's te maken. Maar tegen 20 april kan ik wel iets maken, alvast bedankt!!! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 3 april 2014 Geplaatst: 3 april 2014 Ik heb op mijn laatste blad nog wat white space over, anders kan ik er een rubriekje maken met een klein tekstje ofzo... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 3 april 2014 Auteur Geplaatst: 3 april 2014 Ik heb op mijn laatste blad nog wat white space over, anders kan ik er een rubriekje maken met een klein tekstje ofzo... Dat is ook nog een idee, ik zal zien als ik dit weekend ergens een goeie locatie vind voor een foto te nemen. Indien wel maak ik wel nog iets grafisch en anders inderdaad een korte tekst met voorstelling. Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Rondrit volledig binnen Belgische landgrenzen? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Rondrit volledig binnen Belgische landgrenzen? Neen we gaan frankrijk binnen om het mooie frans-vlaanderen te bezichtigen. Ik weet dat er veel mensen zijn met Z-platen maar het was anders echt niet mogelijk om er iets moois van te maken. Ik ken de wetgeving niet rond die platen maar politie ben ik alvast nog niet tegengekomen tijdens de verkenningen Quote
EvO 153 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Ook een grote kans dat ik meedoe met de kever! Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 5 april 2014 Auteur Geplaatst: 5 april 2014 Ook een grote kans dat ik meedoe met de kever! zalig, is daar perfect voor geschikt!! Quote
Ritsuke 6.252 Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 Neen we gaan frankrijk binnen om het mooie frans-vlaanderen te bezichtigen. Ik weet dat er veel mensen zijn met Z-platen maar het was anders echt niet mogelijk om er iets moois van te maken. Ik ken de wetgeving niet rond die platen maar politie ben ik alvast nog niet tegengekomen tijdens de verkenningen Verdorie! Quote
///NFSThunder 208 Geplaatst: 7 april 2014 Geplaatst: 7 april 2014 Grote kans dat ik ook meedoe. 2 Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Veel te ver weg van bij ons, spijtig. Ik ben al een halve dag kwijt om er te geraken. Maar dit soort initiatieven kan steeds op mijn sympathie rekenen. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 10 april 2014 Auteur Geplaatst: 10 april 2014 Veel te ver weg van bij ons, spijtig. Ik ben al een halve dag kwijt om er te geraken. Das jammer, nochtans is er in west-vlaanderen veel wind hoor Locatie:Anywhere the wind blows Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Veel te ver weg van bij ons, spijtig. Ik ben al een halve dag kwijt om er te geraken. flauw excuus. Je kan achteraf doorrijden naar je broer, dan win je een halve dag. Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Weet je dat ik dat ook al aan het denken was? Met de oudste op pad richting zijn peter... . 't Zou nog wat zijn. Kom je zelf ook? 1 Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Hm... Ik ga er nog eens over nadenken. 1 Quote
gewoon ik 8.349 Geplaatst: 10 april 2014 Geplaatst: 10 april 2014 Hm... Ik ga er nog eens over nadenken. rij anders mee met mij in de rit. Kan nog leuk worden Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 21 april 2014 Auteur Geplaatst: 21 april 2014 rij anders mee met mij in de rit. Kan nog leuk worden Na gisteren kan ik beamen dat @@gewoon ik dat zeer goed doet 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.