Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bump! :D @@ICM

Hij durft wss niet met zijn RWD op die baantjes  :ninja:

Geplaatst:

Denk het niet als ik zo de flyer zie. Maar er is momenteel enorm veel te doen. Vorig weekend was het 4-daagse van de ijzer dus veel wandelaars maar was gelukkig maar de eerste 6km ofzo.

Zelfde weekend is het wel Serge Messine memorial. Ik denk dat ze vorig weekend ook aan het testrijden waren want bijna op zo'n oldtimer geknald. Die kwam wel HEEL vlot af :facepalm:

http://www.memorial-serge-messine.be/html/ned/nl-startpagina.htm

Anyway zijn echt leuke baantjes, moet zalig zijn om die zo eens met één of andere rally-car te kunnen rijden  :ninja:  :)

Oei, das minder goed nieuws want echt wel veel deelnemers daar!

Beginnen ook in Boezinge (althans vorig jaar)

Als je wil, kan ik je wel eens informeren naar hun roadbook... Ik ken daar iemand van de organisatie

Geplaatst:

Oei, das minder goed nieuws want echt wel veel deelnemers daar!

Beginnen ook in Boezinge (althans vorig jaar)

Als je wil, kan ik je wel eens informeren naar hun roadbook... Ik ken daar iemand van de organisatie

Die zijn inderdaad met veel maar ik denk niet dat we elkaar gaan tegenkomen. Wij passeren Boezinge namelijk maar tegen de avond.

Nuja als het mogelijk is mag je hun route altijd eens opvragen, dan zie ik meteen als er ergens een probleem zou kunnen zijn. Tot vnvd kan ik het roadbook nog aanpassen :P

Geplaatst:

Messine rit is wel de zaterdag é , gastjes

Dus geen paniek van eventueel in de weg rijdende oldies :D

Geplaatst:

't is nog waar ook :party: , waarom zei die organisator op AF dan dezelfde dag :facepalm:

Geplaatst:

Zeker van? :D

Geplaatst:

van die oldies die mss in de weg gaan rijden niet, maar die rit is zeker weten op zaterdag! ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zeker van? :D

van die oldies die mss in de weg gaan rijden niet, maar die rit is zeker weten op zaterdag! ;)

Staat idd zo op de website

Samen organiseren we op zaterdag 30 Augustus 2014 voor de 3e maal deze rondrit vooroldtimers en zeer exclusieve wagens. Wij hopen dat het mooi weer opnieuw van de partij zal zijn, net als de ongeveer 200 wagens.

Geplaatst:

Wanneer krijgen wij eigenlijk het tijdschema door en de plaats waar we moeten aanwezig zijn ? :P

Geplaatst:

aja, dat zou eigenlijk wel handig zijn.

Geplaatst:

Wanneer krijgen wij eigenlijk het tijdschema door en de plaats waar we moeten aanwezig zijn ? :P

Himpe!!!

Eerst lezen!

Om 13 uur moeten we aan de parking ... zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Himpe!!!

Eerst lezen!

Om 13 uur moeten we aan de parking ... zijn.

En gisteren stelde jij nog dezelfde vraag aan mij :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
STARTPLAATS

We spreken om 13u af aan de parking van de Lidl en Colruyt (Rijselsepoort 10, 8900 Ieper).

Geplaatst:

En gisteren stelde jij nog dezelfde vraag aan mij :P

Eergisteren en ik heb gedaan wat een echte vrouw moet doen: haar plan trekken.  ;)

Geplaatst:

al gezien ja, lekker blind zijn.

Geplaatst:

Het staat idd al even op de site maar deze avond krijg je nog een extra e-mail :D

Het zal trouwens JBC & E5-mode worden maar het is op dezelfde parking.

Geplaatst:

Idem, maar weet nu al dat ik zondag een kleine kater ga hebben dus onverantwoord om te gaan "crossen" met de auto.

Geplaatst:

Zie e-mail @@Wax-it.be :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waar komen jullie aan 's avonds?

is het uit interesse of kom je nog eens goeiendag zeggen? :)

Google maps zegt 25min vanuit Heule

Geplaatst:

is het uit interesse of kom je nog eens goeiendag zeggen? :)

Google maps zegt 25min vanuit Heule

Indien mogelijk goeiendag komen zeggen  ;)

Geplaatst:

Indien mogelijk goeiendag komen zeggen  ;)

zeker doen!! Je hebt post

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid