Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Verdorie zie dit nu pas. Veel plezier toch aan alle deelnemers!

Geplaatst:

Verdorie zie dit nu pas. Veel plezier toch aan alle deelnemers!

@@Matthi : heb mss 2 afvallers, morgenochtend zekerheid dus als je wil kan je mss nog mee?

PM me anders eens je gsm nummer

Geplaatst:

Ik zal er sowieso niet bij zijn, ondanks de reclame dat ik maakte voor je rit :)

Succes, dat het weer zo goed mag zijn als in Rimini vandaag ;)

Geplaatst:

Ik zal er sowieso niet bij zijn, ondanks de reclame dat ik maakte voor je rit :)

Succes, dat het weer zo goed mag zijn als in Rimini vandaag ;)

Jammer en nogmaals bedankt! :)

Geplaatst:

Als er mensen zijn die een GoPro hebben wil je die dan gebruiken aub?

Stijn komt (99% zeker) af om te filmen met zijn drone dus kan kunnen we een leuke aftermovie maken :D

http://www.droon.be/

Geplaatst:

Alles was al geprint maar dankzij werken toch nog mogen een aanpassing doen :( :( :(

Op 1 week tijd 3 nieuwe werfen, kunt zien dat het bouwverlof gedaan is hoor. Gelukkig was er maar 1 een no-go, de andere 2 alleen voor de tegenliggers :D

verboden.jpg

Geplaatst:

Rit was leutig. Ik heb mij goed geamuseerd. Voor mij zou de rit langer mogen geweest zijn (en voor mijn co ook). Mooie banen.

Goed georganiseerd, mag je nog eens doen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Voor mij was het een geslaagde dag, 's morgens viel de regen nog met bakken uit de lucht maar nadien hebben we een prachtige dag gehad.

Er was wel veel volk te laat waardoor bepaalde mensen daar al even stonden te wachten. Mijn briefing heb ik dan ook iets te snel afgehandeld dus dat is voor mezelf al punt om aan te werken voor een eventuele 2de editie. Iedereen vertrok en ik wilde ook vertrekken maar de broer van m'n co-organisator was hopeloos te laat dus nog wat moeten wachten op hem. Dan was er nog iemand met een oldtimer die een platte band had en zijn reservewiel paste niet dusja uiteindelijk heb ik ze toch moeten achterlaten.

Stuk afgestoken en dan bijna heel deel 1 zelf gereden tot aan de tussenstop. Daar zat het terras al goed vol en mensen waren ook aan het eten. Onderweg een paar verloren gereden zielen tegengekomen maar al bij al viel het goed mee. Er was ook veel vrouwelijk volk aanwezig en dat zullen de mannen wel niet erg gevonden hebben :)

Toen iedereen vertrokken was aan de tussenstop afgerekend en ik wilde via een binnenweg naar de Douanier rijden waar mensen een selfie konden nemen. Helaas was die shortcut onderbroken door werken dus ik heb wax-it & Mayo gemist. We zijn ze wel gekruisd en blijkbaar was het tempo ook vlot genoeg te noemen :D

Dan doorgereden naar de Vrede waar de deelnemers een Westvleteren konden drinken. 't was daar precies zo gezellig in het zonnetje dat veel mensen er zelfs 2 of 3 gedronken hebben. Denk dat we daar 1u gezeten hebben en 'gewoon ik' zat precies ook op zijn gemak :)

Op naar Tyne Cot, indrukkend kerkhof dat je eens moet gezien hebben. Daar nog wat staan praten met deelnemers en dan doorgereden naar de eindbestemming. Daar zat het terras ook al goed vol en was iedereen aan het napraten. 't was dan al bijna 18u en door het mooie weer was iedereen later aangekomen dan voorzien waardoor het eten eigenlijk ook al klaar was. Stilletjes aan is iedereen dan beginnen eten en blijkbaar was alles in orde. Heb ook veel mensen 2-3x zien gaan dus 't zal gesmaakt hebben.

De vader van Alexine (Benoit) heeft dan nog kort een woordje uitleg gegeven over het goede doel waarna we de cheque overhandigd hebben. Ikzelf ben om 20u30 huiswaarts gekeerd, moe maar voldaan want veel complimenten gehad en als de deelnemers tevreden zijn ben ik dat ook!

1926949_10153162501041110_51609400734440

Paar opmerkingen gehad voor de toekomst:

1) lengte van de rit was nu 125km en mocht voor bepaalde mensen langer zijn. Dit had ik ergens verwacht maar ik moest een mix zoeken voor het doelpubliek. Er waren veel mensen bij die dit nog nooit gedaan hadden en liever wat meer stoppen. Maar voor de toekomst wil ik wel 2 versies maken. De mensen die niet stoppen kunnen dan nog 40-50km extra rijden.

2) de maïs die veel blinde bochten geeft. Dat klopt en kan ik helaas niet veel aan doen, de rit is in het voorjaar uitgetekend en toen stond er uiteraard geen maïs hoog :)

Voor die streek is aug-sept dus niet ideaal.

Als er nog opmerkingen zijn mag je die altijd doorsturen, ik kan er alleen maar van leren.

Foto's volgen deze week, ben ze nu nog aan het verzamelen van alle social media.

Bedankt aan iedereen die aanwezig was! En ik had te laat gezien dat @@Matthi er ook even was. Iedereen heeft hem alleszins horen vertrekken :inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ik woon op nog geen 10km van westrozebeke. Eens een dag komen zeggen kan geen kwaad vind ik dan.

Super initiatief uiteraard en spijtig dat ik ietwat te diep in het glas heb gekeken de avond ervoor, of ik nam zelf zeker ook deel!

Jij was diegene die zwaaide toen ik vertrok @@dragonfly ?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik woon op nog geen 10km van westrozebeke. Eens een dag komen zeggen kan geen kwaad vind ik dan.

Super initiatief uiteraard en spijtig dat ik ietwat te diep in het glas heb gekeken de avond ervoor, of ik nam zelf zeker ook deel!

Jij was diegene die zwaaide toen ik vertrok @@dragonfly ?

Ah dat wist ik niet. Jammer wan dan was ik wel eens gepasseerd na één van al mijn testritten om die V10 te bekijken :D

Maar idd tof dat je eens afgekomen bent!

Ja dat was ik.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid