Ga naar inhoud

Ferrari, Lambo, Mclaren, Porsche


Gast

  

41 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke kies je?



Aanbevolen berichten

Toch de Ferrari hoor, maar ik denk niet dat je die hebt voor 200k?

Cofidis.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Ferrari natuurlijk:

V8, Atmo, sper, mid-engined.

 

Al de rest heeft OF te weinig cilinders Of geen RWD OF geen atmo. De ferrari heeft het allemaal. Enkele de manuele bak ontbreekt.

 

Maar de ferrari uit de poll is te duur, dus dan maar een 430 met manuele bak of 550-2 met manuele bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

238.567 EUR. Close maar je zal er toch nog een 40k moeten bij ophoesten. Zonder opties uiteraard.

 

 

Net eens opgezocht en een gewone 458 Italia begint bij €196.000 euro. Een F12 Berlinetta bij €274.000. Ik zou het er nooit aan kunnen geven, maar het zijn fantastische auto's dus in deze poll toch maar de Speciale.

 

Rationeel en realistischer gezien de Porsche, maar dan waarschijnlijk een C4S.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Ferarri spreken alleen de FF en F12 me aan, voor het overige niet echt fan van moderne wagens van dat merk.

Lambo apprecieer ik wel, maar vind ik te patserig voor mezelf.

Porsche is mijn favoriete merk, de GT3 is natuurlijk de gedroomde circuitwagen, maar de Turbo S sluit meer aan bij mijn rijcapaciteiten, bovendien tonen tests aan dat deze ook meer dan speels genoeg is. Voor mij het summum van de all-round sportwagen.

De 12C heeft me altijd aangesproken, en ondanks de lelijkere neus lijken de tweaks op de 650s heel wat kritiekpunten te verhelpen. Ergens beeld ik me deze wagen in als een relatief "makkelijke" (relatief natuurlijk) RWD sportwagen, met waanzinnige prestaties. Voor mij misschien wel de wagen van het moment naast de Turbo. Gezien ze 'on par' staan voor mij en de 650s nog geen stem gekregen had kies ik voor de exclusievere wagen: de 650s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef mij in dit lijstje maar de McLaren.

 

Tweede keuze zou misschien uitgaan naar de Lambo.

 

Derde is de GT3, daar ben ik vrij zeker van :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ferrari, maar ik zou die "vinnetjes" van de sideskirts er wel onmiddellijk aftrappen als ik hem krijg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid