Naish 9.562 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Als het ooit eens past zal ik hier toch ook eens aan meerijden... Dit jaar zaten we echter in de champagne... Kan er nu wel even geen meer zien Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 op een stilstaande foto zie je niet zoveel.... just dat ie net over de lijn komt... Toen was hij al terug naar zijn rijstrook aan het opschuiven. Die coupeerde gewoon compleet over het linkerrijvak waar wij reden. Dat scheelde ECHT geen haar Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Ik heb ook geluk gehad met een moto die de ideale lijn deed. Sjans dat een E30 niet al te breed is Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Toen was hij al terug naar zijn rijstrook aan het opschuiven. Die coupeerde gewoon compleet over het linkerrijvak waar wij reden. Dat scheelde ECHT geen haar iemand van de rit, of een local? dacht niet dat er een zwarte polo meereed? Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 iemand van de rit, of een local? dacht niet dat er een zwarte polo meereed? Hij kwam tegemoet. NIet van de rit dus, of het een local was? Zou kunnen Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 iemand van de rit, of een local? dacht niet dat er een zwarte polo meereed? Niemand van de rit, m'n tikker stond ff stil. Nog hard geremd en zo ver mogelijk naar rechts gestuurd Quote
Alexis 5.934 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Op de terugweg nog een van de zilveren S2k's tegengekomen en even met @@Asserti op de R0 geknald, maar Ian kon niet mee Die fly-by was van mijnentwege 9000tpm in vijfde Heerlijk dagje gehad gisteren. Mooi op tijd vertrokken vanuit Gent om als een van de eerste groepjes te kunnen vertrekken, wat dan ook gelukt is. Leuk treintje met Avantus, JerreD, RRD en Asserti die de kop trok. Stevig tempo, en wetende dat zo'n 318is dik 100pk minder heeft dan m'n S2K, op Firestones rijdt en een minder goede wegligging heeft kan ik enkel mijn respect betuigen voor zoveel durf Geen enkel moment gedacht dat het wel wat sneller mocht, perfect ragtempo zonder gevaarlijk te worden. Ongelooflijk prachtige wegen, overgoten met een omgeving waar je mond van openvalt. Veel tijd om opzij te kijken was er wel niet voor mij. Echt stom trouwens dat ik mijn GoPro ben vergeten, had sommige van die bochtige switchbacks tussen de bergen echt wel op film willen hebben om later nog eens te bekijken.. Wederom toporganisatie en rondrit. Wel jammer natuurlijk dat er mensen wat later aankwamen dan de rest en er niet genoeg eten meer was. Had ik dat geweten had ik ook wel een stukje vlees minder gegeten Een systeem met bonnetjes (of een lijst met de deelnemers + co waarop aantal beurten vlees halen wordt afgevinkt) waarbij iedereen bvb een worst, brochette en ribstuk krijgt lijkt me volgende keer wel een goed idee. Als er dan nadien over is kunnen de grootste smulpapen nog eens aanschuiven. Dat zal het voor de organisatie ook overzichtelijker maken. Op terugweg de S2K nog goed de sporen gegeven, wat een machine toch. Zo'n dag had ik echt nog eens nodig, die kist is echt gemaakt voor dergelijke baantjes. Die balans, die grip, die directheid en finesse, die sound, die versnellingsbak, ... Zo content met die ketel! 8 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 't was een prachtige rit, amper verkeer en de zaligste baantjes die je maar kan bedenken. Wax-it.be reed achter ik & msxx die co was. Vlot tempo en m'n remmen begonnen wat te faden, de remblokjes waren dan ook al bijna op dus de waarschuwing kwam oppiepen na 50km. Halverwege gestopt voor een terrasje, zalig weer en dan passeerde mayo & nog een Ford daarachter. Samen dan verder gereden maar deze keer wax-it op kop met msxx ernaast en ik volgde. Die Mini heeft echt enorm veel grip & power. Aja en hij is ook HEEL LUID Ik kon wel volgen maar moest toch m'n best doen, zo 500kg extra meesleuren voel je wel Op het einde toch wat moeten vroeger remmen want begon tegen de remschijf te zitten als ik hard remde. 'k ga @@Frekkel nodig hebben Bedankt aan @@PJH & @@TomT voor de organisatie! Enja bijna crash gehad met een Polo die op mijn vak reed en achter de bocht kwam piepen maar op foto/video komt het niet echt over 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Aja, mijn kar plakt echt wel op de baan. Nooit geschoven of raar gedaan en die motor kan het sportievere werk moeiteloos aan De polo Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 bij voorkeur voor 5 juli want ik ga aan mijn oprit beginnen in de vakantie Quote
Gixxer 611 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Dat is wel verschieten...heb ook zoiets voorgehad met een oldtimer Mercedes. Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 leuke eerste verslagen! Bij deze had ik graag een bod gedaan van een symbolische pint om van iemand het roadbook over te nemen of als er iemand de rit deze zomer (bv. midden juli) eens wil overdoen: gaarne! @@dragonfly ziet er idd een close call uit vorig jaar ook zoiets meegemaakt met een motard, ik mag er niet aan denken... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 bij voorkeur voor 5 juli want ik ga aan mijn oprit beginnen in de vakantie je hebt een PM Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 leuke eerste verslagen! Bij deze had ik graag een bod gedaan van een symbolische pint om van iemand het roadbook over te nemen of als er iemand de rit deze zomer (bv. midden juli) eens wil overdoen: gaarne! @@dragonfly ziet er idd een close call uit vorig jaar ook zoiets meegemaakt met een motard, ik mag er niet aan denken... 't was verschieten. Van de moto's corrigeerde 75% zich toen ze me zagen, ze rijden echt allemaal veel te veel in het midden. De rit wil ik zeker nog eens overdoen want ze is HEEL mooi. Zou eventueel zelfs kijken om er een gpx-track van te maken om ze eens met de moto te kunnen doen. Ik zal de roadbook deze avond eens inscannen. 2 Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 leuke eerste verslagen! Bij deze had ik graag een bod gedaan van een symbolische pint om van iemand het roadbook over te nemen of als er iemand de rit deze zomer (bv. midden juli) eens wil overdoen: gaarne! ( I'm in! 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Ik zal de roadbook deze avond eens inscannen. Nice, 2 uren later kan je al een gpx verwachten Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Nice, 2 uren later kan je al een gpx verwachten Van jou? Als je tijd hebt zou dat super zijn, dan komt @@msxx ook wel eens mee met de moto 1 Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Stuur de scan maar door . Ik ben dat al gewoon, zo routes uitzoeken op basis van roadbooks. Koersen doen dat ook zo averechts . Kon gisteren niet; verjaardagsfeestje van mijn dochter. 6+1 kleuters en maar 1 kapotte lip! Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 't was verschieten. Van de moto's corrigeerde 75% zich toen ze me zagen, ze rijden echt allemaal veel te veel in het midden. De rit wil ik zeker nog eens overdoen want ze is HEEL mooi. Zou eventueel zelfs kijken om er een gpx-track van te maken om ze eens met de moto te kunnen doen. Ik zal de roadbook deze avond eens inscannen. Je had toch je gps mee? Niet op laten staan? Ben ook wel benieuwd naar de route! Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Als je een track hebt, is het natuurlijk eenvoudiger Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Mij goed, maar hou het dan wel een klein beetje low-profile. Ik heb geen zin in een herhaling van ZLC 2013 toen iemand een paar weken later ook een zeeland rit deed met mijn roadbook. Destijds heb ik belooft om al mijn roadbooks op de site te zetten als download, maar door dat voorval deel ik de route eigenlijk niet meer. Ik vroeg toen 5 euro, hij 35 en dat zonder dat hij er werk aan had. Mooi was dat. Voor forummers kan het mij weinig schelen. Maar houd het dan ook op het forum Ik heb een GPX staan van de verkenningsrit van 13/6 die is opgenomen met mijn GSM + RallyTracks. Ik zal die vanavond delen als ik thuis ben, dan kunnen jullie misschien eens kijken of dat klopt qua formaat enz om de route volledig te kunnen rijden. Ik zou namelijk vanaf volgend jaar een GPX willen delen met de deelnemers die dat wensen, ook al sta ik daar eigenlijk niet achter omdat bolleke-pijl een deel van de fun is voor mij MAAR, dan moet het wel werken natuurlijk, anders ga je compleet af 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Ik heb trouwens ook een digitaal roadbook online staan in pdf formaat, dus scannen enz is ook al niet meer nodig 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Mij goed, maar hou het dan wel een klein beetje low-profile. Ik heb geen zin in een herhaling van ZLC 2013 toen iemand een paar weken later ook een zeeland rit deed met mijn roadbook. Destijds heb ik belooft om al mijn roadbooks op de site te zetten als download, maar door dat voorval deel ik de route eigenlijk niet meer. Ik vroeg toen 5 euro, hij 35 en dat zonder dat hij er werk aan had. Mooi was dat. Voor forummers kan het mij weinig schelen. Maar houd het dan ook op het forum Ik heb een GPX staan van de verkenningsrit van 13/6 die is opgenomen met mijn GSM + RallyTracks. Ik zal die vanavond delen als ik thuis ben, dan kunnen jullie misschien eens kijken of dat klopt qua formaat enz om de route volledig te kunnen rijden. Ik zou namelijk vanaf volgend jaar een GPX willen delen met de deelnemers die dat wensen, ook al sta ik daar eigenlijk niet achter omdat bolleke-pijl een deel van de fun is voor mij MAAR, dan moet het wel werken natuurlijk, anders ga je compleet af Daar gaat geen geld voor gevraagd worden en dat blijft zeker binnen dit forum! Als ik nog een routetip mag geven, de wegen rondom Bourscheid in Luxemburg zijn eigenlijk de enigen in die directe omgeving die ik toch gemist heb, daar heb je een paar serieuze wegen met ook een paar bankjes op een fantastisch uitzichtspunt Voor de rest zaten alle betere wegen in die regio er al in. Mocht het mogelijk zijn de route volgend jaar iets meer langs terrasjes te laten lopen (en wellicht ook aan te duiden op het roadbook) dan zou dat wel een toegevoegde waarde zijn. Zeker in Lux zijn er maar weinig terrasjes.. Quote
Stephane 1.695 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Mocht het mogelijk zijn de route volgend jaar iets meer langs terrasjes te laten lopen (en wellicht ook aan te duiden op het roadbook) dan zou dat wel een toegevoegde waarde zijn. Zeker in Lux zijn er maar weinig terrasjes.. een rondrit van een autoforum... en vragen naar meer terrasjes... 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.