Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

amai.... zo'n lage kmstand heb ik nog nooit gezien op een VW :o

Hebben 'm al 15 jaar! Voor ik er mee reed werd er amper met gereden. Enkel korte afstandjes  ;)

Geplaatst:

Hebben 'm al 15 jaar! Voor ik er mee reed werd er amper met gereden. Enkel korte afstandjes  ;)

Verpats die kist eens aan mij. Zaligste kleur ooit voor zo'n Golf!

Geplaatst:

JOEPIE!!!

Mister heeft beslist om de uitlaat terug te veranderen!!!

HET IS ER OVER! Zie mij gaan werken met dienen auto.  facepalm%20(1).gif  :facepalm:

Ik moet eerlijk toegeven, die auto ploft véél

Geplaatst:

Laat me zeker weten hoe het daar was, ik zag het pas nadat ik al ingeschreven was voor de Ardennenrit, groot dilemma, maar ik ga de M3 toch ook nog eens loslaten, of hij wordt ongelukkig.

Was daar vrij cool:

c829dafeb20d297ca9c356851d519211_zpsf98f

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Voor mij ook een roadbook aub mijn beste vriend PJH :D

Geplaatst:

Lijkt mij beter dat @@PJH dan idd gewoon een nieuwe datum prikt waar een tweede versie gereden wordt. Is toch veel leuker met een hoop forummers? Bbq hoeft voor mij niet perse, maar is natuurlijk altijd leuk

Geplaatst:

We hebben dus iets gemist maar ook mijn dag was goed want FSA heeft gewonnen

Ik moet ook Wax-it bedanken om het vlees goed te bakken

Misschien ben ik er volgend jaar terug bij als Jokke en fuel het niet anders plannen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

JOEPIE!!!

HET IS ER OVER! Zie mij gaan werken met dienen auto. :fp::facepalm:

En waar gaat de uitlaat naartoe?
Geplaatst:

En waar gaat de uitlaat naartoe?

Ik heb zo een voorgevoel dat hij onder een rode gaat komen :)

Stuur me anders een pm ;)

Geplaatst:

Weet er iemand welk café er daar was? Blijkbaar hebben wij niet betaald dus ik zou eens proberen om ze mailtje te sturen ofzo.

Alé we wilden betalen maar ze ging terugkomen met de rekening en dat heeft ze niet gedaan dus uit het oog verloren :(

@@Wax-it.be & @@msxx @@PJH @@TomT .

3. Q8 na 120km (Super98 aan 1.390, Luxemburg)

Geplaatst:

Was daar vrij cool:

c829dafeb20d297ca9c356851d519211_zpsf98f

:D

HOE FOKKING VET IS DAT???? :D

Geplaatst:

Weet er iemand welk café er daar was? Blijkbaar hebben wij niet betaald dus ik zou eens proberen om ze mailtje te sturen ofzo.

Alé we wilden betalen maar ze ging terugkomen met de rekening en dat heeft ze niet gedaan dus uit het oog verloren :(

@@Wax-it.be & @@msxx @@PJH @@TomT .

3. Q8 na 120km (Super98 aan 1.390, Luxemburg)

Neeee, tis ni waar! :(

Alle drie hadden we onze portemonnee al klaargelegd, ik had al geld voor haar neus gewapperd en uiteindelijk zijn we dan zonder te betalen van het terras gelopen of wa?

Grensovergang bij Dasburg was het: Station Service Q8 SA, 1 Dosberbreck, 9839 Rodershausen, Luxemburg

Geplaatst:

JOEPIE!!!

HET IS ER OVER! Zie mij gaan werken met dienen auto.  :fp:  :facepalm:

Beste,

ik heb u gemist.

mvg

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Lijkt mij beter dat @@PJH dan idd gewoon een nieuwe datum prikt waar een tweede versie gereden wordt. Is toch veel leuker met een hoop forummers? Bbq hoeft voor mij niet perse, maar is natuurlijk altijd leuk

Ja graag, mijn interne agenda is om zeep denk ik. Toen het topic hier verscheen voor deze rondrit dacht ik, lap ik moet die zaterdag dit en dat doen. En me dus niet ingeschreven. Tot ik gisteren merk dat dat de Ardennenrit op een zondag valt :facepalm:  En het gekste moet nog komen, ik stond zaterdag waar ik moest zijn, blijkt dat dat pas volgende week is :facepalm: :facepalm:  Ik ben zot aan het worden.

Geplaatst:

Neeee, tis ni waar! :(

Alle drie hadden we onze portemonnee al klaargelegd, ik had al geld voor haar neus gewapperd en uiteindelijk zijn we dan zonder te betalen van het terras gelopen of wa?

Grensovergang bij Dasburg was het: Station Service Q8 SA, 1 Dosberbreck, 9839 Rodershausen, Luxemburg

Inderdaad, ik vind alleen een telefoonnummer en ik kan geen duits dusja :( :(

http://www.editus.lu/ed/en/station-service-q8-dasbourg-pont-rodershausen-3995.html

't is Le Pont: http://viaah.lu/company/le-pont/

Geplaatst:

Verpats die kist eens aan mij. Zaligste kleur ooit voor zo'n Golf!

Als m'n moeder dat aankan overweeg ik dat nog wel. Maar vrees er wat voor. Ook al rijdt ze er niet vaak mee, ze is er nogal aan gehecht :-)

Geplaatst:

Prachtige rit, jammer dat ik zo weinig pony's heb gezien.

Ik wil weer :inlove:

Geplaatst:

Als m'n moeder dat aankan overweeg ik dat nog wel. Maar vrees er wat voor. Ook al rijdt ze er niet vaak mee, ze is er nogal aan gehecht :-)

Verkoop die kist en koop haar daarmee een MX5 als "cadeau"

2 vliegen in één klap.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

2 vliegen in één klap.

@@Tiep

Deze jongeman heeft een.

Geplaatst:

2 vliegen in één klap.

Dat is gewoon het beste idee ooit :D

Geplaatst:

Prachtige rit, jammer dat ik zo weinig pony's heb gezien.

Ik wil weer :inlove:

in Elen staat een hele wei vol met pony's en hun veulens
Geplaatst:

Dat was me wel een dagje! :up:

Well done @@TomT en @@PJH en de rest van de crew.

Grote diversiteit aan wegen en landschappen doorkruist. Lange glooiende bochten en biljartvlakke wegen aan de ene kant afgewisseld met haarspeldbocht langs flanken anderzijds. Wegen zoals die van gisteren zijn gewoon gebouwd voor de Clio.

De bbq was in orde. Vlees was goed gebakken.

@Corneel: BAH ging inderdaad goed vooruit, al is ze niet vies van wat bodyroll. ;)

Geplaatst:

JOEPIE!!!

HET IS ER OVER! Zie mij gaan werken met dienen auto.  :fp:  :facepalm:

Told you so :P

Geplaatst:

Ja graag, mijn interne agenda is om zeep denk ik. Toen het topic hier verscheen voor deze rondrit dacht ik, lap ik moet die zaterdag dit en dat doen. En me dus niet ingeschreven. Tot ik gisteren merk dat dat de Ardennenrit op een zondag valt :facepalm:  En het gekste moet nog komen, ik stond zaterdag waar ik moest zijn, blijkt dat dat pas volgende week is :facepalm: :facepalm:  Ik ben zot aan het worden.

:lol: ale jong, het was opendeur bij de brandweer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in