msxx 7.823 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 een rondrit van een autoforum... en vragen naar meer terrasjes... Tjah Als je niet bij de traagsten bent, een half uur op het terras zit en alsnog 45minuten te vroeg op de plaats van bestemming aankomt dan zal er iets aan de tijdsinvulling gedaan moeten worden he Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Je had toch je gps mee? Niet op laten staan? Ben ook wel benieuwd naar de route! Rallytracks stond aan maar wist niet dat je dit kon saven dus niet gedaan De garmin had ik niet mee omdat het probleem met de headset al opgelost was. Mij goed, maar hou het dan wel een klein beetje low-profile. Ik heb geen zin in een herhaling van ZLC 2013 toen iemand een paar weken later ook een zeeland rit deed met mijn roadbook. Dat is inderdaad niet zo netjes want er kruipt daar heel veel tijd in, helaas kan je dat nooit tegenhouden Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 een rondrit van een autoforum... en vragen naar meer terrasjes... Tjah Als je niet bij de traagsten bent, een half uur op het terras zit en alsnog 45minuten te vroeg op de plaats van bestemming aankomt dan zal er iets aan de tijdsinvulling gedaan moeten worden he Zoiets dus, we mochten niet te vroeg toekomen maar dat is niet helemaal gelukt Quote
BWS 3.202 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Ik heb trouwens ook een digitaal roadbook online staan in pdf formaat, dus scannen enz is ook al niet meer nodig waar te vinden? Heel erg bedankt alvast Quote
Ceke 2.729 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 waar te vinden? Heel erg bedankt alvast ²²²² Leuk om eens met de vriendin te doen, ze houdt wel van een potje raggen. 1 Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Als hij nog eens gereden wordt => topic aub, ik wil hem ook wel eens doen. En ik stel voor dat er dan misschien ook een bijdrage word overgeschreven naar de organisatie? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Mayo heeft alleszins een toffe vriendin, die volgde ons redelijk en zij vond dat het allemaal nog meeviel :D Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Alhier ook interesse in de roadbook.pdf @@PJH! Quote
Parsifal 4.572 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Ik heb trouwens ook een digitaal roadbook online staan in pdf formaat, dus scannen enz is ook al niet meer nodig @@PJH Stuur maar door... Vond het gigantisch jammer dat ik er niet bij kon zijn :-( Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Voor forummers kan het mij weinig schelen. Maar houd het dan ook op het forum Mag ik het roadbook ook PJ? Quote
Avantus 8.093 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Wat een topdagje! De organisatie was echt wel tip top met zowat de mooiste rondrit tot nu toe en een schitterende bbq op het einde, nogmaals bedankt gasten! Zaten in een heerlijk treintje met een zalig vlot tempo en het was puur genieten van de omgeving maar des te meer opnieuw van een S2k. Blijft een wauw gevoel toveren met ongeloof van hoe ver je kan gaan met dat onderstel... heerlijk! Acties van de dag kwamen van Asserti! Eerst een moto die na een bocht gewoon stil stond op de baan om foto's te nemen, met de bijhorende auto in tegengestelde richting die de moto aan het voorbijsteken was...een grotere mongool kan je niet zijn. Tijdje erna een stelletje moto-racers in tegengestelde richting die dachten in de UK te rijden... ook altijd spannend! Maar o zo genoten, heerlijk 3 Quote
CMon 503 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Hier ook interesse als je het wil versturen. Vind het zeer spijtig dat ik er niet bij was maar het viel net voor 2 grote examens. Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Eindelijk, na lange tijd de 318is nog eens de sporen kunnen geven Sinds de driftdag in maart had ik het kistje niet meer uitgehaald. Vorig weekend verse EBC yellow gestoken vanvoor; de remblokken zaten er namelijk door sinds de driftdag.Erna nog een 10-tal km gereden, maar in feite lang niet genoeg om de nieuwe blokken deftig in te rijden.Gisterenmorgen nog vlug andere wielen gestoken, de kist een kattewasje gegeven, om dan het groepje dat in Wetteren had afgesproken proberen bij te halen.Rustig ritje naar Longliers met 3 e30's, een s2k en een VW bus op kop Eenmaal aangekomen op de parking wat bijgepraat met wat mensen en vol verbazing mijn nieuwe droomdaily zitten bewonderen. Een E61 Alpina B5s op LV en LPG. Zoals een zuinige baas! Eenmaal de roadbook ontvangen zo snel mogelijk vertrokken. We hadden immers geen zin in een herhaling van ZLC 2014, boze buurtbewonersgalore... Na enkele kms reden de voorliggers verkeerd en reden we plots alleen, ok! Mijn co deed dat als gewoonlijk voortreffelijk, gesteund door de super-app "rallytracks". Wat verder kwamen we na een T splitsing wax-it en dragonfly tegen. Hop, terug aangesloten en wat genieten van het geplof van die MINI. Na 30km knallen met de meter van de benzinetank op 0 kwamen we de eerste Aral tegen. Verluchting! Uiteindelijk kon er 50l in de 55l tank. Ondertussen kwam de rest van ons groepje toe. Omdat ik ZLC 2013 en 2014 al kopman had gespeeld en dat blijkbaar goed had gedaan, mocht ik deze keer opnieuw vanvoor rijden. Geen makkelijke taak, om met de wagen met de minste pk's ervoor te zorgen dat de volgers het ook leuk hebben, maar het bovenal ook veilig te houden. Gelukkig reden we nooit verkeerd, maar mijn concentratie werd wel danig op de proef gesteld. Inschatten van blinde bochten, onverwachte tegenliggers, motorijders, het zat er allemaal bij. Dat motorijders al wel eens hun bochten durven afsnijden weten we allemaal, heck, zelfs met de wagen doen we dat al wel eens. Op een gegeven moment stond ik bijna stil mid-turn, terwijl de ene na de andere motard bijna op mijn motorkap kwam te liggen. Ben dan maar beginnen claxoneren om erger te voorkomen.. Een nieuwe trend is blijkbaar het stil gaan staan ergens midden op de baan. Liefst vlak voor, na, of temidden een blinde bocht. Zo kwam ik een bocht om, om te merken dat een motard stilstond in de tegenovergestelde richting, en dat een auto die moto aan het voorbij steken was. Op mijn vak. Een eenzame strook rubber, achtergelaten door mijn ABS loze kist, werd een stille getuige. Wat verder stonden er wat moto's stil om foto's te nemen, 2 aan de rechterkant van de baan, 1tje links, in het midden van de baan. Gezellig Ook voetgangers die met 4 naast mekaar, met buggy, en op de verkeerde rijstrook aan het kuieren waren, maakten het er niet veiliger op. Al bij al waren er echter weinig voorvalletjes, amper verkeer, en nog minder zwakke weggebruikers. Heerlijk! Van de vele ongetwijfeld mooie uitzichten heb ik spijtig genoeg niet veel kunnen genieten. Ogen geconcentreerd op de weg, nu en dan naar de gps schietend om de volgende onbekende bocht wat beter in te kunnen schatten. Mijn remmen deden het redelijk goed, maar in 1 afdaling heb ik toch wat moeten inhouden door pedaal fading. Alexis, die 2 auto's achter mij reed werd al paranoia van de constante remmen geur Thx aan de organisatoire en helpers, twas weer voortreffelijk! De rit, de bbq, het gezelschap Merci aan mijn co voor de goede instructies, en thx aan iedereen om het zo veilig mogelijk te houden! Voldaan kon ik 's avonds mijn bijna 25 jaar oud kistje terug in de garage parkeren. What a day 4 Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Je hebt dat voortreffelijk gedaan Assertimans! Ik zei het je gisteren al. Ik zou met de S2K waarschijnlijk niet hetzelfde tempo kunnen gezet hebben mocht ik vooraan gereden hebben, laat staan met de 318is. Chapeau! 1 Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Mocht het mogelijk zijn de route volgend jaar iets meer langs terrasjes te laten lopen (en wellicht ook aan te duiden op het roadbook) dan zou dat wel een toegevoegde waarde zijn. Zeker in Lux zijn er maar weinig terrasjes.. Wij hadden een rustig terrasje, rond kilomter 90, waar je 130 graden naar rechts beneden moest afslaan. Daar wat rechtdoor was een dorpje met café. Maar we wisten dat ook alleen maar omdat Avanti de route al eens had gedaan en daar al was gestopt. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Voor met een van de traagste dieselstoofkes mee te hebben gedaan, heb ik me fantastisch goed geamuseerd. Wat afgelachen met @@Polygoon als co en enorm genoten van de baantjes en het uitzicht. De sfeer was gewoon spot-on. En dan op het einde van de BBQ, even ritje gemaakt met @@Denniske... Ik wil een MX-5. @@Alexis z'n kist was trouwens ook mooi om te zien in de zijspiegel. Het viel me plots op hoe agressief uitziend dat front is @@PJH en @@TomT zijn de helden van de dag! Nog nooit zo'n geweldige invulling van een zondag gehad. Thanks guys! 't Was de max. Volgend jaar zijn we weer van de partij Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 "Hey Nils!" - "Thijs..." je zou toch denken na zoveel jaren... Idem! Achja, ze zullen het wel gewoon zijn denk ik Quote
Populair bericht PJH 21.018 Geplaatst: 16 juni 2014 Populair bericht Geplaatst: 16 juni 2014 Er is blijkbaar veel animo voor een versie 2? Misschien eens kijken hoeveel gegadigden er zijn en dan kan ik mss iets in elkaar steken? 11 Quote
kwiekie 3.008 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Jaloers kerels! Ik verlang wel tegen dat ik m'n eerste eigen kar heb die hopelijk ook gemaakt is voor dat soort funritjes. Quote
Alexis 5.937 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Wij hadden een rustig terrasje, rond kilomter 90, waar je 130 graden naar rechts beneden moest afslaan. Daar wat rechtdoor was een dorpje met café. Maar we wisten dat ook alleen maar omdat Avanti de route al eens had gedaan en daar al was gestopt. In Wiltz was dat Quote
Gast wooter Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Nice, 2 uren later kan je al een gpx verwachten GPX is klaar Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 Bijna vergeten, op terugweg nog een leuke mijlpaal bereikt met de Golf! 2 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 amai.... zo'n lage kmstand heb ik nog nooit gezien op een VW Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 JOEPIE!!! Mister heeft beslist om de uitlaat terug te veranderen!!! HET IS ER OVER! Zie mij gaan werken met dienen auto. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 16 juni 2014 Geplaatst: 16 juni 2014 JOEPIE!!! Mister heeft beslist om de uitlaat terug te veranderen!!! HET IS ER OVER! Zie mij gaan werken met dienen auto. Hoe zou dat komen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.