Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En btw, zijn er fotoots?

Video maar zal wss ff duren

20140615_144115.jpg

IMG_20140615_171233.jpg

Geplaatst:

Regel nog een rondrit volgende maand thx

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Het was top mannen. Bedankt voor de organisatie. Volgend jaar Ben ik zeker weer van de partij!!

Geplaatst:

Video maar zal wss ff duren

IMG_20140615_171233.jpg

:D

928000_283051781876366_464059319_n.jpg

Geplaatst:

Was een toprit!  Zalige banen, mooi weer, toffe groep, weinig verkeer, heerlijke engine-sounds (S2000 :inlove: )...  bedankt Asserti om de groep veilig maar vlot te leiden, ook al was het soms spannend met de moto's...  Je kist verbaasde me, was super om deze op de limiet door een bocht te zien vliegen!  Cojones... you have them :P

En PJH: bedankt!  Eén van de mooiste en snelste ritten die ik reeds heb gemaakt! 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

PJH ik kom dat vlees persoonlijk halen in Knesselare!!  :lolz:

Haha dat is echt wel een klotesituatie geweest als je dat vlees ontdekt hebt waarschijnlijk  :) Ik vond het natuurlijk een beetje een domper dat er geen vlees meer was, maar kon het wel begrijpen omdat iedereen zo vroeg begonnen was met eten en dat gewoon een hel moet zijn om perfect te organiseren.. Mijn vriendin vond het iets minder leuk omdat zij vond dat 25 euro voor niets was ( terwijl ik het had betaald  :roll: ). Ik kon het relativeren door de fantastische rit die je uitgestippeld hebt  ;)

Wat ik wel jammer vind is dat wanneer we toekwamen, alweer mensen vertrokken.. Ik kreeg het gevoel dat na de rit iedereen rap rap eet om weer naar huis te kunnen vertrekken ( omdat de meeste nog 2u moeten rijden ). Het zou leuker zijn mocht iedereen tegelijk beginnen aperitieven en eten, dat er wat meer groepssfeer gecreëerd wordt.

Voor alle duidelijkheid, volgend jaar ben ik er zeker weer bij hoor  :party:

Geplaatst:

Ik vond het al raar dat er te weinig vlees was

Jammer

Geplaatst:

Heeft interesse in een 2de editie van de Ardennenrit 2014 in juli:
- Baiden 

Geplaatst:

Heeft interesse in een 2de editie van de Ardennenrit 2014 in juli:

- Baiden

- Jonass

Geplaatst:

Ja @@PJH, welke weekends ben je nog vrij deze zomer? :D We gaan hier toch eens moeten voor kijken. Vanavond neem ik de tijd om iets uitgzbreider te reageren als nabeschouwing. :)

Geplaatst:

Ja @@PJH, welke weekends ben je nog vrij deze zomer? :D We gaan hier toch eens moeten voor kijken. Vanavond neem ik de tijd om iets uitgzbreider te reageren als nabeschouwing. :)

Check mijn topic voor een Moto editie, wellicht dat daar ook de tweede editie hiervan bij aan kan sluiten?

Geplaatst:

FUUCCCKKKKKKKKKKKK

IMG_2942.JPG

Sorry, maar :lolz: :lolz: :lolz: :lolz:

Natuurlijk niet fijn voor de mensen in kwestie, en voor jullie als organisatie, maar ik heb hier wel luidop zitten lachen :D

Geplaatst:

Natuurlijk niet fijn voor de mensen in kwestie, en voor jullie als organisatie, maar ik heb hier wel luidop zitten lachen :D

Ik heb zelfs geen worst gegeten :)

Idd niet fijn om mee te maken, ocharme PJH & TomT

Geplaatst:

Ik ga komende zondag nog eens de Ardennenrit doen denk ik. Heeft er iemand nog het roadbook van de vorige jaren met start in Lummen? Heb een weekendje een M135i, en gezien dat al genoeg gaat kosten aan brandstof zou ik liefst wat dichter bij huis vertrekken.

• Vind ik leuk 1
Gast wooter
Geplaatst:

Ik ga komende zondag nog eens de Ardennenrit doen denk ik. Heeft er iemand nog het roadbook van de vorige jaren met start in Lummen? Heb een weekendje een M135i, en gezien dat al genoeg gaat kosten aan brandstof zou ik liefst wat dichter bij huis vertrekken.

Ik heb daar nog een GPX van denk ik :D

2012? Maar volgens mij was er ook eentje vroeger die in Lummen startte.

Geplaatst:

Ik heb daar nog een GPX van denk ik :D

2012? Maar volgens mij was er ook eentje vroeger die in Lummen startte.

2011 is ook nog uit Lummen gestart

Geplaatst:

Dennis, ik was vergeten antwoorden op je FB PM. Nee ik heb zo geen roadbooks. De ritten vanuit lummen waren nog niet door mij ontworpen. Misschien vragen aan Fiddy?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Triestige opmerking

Geplaatst:

Triestige opmerking

Maar neen, ik was mij dat gewoon aan het inbeelden dat je die frigobox opheft en voelt dat er iets niet klopt.. :) PJ en Tom kennen mij goed genoeg en weten dat ik hier niets verkeerd mee bedoel.

Geplaatst:

Kusje om het goed te maken X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in