DenDuvel 4.683 Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Awel, dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af. In hoeverre Google die snelheden opslaat. Nog een stap verder en je krijgt via Waze een melding dat je een overtreding begaan hebt en dat de boete zal toegevoegd worden aan uw gsmfactuur... In het kader van optimale routeberekening moeten ze toch ten allen tijde kunnen weten hoe snel op welke trajecten wordt gereden? Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Vanaf wanneer maken jullie meldingen van files. Ik doe dat persoonlijk al vrij snel als het ietwat vertraagd is. 1 Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Dus Google "krijgt" toegang tot dat die al toegankelijk is, en in ruil daarvoor kan stad Gent zien waar ze best kunnen staan flitsen? Over versta ik het verkeerd Ik veronderstel dat die info nu gratis beschikbaar is via de een of andere archaïsche website (of briefwisseling ). Google zal gewoon directe toegang tot hun data krijgen of zo. Quote
ex-Mooseman 14.651 Geplaatst: 18 mei 2015 Geplaatst: 18 mei 2015 Vanaf wanneer maken jullie meldingen van files. Ik doe dat persoonlijk al vrij snel als het ietwat vertraagd is.Ik ook. Quote
Martini Racing 2.777 Geplaatst: 24 mei 2015 Geplaatst: 24 mei 2015 Vanaf wanneer maken jullie meldingen van files. Ik doe dat persoonlijk al vrij snel als het ietwat vertraagd is. Alleen bij plotse sterke file. Ik dacht altijd dat Waze dat sowieso vanzelf deed adhv de snelheid... Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Bij Geluid -> routebegeleiding -> moet je een stem kiezen zonder straatnamen. Dan doet hij dat normaal niet. Of enkel meldingen zetten, dan verander hij ook niet. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Meldt dat ding nu flitspalen in DE of niet? Quote
dragonfly 15.029 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Meldt dat ding nu flitspalen in DE of niet? JA Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Ze stonden vandaag voorbij Waremme op de E40. Nog Coyote, nog Waze gaven een kik. De anonieme wagen stond op een afritpechstrook, kabeltje over afrit, door bosje naar statief. Had ik de wagen niet gezien, hing ik eraan. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 25 mei 2015 Geplaatst: 25 mei 2015 Noch tweemaal Ja wadde grotere blunder kan niet. Twas wel Gsm, maar ik had het moeten zien. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 In het kader van optimale routeberekening moeten ze toch ten allen tijde kunnen weten hoe snel op welke trajecten wordt gereden? Volgens mij krik ik hier en daar het gemiddelde dan een beetje omhoog... Ja wadde grotere blunder kan niet. Twas wel Gsm, maar ik had het moeten zien. Ook al gehad. Alez, verzend dan toch, kloteding, verzenden zeg ik u! (Ondertussen heb je 't al 3x gepost...) Quote
Naish 9.594 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Er is één iets gevaarlijk aan Waze... Melding van vaste palen geeft hij enkel als je te snel aan het rijden bent... Dus als je 500m voor de paal goed rijdt en dan optrekt kan je wel eens prijs hebben zonder de audio melding... 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Als je enkel op meldingen rijdt wel. Wegens te weinig pk's heb ik daar hoegenaamd weinig last van. Visueel is er altijd een melding. Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Klopt dat? Ik rijd niet vaak te snel in/rond stad en bij mij geeft 'ie altijd mooi de palen aan, dacht ik? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 26 mei 2015 Geplaatst: 26 mei 2015 Jaja, de palen wel, ook de rode-licht-camera's (zoals ze zo mooi zegt) Maar de mobiele flitsers moeten uiteraard gemeld worden en zo ben ik er nog geen tegengekomen (die gemeld waren). Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 26 mei 2015 Auteur Geplaatst: 26 mei 2015 Hey baby, police reported ahead 2 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Ellen klinkt jammer genoeg minder sexy dan dat. Quote
Naish 9.594 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Ik heb al een aantal keer gehad dat ik geen audio melding kreeg via mijn auto voor een paal waarvan ik weet dat hij er staat. Die ook op waze getoond wordt en die de vorige keren al zeker gemeld geweest is. Ik heb het gevoel dat hij dus geen melding geeft als je traag genoeg rijdt. Ik zal er nog eens extra op letten... Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Als je onder de toegelaten snelheid zit, krijg je geen auditieve melding. Of bedoel je iets anders? Want ik dacht nochtans dat jij dat al gezegd had hier? Quote
Naish 9.594 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Er is één iets gevaarlijk aan Waze... Melding van vaste palen geeft hij enkel als je te snel aan het rijden bent... Dus als je 500m voor de paal goed rijdt en dan optrekt kan je wel eens prijs hebben zonder de audio melding... Idd dat heb ik gezegd.... Als je enkel op meldingen rijdt wel. Wegens te weinig pk's heb ik daar hoegenaamd weinig last van. Visueel is er altijd een melding. Ik rij idd enkel op meldingen en krijg volgens mij geen auditieve melding als ik niet te snel rij... Klopt dat? Ik rijd niet vaak te snel in/rond stad en bij mij geeft 'ie altijd mooi de palen aan, dacht ik? gTa trekt het in twijfel... Jaja, de palen wel, ook de rode-licht-camera's (zoals ze zo mooi zegt) Maar de mobiele flitsers moeten uiteraard gemeld worden en zo ben ik er nog geen tegengekomen (die gemeld waren). Mobiele heb ik ook nog nooit gehad op Waze... Dus ik ga er eens op letten hoe hij het precies doet. Waze heeft trouwens werk aan de winkel: * trajectcontrole ondersteunen * snelheid tonen bij de paal indien gekend (blijkbaar wel want als je traag genoeg rijdt, dan meldt hij de paal niet) * gemiddelde snelheid in traject tonen Mijne coyote gaat uit de auto... Abonnenment is verlopen en hij meldt zelfs geen vaste palen meer nu... Quote
ir_fuel 58.438 Geplaatst: 27 mei 2015 Auteur Geplaatst: 27 mei 2015 Krijg nu reclame voor Mobistar op mijn Waze toestel, met in de reclame melding over een gratis Coyote abo Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Idd dat heb ik gezegd.... Ik rij idd enkel op meldingen en krijg volgens mij geen auditieve melding als ik niet te snel rij... gTa trekt het in twijfel... Mobiele heb ik ook nog nooit gehad op Waze... Dus ik ga er eens op letten hoe hij het precies doet. Waze heeft trouwens werk aan de winkel: * trajectcontrole ondersteunen * snelheid tonen bij de paal indien gekend (blijkbaar wel want als je traag genoeg rijdt, dan meldt hij de paal niet) * gemiddelde snelheid in traject tonen Mijne coyote gaat uit de auto... Abonnenment is verlopen en hij meldt zelfs geen vaste palen meer nu... Heb mijn post en die van gTa nog eens herlezen en mogelijks heeft hij mij verkeerd begrepen. Ik doelde op plaatsen waar ze mobiel flitsen. Heb de indruk dat hij dat anders begreep, maar kan fout zijn. @@gTa? Volledig eens met de verbeteringspunten. Misschien eens iets posten op de facebookpagina van Wazebelgium? Krijg nu reclame voor Mobistar op mijn Waze toestel, met in de reclame melding over een gratis Coyote abo Gelukkig enkel als je stopt aan een verkeerslicht. Ze moeten er in ieder geval niet mee gaan overdrijven. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Ons moeder wist me gisteren heel trots te vertellen dat ze geen baby-Wazer meer was. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Weet ze hoe ze moet melden dat er een flitser staat? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.