Polygoon 15.057 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Weet ze hoe ze moet melden dat er een flitser staat? Ja. En ze was ook heel blij dat 2 mensen haar bedankt hadden voor een file te melden. Geweldig vond ik het 1 Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Daarna, toen ik weer wat mensen rechts voorbijstak op de E19, wist ze me wel te zeggen: "Die spitsstrook is toch alleen voor camions". *zucht* Maar er is vordering. Mijn vader begint ook rustig mensen langs rechts voorbij te steken als ze beginnen "semellen". Quote
dragonfly 15.028 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Mijne coyote gaat uit de auto... Abonnenment is verlopen en hij meldt zelfs geen vaste palen meer nu... Klopt, vroeger bleven die werken maar nu dus niet meer Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 gTa trekt het in twijfel...Jaak, maar met vraagteken. Ben ook niet zeker. Heb mijn post en die van gTa nog eens herlezen en mogelijks heeft hij mij verkeerd begrepen. Ik doelde op plaatsen waar ze mobiel flitsen. Heb de indruk dat hij dat anders begreep, maar kan fout zijn. @@gTa?Ja, dacht dat je palen bedoelde? Maar evezogoe: als 'ie enkel mobiele flitsers meldt als je te snel rijdt zou dat ook niet handig zijn. Ik ging er van uit / Ik dacht dat (schrappen wat niet past, 'k weet het zelf ook niet) dat-ie beide flitsers (vast en mobiel) meldt, ongeacht je te snel rijdt of niet. Ik hoop dat ik 't juist heb... Ik rij idd enkel op meldingen en krijg volgens mij geen auditieve melding als ik niet te snel rij...Zou kunnen. Ik heb 't niet zo met auditieve meldingen en kijk vaak ... maar voor flitsers mag-ie dat wel doen, ja. Minpunt dan. Zwaar. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Krijg nu reclame voor Mobistar op mijn Waze toestel, met in de reclame melding over een gratis Coyote abo De versie voor Windows Phone wordt al een jaar niet meer bijgewerkt. Maar de reclame krijg ik plots weer wel. F*cking Google. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Daarna, toen ik weer wat mensen rechts voorbijstak op de E19, wist ze me wel te zeggen: "Die spitsstrook is toch alleen voor camions". *zucht* Maar er is vordering. Mijn vader begint ook rustig mensen langs rechts voorbij te steken als ze beginnen "semellen". Semmelen. 2 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Ik krijg enkel een melding op het scherm, geen auditieve melding (énkel wanneer de route wordt herberekend). Maar dus nooit een auditieve melding voor een flitser (daarvoor rijd ik waarschijnlijk niet snel genoeg ) 'k Vind het vreemd dat je niet wat meer kan instellen. Zo'n knap programma, en dan niet kunnen kiezen om wel/geen auditieve melding te krijgen bij flitser (als je niet te snel rijdt). Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 27 mei 2015 Geplaatst: 27 mei 2015 Ik vermoed dat dat ingegeven is door de vrees om als een tweede Coyote "geviseerd" te worden door te veel overheden... Quote
Mbman 3.470 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 reclame voor panter + coyote gekregen op waze Quote
Jenkins 2.094 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Heb het ook gemerkt vanmorgen. In de reclamespots op TV spreken ze dat trouwens uit als "kojot", in mijn hoofd was dat altijd op z'n Engels . Quote
ICM 24.976 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Heb het ook gemerkt vanmorgen. In de reclamespots op TV spreken ze dat trouwens uit als "kojot", in mijn hoofd was dat altijd op z'n Engels . Iedereen zegt dat op z'n Engels, maar de oprichters zijn Franstalig. Quote
vince522 2.494 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 De versie voor Windows Phone wordt al een jaar niet meer bijgewerkt. Maar de reclame krijg ik plots weer wel. F*cking Google. Nog geen last van, maar het spel crasht de laatste tijd wel vaak bij invoeren van verkeerssituaties. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Ja, dacht dat je palen bedoelde? Maar evezogoe: als 'ie enkel mobiele flitsers meldt als je te snel rijdt zou dat ook niet handig zijn. Ik ging er van uit / Ik dacht dat (schrappen wat niet past, 'k weet het zelf ook niet) dat-ie beide flitsers (vast en mobiel) meldt, ongeacht je te snel rijdt of niet. Ik hoop dat ik 't juist heb... Zou kunnen. Ik heb 't niet zo met auditieve meldingen en kijk vaak ... maar voor flitsers mag-ie dat wel doen, ja. Minpunt dan. Zwaar. Van vaste flitspalen krijg ik enkel melding als ik te snel rij. Zowel met als zonder navigatie. Dat heb ik al meermaals getest op de N9. Mobiele flitsers heb ik nog geen melding gekregen. 'k rij heel weinig snelweg en op lokale wegen kijken andere wazers er over heb ik de indruk. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Van vaste flitspalen krijg ik enkel melding als ik te snel rij. Zowel met als zonder navigatie. Dat heb ik al meermaals getest op de N9. Mobiele flitsers heb ik nog geen melding gekregen. 'k rij heel weinig snelweg en op lokale wegen kijken andere wazers er over heb ik de indruk. Je mag niet te snel rijden, meneer Petrol. Quote
Joske 923 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Vanaf wanneer maken jullie meldingen van files. Ik doe dat persoonlijk al vrij snel als het ietwat vertraagd is. Als Waze aan mij vraagt "u staat stil, staat u in de file?" :-D Quote
gTa 28.076 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Bij mij vroeg Waze dat al 2 keer toen ik op m'n oprit nog wat stond op m'n phone te prullen in de auto met draaiende motor. Volgende keer dat ik die vraag krijg, antwoord ik met ja. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Daarnet de mobiele Brusselse paal gemeld, stond weer opgesteld onder de brug bij het binnenrijden via de E40 vlak voor de tunnels. 3x bedankt, dus minstens 3x mensen geld bespaard. 2 Quote
mrbbs 2.794 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Welke kaarten gebruikt Waze eigenlijk? Zie dat Google maps later dit jaar volledig offline bruikbaar zal zijn: http://www.apparata.nl/nieuws/nieuwe-versie-google-maps-biedt-offline-navigatie-13058 Zou handig zijn als Waze dit ook kon! Quote
CMon 503 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Welke kaarten gebruikt Waze eigenlijk? Zie dat Google maps later dit jaar volledig offline bruikbaar zal zijn: http://www.apparata.nl/nieuws/nieuwe-versie-google-maps-biedt-offline-navigatie-13058 Zou handig zijn als Waze dit ook kon! Waze is van Google dus wie weet komen offline kaarten ook naar Waze. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 28 mei 2015 Geplaatst: 28 mei 2015 Welke kaarten gebruikt Waze eigenlijk? Zie dat Google maps later dit jaar volledig offline bruikbaar zal zijn: http://www.apparata.nl/nieuws/nieuwe-versie-google-maps-biedt-offline-navigatie-13058 Zou handig zijn als Waze dit ook kon! Is het nut van Waze net niet dat je geconnecteerd bent met andere gebruikers en zo kan zien waar en wanneer er file is? Quote
Carlito 6.325 Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Navigatie werkt nu ook offline. Alleen geen meldingen Quote
Framfy 559 Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Ook geen meldingen van vaste palen? Die wel. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Je mag niet te snel rijden, meneer Petrol.Doe ik niet. Mijn madam en dochter worden snel wagenziek en mijn garagist zegt dat ik te rustig rij. (remmen, banden enzo hadden die verschijnselen) Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 29 mei 2015 Geplaatst: 29 mei 2015 Doe ik niet. Mijn madam en dochter worden snel wagenziek en mijn garagist zegt dat ik te rustig rij. (remmen, banden enzo hadden die verschijnselen) Ik heb even achter je gereden op de Ardennenrit. Ik onthoud me van verdere commentaar. Prettige dag verder. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.