Ga naar inhoud

Mercedes-Benz S205 C-Klasse Break


Phil

Aanbevolen berichten

Jup, net ook gepost op MHB en KG

 

 

Ik ben een grotere fan van de estate als van de sedan.

 

Dus door Mercedes zelf net voorgesteld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Officieel, ja .....

 

Dan is't goed. Anders word je op MHB sowieso op de vingers getikt door Mercedes, just sayin. 

 

Edith zegt: voeg de laatste foto ook eens toe aan je album op FB, de mensen willen graag die achterkant zien  ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is't goed. Anders word je op MHB sowieso op de vingers getikt door Mercedes, just sayin. 

 

Edith zegt: voeg de laatste foto ook eens toe aan je album op FB, de mensen willen graag die achterkant zien  ;)

 

Die is voor morgen, anders had ik compleet dezelfde fotoset als op KG.

 

En ik plaats enkel maar official content na jouw laatste akkefietje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die is voor morgen, anders had ik compleet dezelfde fotoset als op KG.

 

En ik plaats enkel maar official content na jouw laatste akkefietje.

 

Maakt geen moer uit hoor.

 

Was geen akkefietje trouwens, had zelfs niet verklaard dat het de nieuwe Mercedes C-klasse Coupé was. 

Bij Mercedes zijn ze iets gevoeliger op vlak van het posten van renders dan bij bv. BMW.

 

Over jouw "Concept" vehikel zullen we maar zwijgen zeker?  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

deed me wat denken aan de poep van de A4 avant. :D

(de achterlichten komen ook op een punt samen, en het wit stuk komt ook grotendeels overeen)

Audi_A4_Avant_2.0_TDI_%28B8%29_rear_2010

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het in ieder geval een knappe kist! Maar ben vooral benieuwd naar de nieuwe C63 AMG Estate  :)

Zal helaas nog even wachten zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mercedes gaat de Audi toer op. De lichten van voor komen van de S-klasse die tevens wordt gebruikt op de nieuwe E en voor de achterlichten geldt hetzelfde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het in ieder geval een knappe kist! Maar ben vooral benieuwd naar de nieuwe C63 AMG Estate  :)

Zal helaas nog even wachten zijn.

niet zo lang denk ik. aangezien de blauwe al een amg-kit heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet zo lang denk ik. aangezien de blauwe al een amg-kit heeft.

Heb er wel al spy shotjes van gezien maar die zeggen niet zo veel. Altijd al wel zware fan geweest van de C AMG'kes. Zo'n C63 AMG Estate van vorig model zegt me wel iets toekomstgewijs maar qua onderhoudskosten en running costs gaat dat kunnen tellen he...

Gotta love that sounds though :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

I dig it!

 

Maar dat trekt nu toch voor geen hol op een A4 Avant? :oops:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wit met zwarte/chromé velgen, nogal pats...

 

Dezelfde velgen in grijs vind ik zeer knap. Zou ook steeds het exclusive exterieur nemen, dan heb je een klassieke grille wat de auto statiger en meer 'Benz' maakt.

 

15saqvs.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wit met zwarte/chromé velgen, nogal pats...

 

Dezelfde velgen in grijs vind ik zeer knap. Zou ook steeds het exclusive exterieur nemen, dan heb je een klassieke grille wat de auto statiger en meer 'Benz' maakt.

 

15saqvs.png

 

Deze velgen zijn idd mooier en stijlvoller. De AMG-stijl voorbumper is wel knapper imo en die klassieke grille vind ik niet passen op een sportief uitziend model. Smaken verschillen uiteraard. Dikke kist wederom. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een klassieke grille wat de auto statiger en meer 'Benz' maakt.

Blij dat ik niet de enige ben! Als ik eens een E configureer, lijk ik ook altijd naar een Elegance te neigen omdat 'ie een chroom radiatorrooster heeft en de ster bovenop z'n snoet. Zonder AMG-pack vind ik die E ook enorm smakelijk, alleen zou ik wel de zichtbare uitlaatjes willen die de Avantgarde wel heeft. Dus maybe is 't eenvoudiger om op een Avantgarde de Elegance-grille en -ster te laten monteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid