Ga naar inhoud

Bon 750 euro aan BMW accessoires - hoe besteden ?


Soul

Aanbevolen berichten

Zoals de titel stelt : ik heb een bon van 750 euro voor BMW accessoires. Wat zal ik daar voor kopen, voor een 435i xDrive ?

 

 

Een verzameling M Performance onderdelen ?

BMW M Performance pedalen roestvaststaal  
BMW M Performance handremgreep carbon met alcantara manchet

BMW M Performance middenconsolepaneel transmissiebediening van carbon en alcantara

BMW M Performance schakelknop carbon met alcantara manchet

BMW M Performance voetsteun roestvaststaal

 

 

Of als start kapitaal voor een stel wintervelgen & -banden ?

 

 

Of... ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitlaat of de velgen

xdrive vervangen door het optionele sper

mgv

 

Dit.

 

Aan de Performance uitlaat of wintervelgen ga je veel meer plezier hebben imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik citeer BMW : "Het BMW M Performance uitlaatsysteem geeft een indrukwekkend sportieve sound, in en buiten de auto. Het is vervaardigd van weerbestendig roestvaststaal. Al naar gelang de uitrusting van de auto zijn uitlaateindstukken nodig."

Euh...minstens 960 euro voor een uitlaat die zorgt dat je ambras krijgt met de buren, maar je gaat er geen meter sneller mee vooruit...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

PE exactly. Sound wordt er echt zalig door. Al de andere dingen die je aanhaalt zijn puur cosmetisch. Zien er wel oke uit maar ga je ook geen meter sneller mee vooruit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik citeer BMW : "Het BMW M Performance uitlaatsysteem geeft een indrukwekkend sportieve sound, in en buiten de auto. Het is vervaardigd van weerbestendig roestvaststaal. Al naar gelang de uitrusting van de auto zijn uitlaateindstukken nodig."

Euh...minstens 960 euro voor een uitlaat die zorgt dat je ambras krijgt met de buren, maar je gaat er geen meter sneller mee vooruit...

 

Valt best nog wel mee hoor, het is geen Supersprint Race :D Enkel koudstart kan in de buurt mss opvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik citeer BMW : "Het BMW M Performance uitlaatsysteem geeft een indrukwekkend sportieve sound, in en buiten de auto. Het is vervaardigd van weerbestendig roestvaststaal. Al naar gelang de uitrusting van de auto zijn uitlaateindstukken nodig."

Euh...minstens 960 euro voor een uitlaat die zorgt dat je ambras krijgt met de buren, maar je gaat er geen meter sneller mee vooruit...

 

Hoe is nog altijd OEM he, het zijn geen straight pipes ...

 

Gezien je ermee door de keuring geraakt, gaan de buren ook niet degene zijn die hem bij t minste horen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid