Ga naar inhoud

Choose your Porsche


Timo

  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. supercar

  2. 2. RS



Aanbevolen berichten

Ik hoop dat ik niks vergeten ben maar ik denk wel dat het lijstje klopt. 

 

 

2.7 RS

fw2iyo.jpg

 

 

964 RS

2iup66x.jpg

 

 

993 RS Clubsport

s320t0.jpg

 

 

996 GT3 RS

14b17kg.jpg

 

 

997 GT3 RS Mk1

amzleq.jpg

 

 

997 GT3 RS Mk2

vo64hs.jpg

 

997 RS 4.0

 

qri0ls.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.7 RS en Carrera GT voor mij.

 

Ik mis enkel nog de 993 Carrera RS Clubsport in dit rijtje. En ipv de 997 MKII RS zou ik de 4.0 er gezet hebben.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

DE 997 RS MK1 omdat ik eens mee op stap wil met Lefty en Porker, ik weet wel nog niet welke kleur.  De 918 in het lichtgrijs, gezien op het autosalon in Genevieve en nog steeds behoorlijk onder de indruk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2.7 RS en Carrera GT voor mij.

 

Ik mis enkel nog de 993 Carrera RS Clubsport in dit rijtje. En ipv de 997 MKII RS zou ik de 4.0 er gezet hebben.

Ik was aan het twijfelen of ik die 4.0 er bij zou zetten, omdat ik er niet zo zeker over was. Ook omdat hij zo dicht aanleunt (toch) bij de Mk2. 

 

De 993 was ik inderdaad vergeten. Staat er nu ook bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zin om contrair te doen en de 959 te kiezen, maar moest het puntje bij paaltje komen dan zou ik ook wel voor de CGT gaan. Als het kan kies ik voor een luchtgekoelde 911. De 2.7 RS is dan wel een icoon, ik vermoed dat een 964 RS veel beter zal rijden. CGT & 964 RS dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fak moeilijk!

 

Bij de supercars kies ik voor de Carrera GT. V10, geluid, manueel, bloedmooie lijn, een echt beest. :inlove: En bruikbaarder dan een GT1.

 

Bij de RS'en sterkte twijfel tussen een 2.7 RS, een 964 RS en een 993 RS Clubsport. Maar de keuze is uiteindelijk gevallen op een 964 RS.

 

Vind deze topics super,  dromen. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien ik bij geen enkele het volledige potentieel ooit ga kunnen gebruiken, en het vooral een showkikker zal zijn.....

 

 

 

de GT1

Link naar reactie
Delen op andere sites

4.0 en CGT dikste 6 en 10pitters

Idem. 4.0 wordt een instant klassieker. En Carrera GT, tja :inlove: Daarbij komt die 918 nog niet tot de enkels.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook herhaaldelijk bekeken in de tijd :D

 

Al weet ik nog steeds niet, ofwel OEM en meer het gehuil, ofwel straight pipe en een zot bruut en luid geluid.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

997 GT3 RS Mk2 en Carrera GT.

 

Over de CGT geen twijfel mogelijk. De RS daarentegen lichte voorkeur tov een 993 Clubsport RS. Waarom geen 4.0? Ik denk dat zo'n GT3 RS reeds meeeeeer dan snel genoeg is om volledig en op de limit te rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid