Ga naar inhoud

audi Q5 - range rover evoque - 4 GC - 3 GT - iets anders


tuscani

  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. welke keuze

    • Audi Q5
      3
    • Range Rover Evoque
      2
    • BMW 4 GC
      11
    • BMW 3 GT
      0
    • iets anders
      3


Aanbevolen berichten

Ik droomde vannacht dat men audi gestolen was en ik op zoek moest naar een nieuwe, voor dezelfde (nieuw)prijs.

in mijn slaap ging ik al fictief dealers gaan bezoeken maar voor ik de keuze gemaakt had liep mijn wekker af.

kunnen jullie het werk verder afmaken? :D

 

Q5: zit nog in mijn geheugen tijdens mijn laatste zoektocht en sally vond die wel mooi. ook ben ik wel onder de indruk van het interieur van audi

Audi-Q5-011.jpg

 

evoque: blijft in mijn been bijten qua looks, en soms twijfel ik nog steeds of ik niet voor deze moest gegaan zijn ipv de allroad. aangezien ik hoogstwaarschijnlijk bij de A4 ook een dakkoffer ga monteren voor het verlof. (de RR viel af met de vrees van kofferruimte (gebruiksgemak))

Test-Range-Rover-Evoque-19.jpg

 

 

4 GC knap gelijnd, maar prijs in verhouding met de rest?

bmw-4series-grancoupe-03.jpg

 

 

3GT haat en liefdeverhouding, soms vind ik hem mooi, dan weer spuuglelijk. :D maar was serieus verschoten van de binnenruimte.

bmw-3-gt-ri_653.jpg

 

iets anders

......

 

kom wel niet af met een RS7 of dergelijks. dat zijn ferme bakken, maar zitten niet in dezelfde prijscatogerie. :D

 

Qua motor, is er ook geen voorkeur (diesel, benzine) gewoon prijsklasse.

die moet ik natuurlijk ook meegeven. laat ons zeggen max 50K

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Q5 is een van de knapste SUV's in mijn ogen. Dus ofwel deze, ofwel de 4 GC.

 

De 3 GT vind ik spuuglelijk en de Evoque zal volgens mij toch minder goed en betrouwbaar rijden dan de rest, ondanks dat deze wel knap is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal wagens die "het" net niet zijn 

als ik er dan toch een moet kiezen, doe die q5 dan maar: knap en praktisch en bovendien een Audi interieur

Link naar reactie
Delen op andere sites

allemaal wagens die "het" net niet zijn 

 

wat bedoel je? :D

het zijn geen porsches ofzo?

sorry voor dit minder dromerige topic, maar he tis nog altijd beter dan ééntje waar je kan kiezen tussen een golf, een A3 en een skoda (ofzo :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

x3

zegt me niets qua uitstraling

 

sedan, ik hou van traditionele modellen. Maar jij niet als ik nr de opties in je poll kijk.

gewone sedan, zie hierboven

 

Iets anders: 330d Touring.

 

Of de nieuwe C klasse.

touring is idd ook iets, maar aangezien ik deze laten vallen heb in voordeel van de huidige. zit deze ook niet in de poll. want dan zou ik zogezegd een 2dekeuze nemen, en kan ik beter terug een allroad bestellen.

 

X3 , 3 break m-pack of nieuwe C-break AMG-pack

eerste 2 zie hierboven, nieuwe C break is idd ook iets mooi, maar zou die budgetair passen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Nen Evoque is een wijvenjeep.

Range rover daarenboven nog de allerlaatste in de lijst van automerken qua betrouwbaarheid.

 

Doe maar maar de 4GC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou opnieuw zoeken naar een A4  of een A6. Niets van bovenstaande voorstellen, je bent toch geen vrouw?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid