Ga naar inhoud

Hyundai i40


Audi S8

Aanbevolen berichten

Idd, het moet gezegd zijn dat Hyundai heel goed bezig is. Nooit echt fan geweest van het merk, maar wat ze met de i40 bewijzen mag alleszins in de verf gezet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn i30 binnen gedaan voor onderhoud en daar hadden ze pas een i40 binnen gekregen, heb em is goed bekeken en ik vind em irl nog mooier dan op foto.

Het is indrukwekkend om te zien hoe Hyundai vooruit gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is een zalig mooie wagen vanbuitenaf. het interieur doet me wat twijfelen op de foto's, maar qua kwaliteit zal alles wel top zijn. waar zit deze ergens qua grootte eigenlijk? focus of mondeo? want als ik hem zie rijden schat ik hem precies kleiner in dan op de tv.

goedkoop is hij vrees ik ook niet. want ik zag iets van 30K staa, bij een diesel met 136 pk ofzo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag eentje zien rijden in Geel, met reclame op, zilvergrijze.

Echt wel mooi. Op 't werk zijn er zelfs collega's die dat zien zitten als mooie vervanger van hun V50. Ik kan dat perfect begrijpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, je kan hem niet meer als 'goedkope Koreaan' bestempelen, zoveel is zeker ...

Hyundai i40 1.6 Lounge 24.749 €

Hyundai i40 1.6 Style 26.499 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 115 Lounge 26.499 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 115 Style 28.249 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 136 Executive 35.499 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 136 Lounge 29.249 €

Hyundai i40 2.0 Executive 34.249 €

Hyundai i40 2.0 Style 27.999 €

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verbazingwekkend, sinds wanneer snappen die Koreanen iets van design??????

Een I20 lijkt op een 1 serie... een IX35 is lelijk... een I30 is niet lelijk, maar zeker niet mooi. Maar op deze I40 valt niets af te dingen?

Iemand al mee gereden? Ervaringen tot nu toe?

Edit: en wees maar zeker dat je met iets exclusievers rijdt dan een 3 serie of C klasse!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja, je kan hem niet meer als 'goedkope Koreaan' bestempelen, zoveel is zeker ...

Hyundai i40 1.6 Lounge 24.749 €

Hyundai i40 1.6 Style 26.499 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 115 Lounge 26.499 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 115 Style 28.249 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 136 Executive 35.499 €

Hyundai i40 1.7 CRDi 136 Lounge 29.249 €

Hyundai i40 2.0 Executive 34.249 €

Hyundai i40 2.0 Style 27.999 €

idd dat deed me wel verschieten. daarmee dat ik graag zijn ruimte eens zou willen weten.

een santa kost ook een 30K à 33K, maar die heeft een zee van ruimte. genre Q7. als deze I40 zich dan eerder als bv. A4 avant opstelt......... vind ik het veel. mocht hij zich bij de mondeo en bv. superB aansluiten, valt het nog mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd dat deed me wel verschieten. daarmee dat ik graag zijn ruimte eens zou willen weten.

een santa kost ook een 30K à 33K, maar die heeft een zee van ruimte. genre Q7. als deze I40 zich dan eerder als bv. A4 avant opstelt......... vind ik het veel. mocht hij zich bij de mondeo en bv. superB aansluiten, valt het nog mee

Het is duidelijk een D-segmenter hoor.

Concurrent voor de passat, laguna, 508, Mondeo, Insignia enz....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid