Ga naar inhoud

oud of nieuw


Gast

  

22 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke neem je?

    • Modena
      13
    • Cayman
      9


Aanbevolen berichten

Sowieso Ferrari. Onderhoud bij de 360 is nog te doen als je bij een onafhankelijke gaat. Een 355 is bvb vele malen duurder in onderhoud. Ik heb al veel gelezen dat het doenbaar is bij de 360.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha, ik heb het hier al eens gezegd. Een Porsche is mooi en zou er graag mee rondrijden maar een Ferrari doet m'n hart sneller slaan ;)

 

En hun paard springt hoger :P

 

ferrari-logo_0.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cayman, behalve als je nog €10 000 overhoudt voor onderhoud, ik zou toch niet gerust zijn met een iets oudere Ferrari (ook al ken ik er niks van), en ik wil een manuele Ferrari als 'm wat ouder is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiezen tussen een Ferrari en een Porsche is moeilijker dan ik dacht.  Was het een 355 of een F430 geweest dan twijfelde ik geen seconde.  De Modena is echter niet mijn favoriete Ferrari en ik zou er me dan ook nooit echt gelukkig mee voelen, vandaar in deze fictieve poll, de Cayman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Tom Selleck dat kan, dan jij ook.

Gadver, must erase mental picture. Die zwembadfoto in zijne pure blijft me achtervolgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee mannen in een Ferrari cabrio! LOL Laat de dochters maar alvast een regenboogkleurig loom-polsbandje maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid