laurentmonsieurs 0 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Ik ben eigenaar van een BMW M3 e46 2001. Nu ondervindt ik sinds kort problemen met de stuurinrichting. Het probleem doet hem zowel koud als warm voor, het lijkt erop als ik naar links/rechts draai het stuur blijft staan en dus niet terug keert. Zeer frustrerend op het rotonde > De wagen is dit beginnen doen na een driftsessie op Abbeville. Als ik sneller begin te rijden wordt de wagen heel wispelturig en wordt het moeilijk om in een rechte lijn te rijden. Ik heb de wagen nog niet gecontroleerd aangezien het probleem zich nog maar voordoet maar mijn eerste gedacht zou gaan naar een servo pomp die niet volledig mee werkt? Ik probeer deze week nog bij M Car Tech langs te gaan. Graag even jullie mening :thumbsup: Alvast bedankt ;) Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Stuurt hij zwaarder ook dan of komt hij enkel niet terug naar de rechtuit positie? Quote
Soundstorm 2.632 Geplaatst: 12 augustus 2014 Geplaatst: 12 augustus 2014 Ben je van de baan gegaan? Servo pomp zorgt er niet voor dat het stuur terug naar het midden gaat. Dat doet het gewicht van de wagen en het feit dat de wielen positief caster hebben. Als het gewoon traag terug keert, kan het liggen aan versleten topmount rubbers. Maar dan zou hij nog steeds stabiel moeten rijden aan 'hoge' snelheden. Quote
laurentmonsieurs 0 Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 Stuurt hij zwaarder ook dan of komt hij enkel niet terug naar de rechtuit positie? Hij Stuurt iets zwaarder dan normaal. Quote
laurentmonsieurs 0 Geplaatst: 12 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2014 Ben je van de baan gegaan? Ben je van de baan gegaan? Servo pomp zorgt er niet voor dat het stuur terug naar het midden gaat. Dat doet het gewicht van de wagen en het feit dat de wielen positief caster hebben. Als het gewoon traag terug keert, kan het liggen aan versleten topmount rubbers. Maar dan zou hij nog steeds stabiel moeten rijden aan 'hoge' snelheden. Ik ben niet van de baan gegaan, alles ging vlekkeloos. Wat ik nu zojuist hoor is een stevig gekraak als ik over draai maar heb deze afgespoten en weggezet dus zal van water afkomstig zijn. Misschien dat het probleem eerder in ophanging zal zitten. Zal hem eens op de brug zetten en alle rubbers controleren. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.