Ga naar inhoud

Top 3 favoriete racewagens


Glenn-N

Aanbevolen berichten

 

 

269154.jpg

 

 

 

Offtopic: Nu pas achtergekomen dat de P4/5 hier eigenlijk de 'opvolger' van is. :)  Er zijn inderdaad veel stijlelementen terug te vinden.

ferrarip45_06forweb11.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Forever my number one.

 

ex-gtc-gulf-team-davidoff-1997-mclaren-f

 

 

 

 

 

Voor mij komt er niks anders in de buurt, of 't zou dezelfde auto moeten zijn in andere livery. Maar dan nog.

 

Ik nomineer wel nog de BMW E30 M3 DTM (omdat ik daar als kind zo hevig voor supporterde) en de 997 GT3 RS in de rallye-sport omdat die dat glijfeest zo prachtig opluistert met z'n sound.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb altijd wel een boontje gehad voor dtm en bttc.

gewoon omdat het wagens zijn, die je ook in het straatbeeld zag, en vooral door het contact dat ze altijd hadden.

alfa155_dtm-5-005.jpg

 

ProMarkt_mercedes2-vi.jpg

 

opel-calibra-dtm-10.jpg

waren indertijd mijn favorieten

Link naar reactie
Delen op andere sites

de 997 GT3 RS in de rallye-sport omdat die dat glijfeest zo prachtig opluistert met z'n sound.

http://youtu.be/wEmx2YDkHDs

Kennis is zot van de oude uitgebouwde (gruppe B etc.) wagens. Heeft schijnbaar naast o.a. een M3 e30 en een Renault 5 Turbo ook dit aan zijn collectie toegevoegd. Niet moeders mooiste maar wel een opmerkelijke historie. Binnenkort eens gaan bekijken.

post-102-0-42977800-1408745513_thumb.jpg

post-102-0-73911700-1408745588_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Forever my number one.

 

ex-gtc-gulf-team-davidoff-1997-mclaren-f

 

 

 

 

 

Voor mij komt er niks anders in de buurt, of 't zou dezelfde auto moeten zijn in andere livery. Maar dan nog.

 

Ik nomineer wel nog de BMW E30 M3 DTM (omdat ik daar als kind zo hevig voor supporterde) en de 997 GT3 RS in de rallye-sport omdat die dat glijfeest zo prachtig opluistert met z'n sound.

 

Sowieso een F1 GTR Longtail. Eens je dat in het echt heb gezien blijft je dat eeuwig bij.

 

ik heb altijd wel een boontje gehad voor dtm en bttc.

gewoon omdat het wagens zijn, die je ook in het straatbeeld zag, en vooral door het contact dat ze altijd hadden.

alfa155_dtm-5-005.jpg

 

ProMarkt_mercedes2-vi.jpg

 

opel-calibra-dtm-10.jpg

waren indertijd mijn favorieten

 

Die 155 hoort er sowieso ook bij.

 

De derde blijft vrij tussen de rest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Spa gezien? Dat was een 767B (ouder type) als ik me niet vergis.

Ik was best wel onder de indruk... Qua présence en geluid toch wel in-the-face en erg mooi om zien/horen.

Inderdaad niet echt een icoon maar heeft wel een soort cultstatus.

 

Echt zo'n kar waar je al tig video's van hebt bekeken en als je die dan ein-de-lijk eens irl ziet en hoort ben je zo blij als een kind in de snoepwinkel. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met stip op één

 

58.jpg

 

Audi 80 Competition, STW kampioenschap (ik zie die livrei zelfs zo graag dat ik 'm op de mijne wil :D)

 

Bentley-Cont-GT3-2013-05.jpg

 

Bentley Continental GT3 (zo'n klassemodel omtoveren in een racemachine = epic)

 

1989_Audi_90_Quattro_IMSA_GTO_003_5326.j

 

Audi 90 quattro IMSO GTO (alleen voor 't geluid al, een paar maanden geleden nog gehoord op Goodwood  :shock: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mij dan toch maar iets met een dikke V12. :D

Om mijn top 3 te vervolledigen mag er ook nog de Shelby Cobra van David Hart bij, en die staat met ruime voorsprong op de eerste plaats voor mij.

Bulkt van de presence, presteert nog steeds top, en die heerlijk donker grommende V8-bulder gaat door merg en been.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bulkt van de presence, presteert nog steeds top, en die heerlijk donker grommende V8-bulder gaat door merg en been.

 

Dat laatste doet mij denken aan deze hier

 

The-Al-Unser-Camaro-was-later-badly-dama

 

Gigantisch lelijk, maar het geluid die hij produceerde was echt van een heel ander niveau. Echt WTF moment

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid