Ga naar inhoud

2015 Land Rover Discovery Sport


Ritsuke

Aanbevolen berichten

hoe zit het met de aandrijving? Is enkel voorwielaandrijving ook beschikbaar?  Of is het sowieso 4x4 die je kan uitschakelen?

Ja enkel voorwielaandrijving is ook beschikbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe zit het met de aandrijving? Is enkel voorwielaandrijving ook beschikbaar?  Of is het sowieso 4x4 die je kan uitschakelen?

 

De eD4 is sowieso voorwielaandrijving.

 

Knap, heel knap zelfs.

 

Hopelijk hebben ze wel de navigatie-unit geupdated.

 

Er zijn nu zelf 2 systemen beschikbaar. ;)

 

Vette kar!!

Wel een beetje wennen aan die achterlichten imho, maar zou wel eens goed kunnen dat opvolger vd ML gekend is!

 

Altijd welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De interesse voor de Discovery Sport is alleszins aanwezig. Mijn telefoon/inbox staat roodgloeiend. Hopelijk kan hij bevestigen in het echt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

je kan precies geen gps aanvinken zonder dat er een audiosysteem bijkomt van pakweg 2000€? bij de jag XE is dat ook merk ik.

of zou je dat toch gewoon kunnen bestellen op het moment zelf?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie? Er zijn 2 soorten GPS. De ene (met SD kaart) is standaard vanaf de SE (dus SE, HSE & HSE Luxury) uitvoering en de andere is steeds optioneel maar met harde schijf. Er is geen verschil qua looks of grootte tussen de twee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke versie? Er zijn 2 soorten GPS. De ene (met SD kaart) is standaard vanaf de SE (dus SE, HSE & HSE Luxury) uitvoering en de andere is steeds optioneel maar met harde schijf. Er is geen verschil qua looks of grootte tussen de twee.

ah er zit al eentje standaard in? dan heb ik niets geschreven. ik zag enkel gps met harde schijf staan, maar dan moest je automatisch ook dat surround systeem nemen.

maar standaard heb je dus al via een sd kaart, en die is niet simpelder qua looks of afwerking als ik het goed begrijp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waneer staat die in Roeselare in de showroom, wil hem wel eens IRL zien.

is niet ver voor mij

14/01 avant première en 15/01 publiek. PM mij eens. ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe waarschijnlijk iets verkeerd maar ik kom dus met de configurator amper 1000€ duurder uit voor een disco sport dan een jag xe naar mijn goesting. Reken bij de jag nog een 1000€ extra voor de breakversie en die komen dus in dezelfde prijsklasse. Had precies de disco duurder ingeschat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvolger Freelander dus waarom zou die veel duurder zijn? ;)

Omdat het nu Discovery heet :D

Er hangt, op foto's althans, nog steeds een waas van cheapheid rond. Of noem het Defender-purposefulness.

Opvolger Freelander dus waarom zou die veel duurder zijn? ;)

Omdat het nu Discovery heet :D

Er hangt, op foto's althans, nog steeds een waas van cheapheid rond. Of noem het Defender-purposefulness :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch duur voor wat ik een slecht afgewerkte auto vind.

 

Heb hem gezien op 't salon van Parijs en vond het interieur nogal plastiekerig en saai, de achterspoiler hing los en de achterlichtblokken ogen immens cheap.

 

Denk dat @@Thebiemerke en @@stradge me wel zullen bijstaan...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gigantisch duur voor wat ik een slecht afgewerkte auto vind.

 

Heb hem gezien op 't salon van Parijs en vond het interieur nogal plastiekerig en saai, de achterspoiler hing los en de achterlichtblokken ogen immens cheap.

 

Denk dat @@Thebiemerke en @@stradge me wel zullen bijstaan...

Idd, was een serieuze teleurstelling... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opvolger Freelander dus waarom zou die veel duurder zijn? ;)

ahja juist.

het was idd omdat er dicovery opstaat dat ik (en waarschijnlijk velen) mij een beetje mispakte.

maar met welke wagen kan je hem dan eigenlijk vergelijken qua grootte? (binnenruimte)

is dat A4 ruimte of A6 ruimte? want de evoque zit er ook nog ergens qua maat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid