Ga naar inhoud

Swift Sport of ...?


3000

Aanbevolen berichten

Mijn trouwe Golf is zonet 9 jaar geworden en heeft 180.000km, tijd voor iets anders denk ik, nu ik er nog iéts voor krijg. Auto is wel probleemloos tot nu, maar de kosten zullen wel gaan komen denk ik.

Maar ik weet eigenlijk niet goed wat... Jullie kunnen niet kiezen voor mij maar bon, here goes... Ik doe een 13.000km per jaar dus zou liever met een benzine rijden. Momenteel denk ik vooral aan de Swift Sport (tweede serie, 136pk, 6-bak) maar vraag me af of dat in het dagelijks verkeer niet traag gaat aanvoelen na het koppel van mijn 1.9TDi 105. Clio 200 (zonder turbo) is ook een gedacht, maar daar kan het verbruik al eens tegenvallen. Ofwel ga ik sensible en zoek gewoon een 118d? Budget is een half miljoen oude Belgische franken.

By the way, wat te denken van Dex? Deze Swift staat daar momenteel http://www.dex.be/nl/cars/detail.phtml?id=12103

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corsa OPC is mijn ding niet, Fiesta ST is nog boven budget.

Heb eens gebeld voor deze http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=253995769 , maar de auto heeft in z'n korte leven al een accidentje gehad rechts voor. Behoorlijk wat schade aan motorkap/gardebou/koplamp, chassisbalken niet geraakt zei de man. Mooi dat hij het zegt aan de telefoon, maar schrikt wel af natuurlijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Corsa OPC is mijn ding niet, Fiesta ST is nog boven budget.

Heb eens gebeld voor deze http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=253995769 , maar de auto heeft in z'n korte leven al een accidentje gehad rechts voor. Behoorlijk wat schade aan motorkap/gardebou/koplamp, chassisbalken niet geraakt zei de man. Mooi dat hij het zegt aan de telefoon, maar schrikt wel af natuurlijk...

Wel niet duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhm als een nieuwe 13k kost,ga je toch geen 12k aan een occasie geven??

 

13k is voor die bij Dex. Heb er eens naar gebeld, auto is een import want heeft maar 2 jaar fabrieksgarantie in plaats van de 5 jaar die je in België krijgt op een nieuwe. Kan in principe niet veel mis aan zijn, is gewoon ene die niet gemaakt is voor de Belgische markt, maar voor de Griekse of de Spaanse ofzo. "Is gewoon een auto uit een ander land, die worden allemaal in dezelfde fabriek gemaakt hoor" zei die kerel van Dex. Maar toch best eens het gelijkvormigheidsattest goed bekijken en oorsprong en fabricatiedatum enzo controleren me dunkt

 

16k nieuw

Volgens de Autogids moet een nieuwe tegenwoordig al een 18500 kosten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al swift sport gereden 3000?

Moet je doen, tis beter dan je denkt.

Nee nog niet. Gisteren minitestritje gedaan met een Twingo RS (2009), had wel geen tijd/plaats om eens door te trekken. Maar was al goed om een idee te hebben hoe een atmoferische 1.6 rijdt in het dagelijks verkeer. Smaakte wel naar meer, en de zesde versnelling van de huidige Swift Sport lijkt wel handig. 3000rpm aan 100kmh is even wennen als je een diesel gewoon bent :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

..maar dat is de 'prijs incl kortingen'? Wazige site hebben die. Als de car configurator gebruikt moet je toch een duidelijke prijs krijgen, en niet met kortingen die nergens beschreven staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid