Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Gezien de grote vraag naar een outdoor karting event bij Lille Karting is er hier eentje op korte termijn Donderdag avond 06/11/14 om 20u. Snelle 390cc karts (enkel mensen met kartervaring toegestaan) Schema 5min: Qualli 20min: Race 1 20min: Race 2 Max. 15 deelnemers!!! Kostprijs is €85 Meer info: http://www.lillekarting.fr/ 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2014 Doen mee: (5/15) - WAX-IT - Simoni - Dylan de grasmaaier - ir_fuel - mrbbs - ... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Das last-minute Graag maar ben vrijdag niet vrij Quote
Mayonaise 3.182 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 zotveel zin maar moet naar een Halloween feestje Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2014 Indien de meeste niet kunnen kunnen we het ook verplaatsen naar volgende week tijdens een weekdag (maandag of donderdag). Maandag avond zou nat kunnen zijn Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Volgende keer zeker, maar moet deze week naar huis. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Lille is hier achter de hoek, maar da's een ander Lille 1 Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Veel te ver voor mij. Ik ga morgen in de voormiddag met mijn zoon voor de eerste keer eens rijden op het grote circuit in Genk. Je kan daar nu dus competitie-karts huren. Ik ben benieuwd of 'm dat onder controle gaat kunnen houden. Topsnelheid is 95 km/uur. Een kart voor mij gaat zelfs 130 km/uur. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Indien de meeste niet kunnen kunnen we het ook verplaatsen naar volgende week tijdens een weekdag. Dan liefst niet te vroeg, vanuit Brussel toch ff rijden Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Veel te ver voor mij. Ik ga morgen in de voormiddag met mijn zoon voor de eerste keer eens rijden op het grote circuit in Genk. Je kan daar nu dus competitie-karts huren. Ik ben benieuwd of 'm dat onder controle gaat kunnen houden. Topsnelheid is 95 km/uur. Een kart voor mij gaat zelfs 130 km/uur. Dat is al een paar jaar hoor. Ze zijn gelukkig wat trager afgesteld dan de "onze" maar gaat een leuke ervaring worden!! Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Veel te ver voor mij. Ik ga morgen in de voormiddag met mijn zoon voor de eerste keer eens rijden op het grote circuit in Genk. Je kan daar nu dus competitie-karts huren. Ik ben benieuwd of 'm dat onder controle gaat kunnen houden. Topsnelheid is 95 km/uur. Een kart voor mij gaat zelfs 130 km/uur. Mag dat zonder ervaring? Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Wat wordt er onder 'ervaring' verstaan? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2014 Wat wordt er onder 'ervaring' verstaan? Hun uitleg was, "hebben ze hier al gereden met de 270cc? Of hebben ze al elders ervaring?" Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Veel te ver voor mij. Ik ga morgen in de voormiddag met mijn zoon voor de eerste keer eens rijden op het grote circuit in Genk. Je kan daar nu dus competitie-karts huren. Ik ben benieuwd of 'm dat onder controle gaat kunnen houden. Topsnelheid is 95 km/uur. Een kart voor mij gaat zelfs 130 km/uur.130, geloof ik geen zak van. Zelfs met mijn occasie kartje "vlieg" je die voorbij.Staan wel op harde banden die mannen staan nogal veel in het rond Maar zeker super ervaring Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Himpe I hate you ! Zo last minute. Weekdag : ring over en naar Lille.... Mmm dat is minimum 4 uur rijden Zou daar echt heel graag eens rijden ziet er ferm circuit uit ! Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Dan liefst niet te vroeg, vanuit Brussel toch ff rijden Vanuit Brussel is dat een goed uur via Doornik. Himpe I hate you ! Zo last minute. Weekdag : ring over en naar Lille.... Mmm dat is minimum 4 uur rijden Zou daar echt heel graag eens rijden ziet er ferm circuit uit ! Nope, ge moet richting Overijse, Nijvel en dan de snelweg naar Doornik. Op minder dan 2u zijt ge er. Ik neem die weg regelmatig om van Leuven bij een klant te geraken die Zuid Westen van Brussel zit. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Vanuit Brussel is dat een goed uur via Doornik. Vanaf Halle ja maar tegen je daar 's avonds bent Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 130, geloof ik geen zak van. Zelfs met mijn occasie kartje "vlieg" je die voorbij. Staan wel op harde banden die mannen staan nogal veel in het rond Maar zeker super ervaring Op GPS was 112-114km/h het maximum met mijn gewicht. Die gaan dus rond de 100km/h zitten want als je de mecaniekersbocht slecht neemt is je recht stuk om zeep. En staan idd op harde banden maar maakt niet uit, leuke ervaring voor iemand die dat nog nooit gedaan heeft Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vrees wel dat de baan nat zal liggen. Is dat dan wel te doen met zo'n snelle karts, en met weinig ervaring? Ik denk dan vooral aan mijn 11-jarige zoon. Hij heeft enkel ervaring met de tragere huurkarts op het kleine circuit, waar we toch wel om de paar weken eens gaan rijden op een zondagvoormiddag. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vrees wel dat de baan nat zal liggen. Is dat dan wel te doen met zo'n snelle karts, en met weinig ervaring? Ik denk dan vooral aan mijn 11-jarige zoon. Hij heeft enkel ervaring met de tragere huurkarts op het kleine circuit, waar we toch wel om de paar weken eens gaan rijden op een zondagvoormiddag. Ik zou om te beginnen op woensdagen al eens met die 390cc huurkarts op het grote circuit gaan rijden, is al compleet anders dan dat klein circuitje. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 29 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vrees wel dat de baan nat zal liggen. Is dat dan wel te doen met zo'n snelle karts, en met weinig ervaring? Ik denk dan vooral aan mijn 11-jarige zoon. Hij heeft enkel ervaring met de tragere huurkarts op het kleine circuit, waar we toch wel om de paar weken eens gaan rijden op een zondagvoormiddag. Nope ... Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vrees wel dat de baan nat zal liggen. Is dat dan wel te doen met zo'n snelle karts, en met weinig ervaring? Ik denk dan vooral aan mijn 11-jarige zoon. Hij heeft enkel ervaring met de tragere huurkarts op het kleine circuit, waar we toch wel om de paar weken eens gaan rijden op een zondagvoormiddag. Gaat dat dan wel door in de regen? Want is inderdaad geen sinicure om zoiets op de baan te houden als je dat niet gewoon bent Het type regenbanden en de staat ervan doen uiteraard ook veel maar dan nog. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Gaat dat dan wel door in de regen? Want is inderdaad geen sinicure om zoiets op de baan te houden als je dat niet gewoon bent Het type regenbanden en de staat ervan doen uiteraard ook veel maar dan nog. Volgens mij slicks. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Ik vrees wel dat de baan nat zal liggen. Is dat dan wel te doen met zo'n snelle karts, en met weinig ervaring? Ik denk dan vooral aan mijn 11-jarige zoon. Hij heeft enkel ervaring met de tragere huurkarts op het kleine circuit, waar we toch wel om de paar weken eens gaan rijden op een zondagvoormiddag. Zonder ervaring en op slicks zou het wel eens kunnen dat dat manneke voor altijd een degout van karten krijgt. Op nat is zeer leuk op slicks maar het vraagt toch heel wat oefening. Best in een trage kart. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 29 oktober 2014 Geplaatst: 29 oktober 2014 Hehe precies goed bevonden daar de laatste keer Spijtig dat het inderdaad zo short notice is... had wel graag meegeweest maar vrijdag wordt heel moeilijk... Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.