Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Dat is een stevig lijstje, wordt op scherp van de snee miljaar. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2014 Dat is een stevig lijstje, wordt op scherp van de snee miljaar. En voorlopig 25% kans op nat Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 `weet iemand waar ik mijn rode lantaarn juist aan vast kan maken op zo ne kart? Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 `weet iemand waar ik mijn rode lantaarn juist aan vast kan maken op zo ne kart? Zegt de man die minstens 2 keer per week kart. Ik tel al 6 man die me al op mijn doos gegeven hebben in het verleden .... Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Zegt de man die minstens 2 keer per week kart. ... sinds 2 weken Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Nog eentje van mezelf om er zin in te krijgen: Leuk om dat nogmaals te zien. Echte leuke en faire kameraden waar we steeds mee rijden Ik hoop EEEECHT dat het droog blijft. Dat was de laatste keer in het droge, sedertdien altijd met slicks op het natte en ik heb het wat gehad daarmee. Leuk voor 1 keer, maar zo veel leuker in droge. Die baan vraagt dat ook met die 390 cc's 2 Quote
STA911 5.726 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Zegt de man die minstens 2 keer per week kart. Ik tel al 6 man die me al op mijn doos gegeven hebben in het verleden .... Ik tel ook al 4 man waar ik sowieso van op mijn doos ga krijgen! Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Dat is een toffe bende bij elkaar..... spijtig dat het me niet lukt om erbij te zijn. Have fun mannen! Quote
Simoni 6.174 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Godver en ik kan er niet bij zijn! Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ik tel ook al 4 man waar ik sowieso van op mijn doos ga krijgen! Jij hebt de vorige karting toch gewonnen voor TOMT en lotuzzz enz.... Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Godver en ik kan er niet bij zijn! Regel et! :-D Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ik zet in op STEVY Haha, tot over een jaar of 3-4 misschien, ondertussen kart ik bijna niet meer. Laatste maanden paar keer aan zo'n streetrace meegedaan: 1 in regen (4e algemeen en amateur klasse gewonnen) en 1 keer int droge waar ik serieus op mijn doos kreeg van mannen die ik vroeger zonder veel moeite kon volgen Gaat wel cool worden als ik dat lijstje zo bekijk, hopelijk regen Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ik tel ook al 4 man waar ik sowieso van op mijn doos ga krijgen! Als jij dat al eens zegt hou ik m'n hart vast :-) Sommige namen al veel zien verschijnen in bepaalde topics en anderen al veel over gehoord (stevy,...) dus ben wel eens benieuwd! Met sta en TomT al leuke duels gehad bij vorige meeting, doch ik verheug me erop. Fingers crossed voor droog parcours aangezien je daarop veel meer progressie kunt maken :-) Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Als jij dat al eens zegt hou ik m'n hart vast :-) Ach, da's psychologische oorlogsvoering Ik heb het bij voorgaande meevallers al zo vaak aan een goed kartje te danken gehad dat ik het dit keer bij een tegenvaller ook gewoon op 't wagentje ga steken. Tot zover mijn tactiek. En echt wel een mooi deelnemersveld inderdaad, mede de reden waarom ik 170km enkel tussen 2 zware werkdagen wel zie zitten Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ach, da's psychologische oorlogsvoering Ik heb het bij voorgaande meevallers al zo vaak aan een goed kartje te danken gehad dat ik het dit keer bij een tegenvaller ook gewoon op 't wagentje ga steken. Tot zover mijn tactiek. En echt wel een mooi deelnemersveld inderdaad, mede de reden waarom ik 170km enkel tussen 2 zware werkdagen wel zie zitten +1 en vergeet het voordeel van je CX niet te vermelden Er gaan prachtige duels zijn, dat weet ik nu al Quote
STA911 5.726 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Jij hebt de vorige karting toch gewonnen voor TOMT en lotuzzz enz.... De vorige wel ja sàmen met TomT . Maar ik herinner me ook de karting waar Olivier206RC of hoe heet hij, samen met MichM3 e.d. op het deelnemersveld stonden. Daar heb ik de top 3 toch aan me voorbij moeten laten gaan geloof ik. Ik zet in op STEVY Van de mensen die ik ken zet ik ook in op Stevy en Benoît , gevolgd door Jokke, Dragonfly en Lotuzzz. PJH, Mayo en WoKe zeker niet onderschatten. Als jij dat al eens zegt hou ik m'n hart vast :-) Sommige namen al veel zien verschijnen in bepaalde topics en anderen al veel over gehoord (stevy,...) dus ben wel eens benieuwd! Met sta en TomT al leuke duels gehad bij vorige meeting, doch ik verheug me erop. Fingers crossed voor droog parcours aangezien je daarop veel meer progressie kunt maken :-) Ik denk dat het kwestie van repetitie is. Hoe vaak men de laatste maanden gaan karten is. Benoît en nog wat volk mss heeft parcourskennis. Valt niet te onderschatten. Maar verder zal het wat afhangen van de karts zelf ter plaatse en hoop ik op kurkdroog weer. Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Parcourskennis is idd enorm voordeel Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Jammer dat het al volzit anders had ik me ook ingeschreven. Ik zal het hier in het oog houden moest er iemand last minute afhaken Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Ik moet dringend meer karten Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 De laatste keer was vorig jaar in JPR Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Bij mij was het ook meer dan een jaar geleden, maar ben eens begonnen met mij er op toe te leggen. Hopelijk kan ik wat progressie maken deze winter, want we komen van ver (lees: niks. Laatste keer dat ik wedstrijd gereden heb heeft denk ik iedereen mij ingehaald ) 1 Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Heb ik u nu gisteren op 1 avond in twee kartings zien inchecken/rijden? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.