dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Iedereen z'n go pro mee die dat kan Oei, gaat da zo snel dat je niet kan sturen met 1 hand en filmen met de andere? Quote
Matthias Maas 8 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Ziet er leuk uit. Ik zal zien hoe het zit met de rug want die wilt nog niet mee voor de moment.. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Mag cash aan mij, want ik eet zelf een stuk op voorlopig tenzij ze wat korting willen geven als het vol zit Zal wel pinnen en jij moet er niet aan toe steken hé. Hoeveel kost dat normaal? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2014 Zal wel pinnen en jij moet er niet aan toe steken hé. Hoeveel kost dat normaal? €87 per persoon ... Steek niet veel toe hoor, maar moest een bestelbon doorsturen op naam. Dus ik ga de boel zelf betalen en dan moeten jullie me maar terugbetalen als dat kan In principe doet die wel nog iets aan de prijs dacht ik ... maar ik ga daar niet beginnen afbieden ook niet. Heb een hint gegeven en na een bestelbon laat hij misschien nog iets vallen zoals gewoonlijk Of hij trakteert met een rondje ... we zien wel Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Vanmorgen dus gaan karten met mijn zoon in Genk, met van die Rotax Max competitiekarts. Als we aankwamen was de baan nog wat nat, en waren de eerste rijders begonnen. We hebben dan een uurtje gewacht totdat er toch al wat droge stroken waren, en toen zijn we vertrokken. Ik met slicks, en BMWMBjunior met regenbandjes. Het was voor mij ook de eerste keer, dus de sensatie was groot toen ik de eerste keer het gaspedaal indrukte. Dit is toch wat anders dan die huurkarts op het kleine circuit. Voor BMWMBjunior was het verschil nog groter want zijn karts zijn op het kleine circuit kleiner en trager. De eerste ronden hebben we rustig gereden, en toen ben zag dat het goed lukte met hem ben ik wat meer gas beginnen geven. Het was echt wel leuk om met zoveel power tractie te zoeken. Na een goede ronde keek ik achter mij om te zien welke kloof ik had kunnen slaan met mijn zoon, maar dat was een foute gedachte, want hij hing nog steeds in mijn gat. Ik zal meer vertellen, enkele bochten verder heb ik 'm moeten voorbij laten. Niet normaal hoe goed hij reed. Je merkt direct dat zo'n klein mannen meer lef hebben. Papa was fier. Normaal was het de bedoeling om 2x een kwartier te rijden, wat BMWMBjunior ook gedaan heeft, maar ik heb mijn half uur in 1 keer uitgereden. Ik ben 4x in het gras beland, en mijn beste tijd was 1.09min.. Junior is maar 1x in het gras beland, en had een beste rondetijd van 1.14min. Na de race was z'n vraag duidelijk' Papa, wanneer gaan we zo'n kart kopen?' Als je dit bij regelmaat wil doen kan je ook best zo'n ding kopen, want huren is vreselijk duur. Het kost €100,- per kart voor een half uur netto rijtijd. Ik vind dat heel veel geld. Samengevat was het een zalige voormiddag. Pa en zoon content. 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Ah je bent dan met DFK gaan rijden omdat je dan Ben spreekt? Dacht dat je bij Karting Genk zelf ging huren Verkoop nu maar je Porsche en koop 2 karts hé Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 30 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2014 Zo, bij deze bevestigd voor donderdag 06/11/14 aangezien we daarvoor al bijna volzet zijn in de doodle Ik heb de openingspost aangepast naar de nieuwe datum 1 Quote
Daann 4.436 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 @@Daann ik mis jou nog. Lukt niet, veel te druk tegenwoordig. Vind zelfs geen tijd om tot in Herselt te geraken, laat staan dat ik tijd zou vinden om 2uur enkel te rijden Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Pas niet in mijn agenda (de dag erna moeten wij op Zolder zijn voor de laatste race en de woensdag heb ik al een wedstrijd) maar kom dit lijkt me te leuk om te laten liggen 1 Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Vanmorgen dus gaan karten met mijn zoon in Genk, met van die Rotax Max competitiekarts. Als we aankwamen was de baan nog wat nat, en waren de eerste rijders begonnen. We hebben dan een uurtje gewacht totdat er toch al wat droge stroken waren, en toen zijn we vertrokken. Ik met slicks, en BMWMBjunior met regenbandjes. Het was voor mij ook de eerste keer, dus de sensatie was groot toen ik de eerste keer het gaspedaal indrukte. Dit is toch wat anders dan die huurkarts op het kleine circuit. Voor BMWMBjunior was het verschil nog groter want zijn karts zijn op het kleine circuit kleiner en trager. De eerste ronden hebben we rustig gereden, en toen ben zag dat het goed lukte met hem ben ik wat meer gas beginnen geven. Het was echt wel leuk om met zoveel power tractie te zoeken. Na een goede ronde keek ik achter mij om te zien welke kloof ik had kunnen slaan met mijn zoon, maar dat was een foute gedachte, want hij hing nog steeds in mijn gat. Ik zal meer vertellen, enkele bochten verder heb ik 'm moeten voorbij laten. Niet normaal hoe goed hij reed. Je merkt direct dat zo'n klein mannen meer lef hebben. Papa was fier. Normaal was het de bedoeling om 2x een kwartier te rijden, wat BMWMBjunior ook gedaan heeft, maar ik heb mijn half uur in 1 keer uitgereden. Ik ben 4x in het gras beland, en mijn beste tijd was 1.09min.. Junior is maar 1x in het gras beland, en had een beste rondetijd van 1.14min. Na de race was z'n vraag duidelijk' Papa, wanneer gaan we zo'n kart kopen?' Als je dit bij regelmaat wil doen kan je ook best zo'n ding kopen, want huren is vreselijk duur. Het kost €100,- per kart voor een half uur netto rijtijd. Ik vind dat heel veel geld. Samengevat was het een zalige voormiddag. Pa en zoon content. Net te laat. De mijne is van vorige week verkocht Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Ik verkoop mijn rotax max, binnenkort topicske aanmaken. 1900 euro...... twee keer mee gereden zonder afstelling: 57.2 Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Succes met de verkoop . Stop je volledig met karten of wil je ook een schakel? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Tweedehands schakelkartje om wat te oefenen, geen tijd om competitie te gaan rijden... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Ben ik nu net de vijftiende, gelukje zeg Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Ah je bent dan met DFK gaan rijden omdat je dan Ben spreekt? Dacht dat je bij Karting Genk zelf ging huren Verkoop nu maar je Porsche en koop 2 karts hé Neen, was bij Karting Genk. Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Neen, was bij Karting Genk. Dan moet de papa toch eerst 1min rijden hoor Hoe oud is je zoon eigenlijk? Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 30 oktober 2014 Geplaatst: 30 oktober 2014 Tweedehands schakelkartje om wat te oefenen, geen tijd om competitie te gaan rijden... Je gelooft ons niet maar das sleutelen maal 5 hoor dus besef goed waar je aan begint voor je iets koopt Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ja weet ik maar ken ondertussen de juiste man voor het onderhoud Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Ja weet ik maar ken ondertussen de juiste man voor het onderhoud Wie? Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 We gaan hier serieus off topic. Gil Mertens Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 We gaan hier serieus off topic. Gil Mertens Klopt, allemaal BMWMB zijn schuld Alé die kan alleszins rijden. 't zal dus een TonyKart worden? Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 31 oktober 2014 Geplaatst: 31 oktober 2014 Tzit dus vol? Klote, keek ik wel naar uit. Achja, next time Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 31 oktober 2014 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2014 De voorlopige lijst is dus: - WAX-IT- Dylan de grasmaaier- ir_fuel- mrbbs- Jokke - gTa - PJH - Mayo - B3noît - Dragonfly - kenson - Stevy - STA911 - WoKe - Lotuzzz Dat wil zeggen dat we met 15 zijn en de plaatsen dus volzet zijn Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.