ir_fuel 58.276 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Heb ik u nu gisteren op 1 avond in twee kartings zien inchecken/rijden? 1 Quote
PJH 21.017 Geplaatst: 1 november 2014 Geplaatst: 1 november 2014 Bij mij is het al laaaaang geleden. En mijn conditie en knie zijn er volledig aan + ik weeg al bijna 89kg. Komt niet goed Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 De excuustruzen struikelen hier weer over mekaar, man man man ... 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 De excuustruzen struikelen hier weer over mekaar, man man man ...We karten niet allemaal 3x per week he. 3 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 De excuustruzen struikelen hier weer over mekaar, man man man ... Ben voor de veiligheid gewoon thuis gebleven Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 De vorige wel ja sàmen met TomT . Van de mensen die ik ken zet ik ook in op Stevy en Benoît , gevolgd door Jokke, Dragonfly en Lotuzzz. PJH, Mayo en WoKe zeker niet onderschatten. Ik denk dat het kwestie van repetitie is. Hoe vaak men de laatste maanden gaan karten is. Benoît en nog wat volk mss heeft parcourskennis. Valt niet te onderschatten. Maar verder zal het wat afhangen van de karts zelf ter plaatse en hoop ik op kurkdroog weer. Laatste AM karting op JPR was inderdaad zalig! Al pleit ik om voor volgende duo battles met een willekeurig verdelingssysteem te werken :-) Voor de rest, bedankt maar dat schept natuurlijk ook wel hoge verwachtingen :-) Zoals je zegt ik heb daar wel wat parcourskennis, maar het is tijdje geleden dat het droog is geweest. Verschil in karts zelf te Rijsel is miniem hoor. Al kunnen de banden soms wel wat "uitgereden" zijn. En wat betreft de CX factor, op 270 ccs ja, maar op 390 CC is dat wel min of meer verwaarloosbaar ;-) ze hebben punch genoeg hoor. In ieder geval énorm veel zin in leuke battles en nogmaals een oproep naar beeldmateriaal @@STA911 @@dragonfly @@PJH @mayo @@WoKe en anderen met gopro's/camera's :-) Quote
STA911 5.728 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Mijne is al een tijdje geleden verkocht. Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Als ik eraan denk zal ik ook een gopro'tje meebrengen! 1 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 En? Hoe was het? Heb getwijfeld om te komen want was toch in België wegens werk. Zit wel weer met last van nekblessure na kartongeval 3 jaar terug Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Als ik eraan denk zal ik ook een gopro'tje meebrengen!Naar achter richten he! 2 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 En? Hoe was het? Heb getwijfeld om te komen want was toch in België wegens werk. Zit wel weer met last van nekblessure na kartongeval 3 jaar terug Tis volgende donderdag he Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Nog eentje van mezelf om er zin in te krijgen: Leuk om dat nogmaals te zien. Echte leuke en faire kameraden waar we steeds mee rijden Ik hoop EEEECHT dat het droog blijft. Dat was de laatste keer in het droge, sedertdien altijd met slicks op het natte en ik heb het wat gehad daarmee. Leuk voor 1 keer, maar zo veel leuker in droge. Die baan vraagt dat ook met die 390 cc's Het lijkt erop dat het droog gaat zijn, ook tof, maar daar gaat mijn "level" playing field 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 In Best Motoring is de grid altijd aangepast (en omgekeerd) aan de pk-gewichtsverhouding Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Kg kosten sec niets aan te doen Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Ow, 't zijn twee races zie ik? Misschien wel iets te regelen met de grid van race 2? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 2 november 2014 Auteur Geplaatst: 2 november 2014 Ow, 't zijn twee races zie ik? Misschien wel iets te regelen met de grid van race 2? Nee, hebben we al eens gevraagd Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Nee, hebben we al eens gevraagd Uit veiligheidsoverwegingen, snap ik. Quote
STA911 5.728 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Heb de indruk dat er veel volgas gereden kan worden, of heb ik dat mis @B3noît? Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Naar achter richten he! Om de eerste goed in beeld te hebben eens ze mij dubbelen? Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Heb de indruk dat er veel volgas gereden kan worden, of heb ik dat mis @B3noît?Sommige stukken idd wel indien de juiste lijn nemende maar meestal toch ietwat lossen noodzakelijk. Vooral ook naar vertrouwen winnen op het circuit en de kart. In het begin had ik dat vooral in de laatste bocht voor start/finish met de curbs die je dient te nemen op volgas. Was toch wel scary de eerste keer in het droge met 390 CC karts Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Kunnen we daar eerst deftig de tijd nemen om het circuit wat eigen te worden of is dat direct boem bang klets? Zoals de timing doet vermoeden. Dan ik best om 19u of zo al een ritje boeken Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Kunnen we daar eerst deftig de tijd nemen om het circuit wat eigen te worden of is dat direct boem bang klets? Zoals de timing doet vermoeden. Dan ik best om 19u of zo al een ritje boeken Ik zou gewoon zoals iedereen de qualy doen met de ganse groep. Kwestie om discussies achteraf te vermijden :-D Anderzijds vroeg ik me wel af @@Wax-it.be of het de bedoeling is om 20u stipt te beginnen of om dan af te spreken? Zit namelijk nog met afspraken rond 19u... Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Oh ja; verder iemand in de mogelijkheid om stickers met de forumnaam te voorzien voor op de helm zoals @@ICM dit de laatste keer keurig had voorzien? Quote
STA911 5.728 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Oh ja; verder iemand in de mogelijkheid om stickers met de forumnaam te voorzien voor op de helm zoals @@ICM dit de laatste keer keurig had voorzien? Die van mij plakt er nog steeds op denk ik. Quote
STA911 5.728 Geplaatst: 2 november 2014 Geplaatst: 2 november 2014 Sommige stukken idd wel indien de juiste lijn nemende maar meestal toch ietwat lossen noodzakelijk. Vooral ook naar vertrouwen winnen op het circuit en de kart. In het begin had ik dat vooral in de laatste bocht voor start/finish met de curbs die je dient te nemen op volgas. Was toch wel scary de eerste keer in het droge met 390 CC karts 't Ziet er best snel uit allemaal. Ben benieuwd. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.